Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede mini tablet gezocht (Android)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goede mini tablet gezocht (Android) Empty Goede mini tablet gezocht (Android)

Bericht  Pruim zo 24 feb 2013 - 0:51

Ik zoek een mini tablet van max. 225 euro die fijn in gebruik is en een beetje snel.
Ook met een Android besturingssysteem.

Welk merk/type raden jullie mij aan? Of welke juist niet?
Qua geheugen hoeft er niet zo veel op te zitten. Het is voornamelijk bedoeld voor een aantal spelletjes
en internet.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede mini tablet gezocht (Android) Empty Re: Goede mini tablet gezocht (Android)

Bericht  Tiara zo 24 feb 2013 - 0:55

Ik zou gaan voor een Nexus 7 dan!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Goede mini tablet gezocht (Android) Empty Re: Goede mini tablet gezocht (Android)

Bericht  FruttiTutti zo 24 feb 2013 - 1:11

Pruim schreef:Ik zoek een mini tablet van max. 225 euro die fijn in gebruik is en een beetje snel.
Ook met een Android besturingssysteem.

Welk merk/type raden jullie mij aan? Of welke juist niet?
Qua geheugen hoeft er niet zo veel op te zitten. Het is voornamelijk bedoeld voor een aantal spelletjes
en internet.

Ik heb de galaxy tab 2 (10.1 inch), maar die is er ook een slag kleiner, en voordeliger;
http://www.saturn.nl/mcs/product/SAMSUNG-Galaxy-Tab2-7.0-WiFi-8GB-Titanium-Zilver,95952,391573,376933.html?langId=-11&et_lid=12&et_cid=4&gclid=CLeT6PP0zrUCFUiN3godx30AwQ&referer=adwords-api&s2m_channel=524

Ik ben erg tevreden!
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Parisienne zo 24 feb 2013 - 2:04

Ik zou dan ook gaan voor de Samsung Galaxy Tab 2 (7 inch). Wij hebben een maatje groter, maar hij bevalt prima!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Muppetje zo 24 feb 2013 - 10:29

Ik heb n Nexus 7, erg fijn ding!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 10:41

Ik heb nog een Samsung Galaxy tab 7" liggen die je mag overnemen. Nog geen jaar oud, weinig gebruikt, nieuwprijs was 299 euro maar dat hoef ik er uiteraard niet voor te hebben. Heb alleen geen doos en bon meer. Is wel de eerdere versie, maar voor spelletjes en internet voldoet hij méér dan prima. Geef maar een gil als het je wat lijkt!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: