Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Normale prijs voor een tweedehands fiets?

+4
silly-one
Minx
Sterre
Gympie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Normale prijs voor een tweedehands fiets? Empty Normale prijs voor een tweedehands fiets?

Bericht  Gympie di 26 feb 2013 - 0:12

Ik weet niet waar dit topic te plaatsen, dus verplaats maar als dat nodig is.

Ik zoek een tweedehands fiets. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik voor maximaal 50 euro wel een redelijke fiets kon vinden, maar het valt tegen. Op marktplaats zie ik (bij mij in de buurt) de fietsen vanaf zo'n 75 euro en dan zijn het echt geen briljante fietsen. Voor 100 á 150 euro zag ik wel degelijke fietsen, maar wat duur zeg!

Wat vind jij een normale prijs voor een tweedehands fiets (met drie versnellingen en achteruit kunnen trappen, dus alleen handrem)?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale prijs voor een tweedehands fiets? Empty Re: Normale prijs voor een tweedehands fiets?

Bericht  Sterre di 26 feb 2013 - 0:40

Ik heb laatst voor 65 euro een tweedehands barrel gekocht, die een beetje was opgeknapt. Goedkoper kon ik ook bijna niet vinden. Met jouw eisen zit je daar dus wel boven, maar voor 120 euro zou het wel moeten lukken lijkt me!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Normale prijs voor een tweedehands fiets? Empty Re: Normale prijs voor een tweedehands fiets?

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 0:44

Wil je een beetje goede tweedehands hebben heb ik daar wel 200-300 voor over. Een goede fiets is gewoon erg belangrijk.

Laatst aangepast door Minx op di 26 feb 2013 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  silly-one di 26 feb 2013 - 0:45

Een vriend van mij werkt in een fietsenwinkel en die hebben geen 2de hands fietsen onder de 75 euro.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gympie di 26 feb 2013 - 0:49

Hm, dan zal ik wat ik mijn hoofd heb wel moeten bijstellen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  SuperGrover di 26 feb 2013 - 1:50

Onder de 50 euro kun je fantastische fietsen kopen, maar dan kun je er wel vanuit gaan dat die gestolen zijn. Voor 10-15 euro kun je dan een prima fiets kopen. Op een legale manier kom je denk ik niet aan een goede fiets voor minder dan 50 euro. Maar misschien bij een kringloopwinkel of bij politieveilingen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caresses di 26 feb 2013 - 5:02

Ik heb een keer een slechte fiets gekocht voor 60 euro bij een fietsenmaker, echt een rot ding was het.
Mijn huidige fiets is ook tweedehands bij een fietsenmaker. Wel van een merk, geen versnellingen e.d. Deze was 120 en gaat nu al een paar jaar goed mee.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 5:05

Ik heb mijn oma fiets gekocht bij een man die slechte fietsen opknapte en dan geld vroeg voor de materialen erbij, toen heb ik voor 80 euro een prima Gazelle gekocht. Met wat roest, nja, hij staat nu al twee jaar buiten.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 26 feb 2013 - 5:25

Mijn eerste tweedehands fiets kostte €35,00 en was opgeknapt door de man van wie ik hem kocht. Ik denk wel dat het een gelukje was, want als ik dezelfde fiets via MP weer wil kopen kost dit mij minimaal €100. Mijn 2e fiets heb ik gevonden op straat.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Bazinga di 26 feb 2013 - 5:37

Fortissimo schreef:Mijn eerste tweedehands fiets kostte €35,00 en was opgeknapt door de man van wie ik hem kocht. Ik denk wel dat het een gelukje was, want als ik dezelfde fiets via MP weer wil kopen kost dit mij minimaal €100. Mijn 2e fiets heb ik gevonden op straat.

Gevonden hmmmm? Normale prijs voor een tweedehands fiets? 985951499
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: