Goede BH gezocht..
+6
Penny Blossom
Caramba
Paper Crown
Atelier Madame
Beachgirl
PapillonRose
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede BH gezocht..
Mijn collectie BH's is heeeeel erg triest geworden, dus tijd voor nieuwe. Het is alleen erg lang geleden dat ik een BH gekocht heb, en ik heb even geen idee meer waar je een goede BH kan kopen voor een redelijke prijs.
Het probleem bij mij is in elk geval dat ik vrijwel nooit een BH gehad heb die lekker zit. Er is altijd wel iets wat niet goed zit. Of de cup zit niet helemaal lekker (te hoog op omahoogte, of juist maar net over de tepel), of de wijdte blijkt na een paar keer dragen toch te groot, of vulling / voorgevormd (dat vind ik echt niet fijn).. Meestal lijken mijn borsten voorover te vallen en de achterkant van de BH omhoog te schieten naar mijn nek Weg ondersteuning!
Omdat ik nu toch nog amper BH's in de kast heb, wil ik deze keer proberen net zo lang te zoeken totdat ik de perfecte BH gevonden heb. En van mijn part gelijk 3 dezelfde te kopen, als het maar goed zit. En ik hoop stiekem dat jullie mijn zoektocht wat makkelijker kunnen maken. Ik heb trouwens ongeveer cup 75/80 D.
Merci
Het probleem bij mij is in elk geval dat ik vrijwel nooit een BH gehad heb die lekker zit. Er is altijd wel iets wat niet goed zit. Of de cup zit niet helemaal lekker (te hoog op omahoogte, of juist maar net over de tepel), of de wijdte blijkt na een paar keer dragen toch te groot, of vulling / voorgevormd (dat vind ik echt niet fijn).. Meestal lijken mijn borsten voorover te vallen en de achterkant van de BH omhoog te schieten naar mijn nek Weg ondersteuning!
Omdat ik nu toch nog amper BH's in de kast heb, wil ik deze keer proberen net zo lang te zoeken totdat ik de perfecte BH gevonden heb. En van mijn part gelijk 3 dezelfde te kopen, als het maar goed zit. En ik hoop stiekem dat jullie mijn zoektocht wat makkelijker kunnen maken. Ik heb trouwens ongeveer cup 75/80 D.
Merci
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Goede BH gezocht..
Ik ben zelf erg fan van de bh's van Sapph. Heb zelf ook een grote maat (85E) en kocht ook altijd bh's die dan na 2 weken al niet lekker meer zaten.
Vind de meeste bh's van Sapph echt spuuglelijk, maar ik heb zelf de meest basic bh's. Ik koop ze meestal bij V&D. Ze zijn niet heel goedkoop maar ze blijven erg mooi, ook na wassen.
Ik heb trouwens mijn eerste Saphh bh in een echte Sapph winkel gekocht en toen had ik in eerste instantie een 85D aan. Toen vroeg een winkelmedewerkster of ze even mocht kijken (omdat ze vaak kleiner vallen) en zij zei: "oh je kan beter een E-tje nemen!, ze vallen klein!"
Ik dacht een E-tje?!?!?!
Maar ze kunnen je daar wel goed helpen met de juiste maat.
Vind de meeste bh's van Sapph echt spuuglelijk, maar ik heb zelf de meest basic bh's. Ik koop ze meestal bij V&D. Ze zijn niet heel goedkoop maar ze blijven erg mooi, ook na wassen.
Ik heb trouwens mijn eerste Saphh bh in een echte Sapph winkel gekocht en toen had ik in eerste instantie een 85D aan. Toen vroeg een winkelmedewerkster of ze even mocht kijken (omdat ze vaak kleiner vallen) en zij zei: "oh je kan beter een E-tje nemen!, ze vallen klein!"
Ik dacht een E-tje?!?!?!
Maar ze kunnen je daar wel goed helpen met de juiste maat.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou sowieso eens je maat laten opmeten bij een lingeriezaak en je daar dan ook gelijk laten adviseren voor een goede BH. De uitverkoop begint weer dus met een beetje geluk kan je ook nog met flinke korting scoren
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bedankt, al 2 tips
Die BH's met extra bandjes vind ik niet echt mooi, maar als het goed zit dan neem ik die extra bandjes er met liefde bij
En de maat eens laten opmeten is een heel goed idee, wie weet koop ik stiekem toch een maat die niet helemaal goed is en dan komt dat er wel uit. Uitverkoop is ook altijd handig, toevallig begin ik op het juiste moment met zoeken!
Die BH's met extra bandjes vind ik niet echt mooi, maar als het goed zit dan neem ik die extra bandjes er met liefde bij
En de maat eens laten opmeten is een heel goed idee, wie weet koop ik stiekem toch een maat die niet helemaal goed is en dan komt dat er wel uit. Uitverkoop is ook altijd handig, toevallig begin ik op het juiste moment met zoeken!
PapillonRose- Ratel
De onderwijdte kun je makkelijk zelf bepalen (gewoon een meetlint strak net onder je borst aantrekken en aflezen.. tussen de 74/77 is maat '75' tussen de 78 en 83 is '80' en tussen de 84 en 87 is '85'.
Het moeilijke is alleen de letter
Het moeilijke is alleen de letter
Gast- Gast
Ik heb een 70E. En mijn borsten zijn echt geen jetsers.. gewoon normaal maar toch een E. Daarvoor had ik ze altijd gepropt zitten in een Bcup.. ik geloof dat echt heel veel vrouwen geen idee hebben.. laat je daarom goed opmeten.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als ik om nieuwe bh's uit ga, laat ik mijn borsten altijd opmeten. Ook laat ik mij adviseren wat dan de juiste bh voor mij zal zijn. Ik koop mijn bh daarom niet bij een hema of h&m.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik koop mijn BH's altijd bij Hunkemöller. Heb zelf een grote maat (80F) en de nieuwe 'Big size' collection bevalt me goed. Als ik een BH pas laat ik altijd een medewerker meekijken.
Ik moet wel zeggen dat ik altijd naar dezelfde Hunkemöller ga. Ik heb het gevoel dat ik niet overal evengoed wordt behandeld of er genoeg tijd voor je is. Waar ik nu naar toe ga, ben ik zeer tevreden over.
Ik moet wel zeggen dat ik altijd naar dezelfde Hunkemöller ga. Ik heb het gevoel dat ik niet overal evengoed wordt behandeld of er genoeg tijd voor je is. Waar ik nu naar toe ga, ben ik zeer tevreden over.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik heb zelf 75D en ben helemaal fan van de bh's van Conturelle. Ze zitten me echt perfect (ik roep zelfs altijd dat ze voor me gemaakt zijn ) en zijn erg stevig. Ze zijn wel prijzig (en er zitten ook wel een aantal oma-dingen bij, maar ik heb altijd de effen kleuren) maar wat mij betreft de moeite waard. Het opmeten met zo'n meetlint vind ik zelf nooit echt fantastisch, maar ik vraag wel altijd als ik een bh pas in de winkel of ze even willen kijken of het goed zit en soms moet dan net de cup of de wijdte iets anders.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ga zeker weten laten opmeten / adviseren als ik dit zo lees. Wil nu ook eens een bh die goed zit
PapillonRose- Ratel
Opmeten en adviseren is altijd een goed idee.
Persoonlijk zou ik dan niet naar bijvoorbeeld de Hunkemoller gaan, maar dat vooral omdat die bh's voor mij gewoon echt niet stevig genoeg zijn. Ik zou eerder naar de Livera oid gaan.
Sinds een jaartje ongeveer heb ik bh's van TC Wow. Deze zitten mij echt het best en blijven ook na het wassen gewoon mooi. Zijn wel wat duurder, maar vooral in de uitverkoop prima te doen. Net 2 nieuwe gekocht voor ongeveer 20,- per stuk. Bij de Livera hebben ze nog wel betere merken, maar ik heb nou eenmaal geen 70,- liggen voor een bh..
Persoonlijk zou ik dan niet naar bijvoorbeeld de Hunkemoller gaan, maar dat vooral omdat die bh's voor mij gewoon echt niet stevig genoeg zijn. Ik zou eerder naar de Livera oid gaan.
Sinds een jaartje ongeveer heb ik bh's van TC Wow. Deze zitten mij echt het best en blijven ook na het wassen gewoon mooi. Zijn wel wat duurder, maar vooral in de uitverkoop prima te doen. Net 2 nieuwe gekocht voor ongeveer 20,- per stuk. Bij de Livera hebben ze nog wel betere merken, maar ik heb nou eenmaal geen 70,- liggen voor een bh..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
PapillonRose schreef:Ik ga zeker weten laten opmeten / adviseren als ik dit zo lees. Wil nu ook eens een bh die goed zit
Vriendin van me had dat laatst gedaan, ze bleek cup D te hebben ipv de B die ze altijd droeg. Alleen was ze het daar niet mee eens, ze vond het belachelijk groot voor haar postuur en draagt nog steeds eigenwijs haar cup B...
Waar ik zelf vaak op let bij BH's kopen, is dat ik de BH kan sluiten op het uiterste haakje en dat ie dan goed tot strak zit. BH's lubberen altijd uit in de was en op deze manier kun je em dan nog strakker vastmaken.
Ik heb zelf 75/80E en ik heb een hekel aan BH's shoppen. Ik ben laatst wel goed geslaagd bij de grote maten van de Hunkemoller. De meeste van de BH's die ik nu nog draag komen van Hunkemoller. Volgens mij is het inderdaad wel erg afhankelijk van het filiaal of je goed geholpen wordt... in het centrum zitten er twee en een shop in de V&D, maar je wordt in maar één winkel goed geholpen vind ik. En het personeel van de livera hier is vreselijk, maar bij de livera in de stad waar mijn ouders wonen, kom ik dan wel weer graag. Je kan altijd bij meerdere lingerie-zaken je laten adviseren!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Bedenk me ook nog dat er vroeger op de markt bij ons een kraam was met BH's en de man (ja echt, man) van die kraam kon perfect BH's aanmeten. Je hoefde alleen je duim tussen je borsten te zetten en tegen je borst aan te duwen en dan wist hij precies wat je nodig had. Die kraam was altijd heel populair, geen idee of die er nog steeds staat (das ook waar mijn ouders wonen, ik ben inmiddels verhuisd)
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
2CKC2 schreef:Ik heb een 70E. En mijn borsten zijn echt geen jetsers.. gewoon normaal maar toch een E. Daarvoor had ik ze altijd gepropt zitten in een Bcup.. ik geloof dat echt heel veel vrouwen geen idee hebben.. laat je daarom goed opmeten.
+1, alleen stopte ik ze altijd in een 75C
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Niekske schreef:PapillonRose schreef:Ik ga zeker weten laten opmeten / adviseren als ik dit zo lees. Wil nu ook eens een bh die goed zit
Vriendin van me had dat laatst gedaan, ze bleek cup D te hebben ipv de B die ze altijd droeg. Alleen was ze het daar niet mee eens, ze vond het belachelijk groot voor haar postuur en draagt nog steeds eigenwijs haar cup B...
Misschien belachelijk groot voor haar postuur maar dat verklaart juist de D. Ben je smal in je taille thv je bh bandje met redelijk grote borsten dan gaat je cupmaat ook sneller omhoog.
Dus die is wel een beetje blond
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Soortgelijke onderwerpen
» Goede volume shampoo gezocht
» Goede vacaturesites gezocht!!
» Goede gel
» Goede vriendin gezocht in Doetinchem of omg.
» Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)
» Goede vacaturesites gezocht!!
» Goede gel
» Goede vriendin gezocht in Doetinchem of omg.
» Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: