Wat is jouw beautyzonde
+24
Ragazza
Parisienne
Chocoholic
Zwerver
Antibes
Twellie
iloverose
Blond
Razz
Kowalski
Punk'd
Caroow
SnowWhite
Mizz_S
Aziraphale
Zora
Shopaholic
sanne-84
Toet
Lenthe
Arwyn
Jeanette
Cow
Tamagotchi
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is jouw beautyzonde
Oei, teveel...
* pulk nagels
* vind bodylotion veel te veel gedoe, terwijl ik een droge huid heb
* pulk aan pukkels
* zou m'n voeten wel eens met een eeltvijl mogen bewerken
* haal vaak niet mijn make-up eraf 's avonds
* pulk nagels
* vind bodylotion veel te veel gedoe, terwijl ik een droge huid heb
* pulk aan pukkels
* zou m'n voeten wel eens met een eeltvijl mogen bewerken
* haal vaak niet mijn make-up eraf 's avonds
Gast- Gast
Ow ja;
ik haal nooit mn make up er af (draag alleen mascara en oogpotlood)
Heel soms loop ik wel eens 2 dagen in dezelfde sokken (omdat die zo leuk zijn met een broek met opgerolde pijpen)
ik haal nooit mn make up er af (draag alleen mascara en oogpotlood)
Heel soms loop ik wel eens 2 dagen in dezelfde sokken (omdat die zo leuk zijn met een broek met opgerolde pijpen)
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Oh ja, ik heb er nog één ik bijt soms velletjes van mijn lippen. Make-up haal ik er wel altijd af, vind ik zonde van mijn witte lakens haha, ook van mijn huid natuurlijk...
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Tamagotchi schreef:Oh ja, ik heb er nog één ik bijt soms velletjes van mijn lippen. Make-up haal ik er wel altijd af, vind ik zonde van mijn witte lakens haha, ook van mijn huid natuurlijk...
Oh, dat doe ik ook nog ja... Pfff, ik moet toch echt eens beter voor mezelf gaan zorgen!
Gast- Gast
Ik haal make-up niet af en draag vaak hele lelijke sokken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Oh, fijn dat jullie al zo enthousiast zijn geweest, dan hoef ik minder na te denken:
- kan mijn nagels niet lakken en mag in het ziekenhuis geen lange nagels hebben, dus ik heb hele korte geknipte (vijlen duurt toch veel te lang joh) nagels
- mijn benen scheer ik in de winter af en toe, als ik uit ga ofzo (of LO les heb en uit de kleren moet op school haha)
- ik haal doorgaans mijn make up er niet af
- bodylotion vind ik ook teveel werk, terwijl mijn huid echt verschrikkelijk droog is
- de zondag-look van lenthe zie je bij mij nagenoeg op alle dagen dat ik de deur niet per se uit hoef, oh en mijn haar ziet dan ook geen borstel
- ook ik bijt/trek aan velletjes aan mijn lippen, die trouwens ook te droog zijn, lippenbalsem zien ze ook niet dagelijks
- en ik loop al weken met te lange teennagels met half afgebladderde nagellak
Eigenlijk ben ik gewoon best wel een erge slons..
- kan mijn nagels niet lakken en mag in het ziekenhuis geen lange nagels hebben, dus ik heb hele korte geknipte (vijlen duurt toch veel te lang joh) nagels
- mijn benen scheer ik in de winter af en toe, als ik uit ga ofzo (of LO les heb en uit de kleren moet op school haha)
- ik haal doorgaans mijn make up er niet af
- bodylotion vind ik ook teveel werk, terwijl mijn huid echt verschrikkelijk droog is
- de zondag-look van lenthe zie je bij mij nagenoeg op alle dagen dat ik de deur niet per se uit hoef, oh en mijn haar ziet dan ook geen borstel
- ook ik bijt/trek aan velletjes aan mijn lippen, die trouwens ook te droog zijn, lippenbalsem zien ze ook niet dagelijks
- en ik loop al weken met te lange teennagels met half afgebladderde nagellak
Eigenlijk ben ik gewoon best wel een erge slons..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik laat vaak restjes nagellak zitten
Heeel soms laat ik mascara zitten en ga ik gewoon slapen
Ik scheer mijn benen in de winter niet, alleen als ik ga zwemmen oid. (Heb wel blonde haren dus valt niet op)
En ik graag amper matched ondergoed.
Een ander rare gewoonte: Ik draag ALTIJD een hemdje.
Heeel soms laat ik mascara zitten en ga ik gewoon slapen
Ik scheer mijn benen in de winter niet, alleen als ik ga zwemmen oid. (Heb wel blonde haren dus valt niet op)
En ik graag amper matched ondergoed.
Een ander rare gewoonte: Ik draag ALTIJD een hemdje.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik mag mijn voeten wel beter verzorgen + mijzelf wat vaker insmeren met body lotion. Voor de rest doe ik het wel goed eigenlijk! In ieder geval gaat elke avond netjes de make-up eraf.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
- ik scheer mijn benen in de winter alleen als ik een doel ervoor heb, zoals een dagje sauna, zwemmen, panty onder een jurkje/rokje of een romantische avond met vriend (en zelfs die laatste sla ik nog weleens over, heeft vriend pech)
- ik haal mijn make-up er bijna nooit af, haal enkel een nat puntje handdoek of een Zwitsal billendoekje over mijn gezicht voor het slapen gaan, de rest gaat er met douchen vanaf. Dit doe ik meer zodat mijn witte kussenslopen niet vies worden
- ik bijt velletjes van mijn lip en soms aan de binnenkant van mijn wang
- als ik de deur niet uit hoef loop ik er vaak genoeg 'pyjama-achtig' bij thuis. Altijd een awkard moment als er een pakketbezorger voor de deur staat bijvoorbeeld
- ik was eens in de vier/vijf dagen mijn haar. Dit doe ik omdat ik na twee dagen een knot in hebben, prachtige krullen heb. Ik vind het zonde om die krullen er 's avonds weer uit te moeten wassen. 's Avonds gaat er dus weer een knot in en de volgende dag heb ik nog een keer mooie krullen. Gelukkig wordt mijn haar niet viezig of vet, je ziet en ruikt het dus niet
- ik haal mijn make-up er bijna nooit af, haal enkel een nat puntje handdoek of een Zwitsal billendoekje over mijn gezicht voor het slapen gaan, de rest gaat er met douchen vanaf. Dit doe ik meer zodat mijn witte kussenslopen niet vies worden
- ik bijt velletjes van mijn lip en soms aan de binnenkant van mijn wang
- als ik de deur niet uit hoef loop ik er vaak genoeg 'pyjama-achtig' bij thuis. Altijd een awkard moment als er een pakketbezorger voor de deur staat bijvoorbeeld
- ik was eens in de vier/vijf dagen mijn haar. Dit doe ik omdat ik na twee dagen een knot in hebben, prachtige krullen heb. Ik vind het zonde om die krullen er 's avonds weer uit te moeten wassen. 's Avonds gaat er dus weer een knot in en de volgende dag heb ik nog een keer mooie krullen. Gelukkig wordt mijn haar niet viezig of vet, je ziet en ruikt het dus niet
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Scheren doe ik ook zo weinig mogelijk in de winter. Ik sport dan toch met een lange broek aan, dus mijn ongeschoren benen blijven in de sportschool wel verborgen. Mijn oksels doe ik wel (bijna) iedere dag.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Make-up afhalen doe ik eigenlijk altijd. Voordat ik ga slapen, wrijf ik altijd ff lekker uitgebreid in m'n ogen en dat is geen doen met mascara erop
Maar verder:
- hang ik thuis idd vaak in een slobberoutfit, ik zit nu ook nog in mn pyjama
- bijt ik vaak op de binnenkant van mn onderlip, waardoor daar allemaal rare bobbels ontstaan
- smeer ik me te weinig in, waardoor mijn zwarte broek laatst van de binnenkant bezaaid was met huidschilfers (getver dat klinkt goor zo)
- scheer ik mijn benen ook te weinig in de winter
Maar verder:
- hang ik thuis idd vaak in een slobberoutfit, ik zit nu ook nog in mn pyjama
- bijt ik vaak op de binnenkant van mn onderlip, waardoor daar allemaal rare bobbels ontstaan
- smeer ik me te weinig in, waardoor mijn zwarte broek laatst van de binnenkant bezaaid was met huidschilfers (getver dat klinkt goor zo)
- scheer ik mijn benen ook te weinig in de winter
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik 'vergeet' vaak mijn mascara eraf te halen.
In de winter hou ik mijn benen ook niet bij. Komt ook omdat mijn man het sowieso onzin vindt dat ik ze onthaar, dus ik doe het alleen als ik weer ergens met blote benen mag verschijnen
Mijn wenkbrauwen hou ik ook niet goed genoeg bij. Het lukt me ook nooit goed, dus is erg frustrerend Als iemand anders het dan gedaan heeft en ik ze weer mooi vind, neem ik me altijd voor om het zelf bij te gaan houden, maar mislukt altijd. Als ik het zelf doe, doet het ook pijn.
Bodylotion vergeet ik in de winter ook te vaak...
Mijn teennagels zien er in de winter ook niet uit. Ik knip ze wel, omdat ze me anders gaan irriteren, maar er zit nog steeds half afgebladderde nagellak op, niemand die het ziet
In de winter hou ik mijn benen ook niet bij. Komt ook omdat mijn man het sowieso onzin vindt dat ik ze onthaar, dus ik doe het alleen als ik weer ergens met blote benen mag verschijnen
Mijn wenkbrauwen hou ik ook niet goed genoeg bij. Het lukt me ook nooit goed, dus is erg frustrerend Als iemand anders het dan gedaan heeft en ik ze weer mooi vind, neem ik me altijd voor om het zelf bij te gaan houden, maar mislukt altijd. Als ik het zelf doe, doet het ook pijn.
Bodylotion vergeet ik in de winter ook te vaak...
Mijn teennagels zien er in de winter ook niet uit. Ik knip ze wel, omdat ze me anders gaan irriteren, maar er zit nog steeds half afgebladderde nagellak op, niemand die het ziet
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik scheer mijn benen in de winter ook alleen als het echt nodig is.
Ik heb het complete 3 stappensysteem van Clinique staan, maar ik gebruik vaak alleen de dagcreme en soms de cleaner onder de douche. Iedere keer neem ik me voor om er tijd voor vrij te maken, maar dan heb ik weer geen zin.
Ik heb het complete 3 stappensysteem van Clinique staan, maar ik gebruik vaak alleen de dagcreme en soms de cleaner onder de douche. Iedere keer neem ik me voor om er tijd voor vrij te maken, maar dan heb ik weer geen zin.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
- In de winter scheer ik mijn benen niet of nauwelijks.
- Ik doe eigenlijk nooit bodylotion op
- Mijn wenkbrauwen doe ik eigenlijk ook niet zo vaak, en als ik ze doe, doe ik het met een 'scheermachientje' van mijn moeder. No way dat ik zelf ga trekken!
- Mijn teennagels zien er niet uit
- De nagellak op mijn handen moet er vaak na een paar dagen al af, omdat het afbladert, maar vergeet het regelmatig..
- Ik doe eigenlijk nooit bodylotion op
- Mijn wenkbrauwen doe ik eigenlijk ook niet zo vaak, en als ik ze doe, doe ik het met een 'scheermachientje' van mijn moeder. No way dat ik zelf ga trekken!
- Mijn teennagels zien er niet uit
- De nagellak op mijn handen moet er vaak na een paar dagen al af, omdat het afbladert, maar vergeet het regelmatig..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Wat is jouw BMI?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Wat is jouw BMI?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: