Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer voor het eerst weer ongesteld?

+27
Razz
Flower_L
Mama Titty
LDJ
PapillonRose
Muppetje
Linda
Aimee
Liadan
Sanne
maiadebij
teletascha
smooch
loesje
Printje
Purpleflower
Jezzie
Sun88
tweeling
Shopaholic
Sylvana
Tania
Annie24
liesje
Laced
Amber-
Muus
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst weer ongesteld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst weer ongesteld?

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 9:59

Sanne schreef:
Linda schreef:Na ruim 12 maanden! Wanneer voor het eerst weer ongesteld? - Pagina 2 281626781 Ik hoop dat het de volgende keer weer minstens zo lang gaat duren.

Haha, ik hoop juist dat ik rond die tijd toch echt wel weer ongesteld word.

Ik had dat bij dochter ook wat meer hoor. Ik wilde dat m'n lichaam weer een normaal cyclus op gang zou krijgen. Maar nu is het anders, ik denk niet dat er hier een derde komt, dus dan mag het van mij zo lang mogelijk wegblijven.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst weer ongesteld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst weer ongesteld?

Bericht  Sanne zo 30 dec 2012 - 10:03

Linda schreef:
Sanne schreef:
Linda schreef:Na ruim 12 maanden! Wanneer voor het eerst weer ongesteld? - Pagina 2 281626781 Ik hoop dat het de volgende keer weer minstens zo lang gaat duren.

Haha, ik hoop juist dat ik rond die tijd toch echt wel weer ongesteld word.

Ik had dat bij dochter ook wat meer hoor. Ik wilde dat m'n lichaam weer een normaal cyclus op gang zou krijgen. Maar nu is het anders, ik denk niet dat er hier een derde komt, dus dan mag het van mij zo lang mogelijk wegblijven.

Wij willen graag een tweede kindje, dus dan ligt het inderdaad anders. Ik wil eigenlijk niet stoppen met borstvoeding, dus hoop zo ontzettend weer ongesteld te worden, maar ik zie het helaas niet binnenkort gebeuren.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose zo 30 dec 2012 - 10:05

Hier ook flesvoeding, en na 9 weken voor het eerst ongesteld.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 11:18

Sanne schreef:
Wij willen graag een tweede kindje, dus dan ligt het inderdaad anders. Ik wil eigenlijk niet stoppen met borstvoeding, dus hoop zo ontzettend weer ongesteld te worden, maar ik zie het helaas niet binnenkort gebeuren.

Oh ja, dan is het zeker lastig. Ik heb al een hoop van dat soort verhalen gelezen.. Vrouwen die én graag borstvoeding willen geven, maar geen cyclus hebben én graag nog een kindje willen. Heel moeilijk..

Ik wilde ook absoluut niet stoppen met de borstvoeding. Sowieso volgde ik een melk, ei en sojavrij dieet ivm de allergie voor dochter en ik wilde absoluut niet zwanger worden zolang ik dat dieet volgde. Maar het volgde elkaar hier heel mooi op. Eerst werd ik weer ongi, toen hoefde ik dat dieet niet meer te volgen, toen kwam de wens voor een tweede en toen was ik zwanger.

Geef je nog veel nachtvoedingen? Nachtvoedingen zijn funest voor je cyclus.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne zo 30 dec 2012 - 11:28

Tussen 11 en 6 nog meestal 3 voedingen... Weet ook niet hoe ik dat eraf krijg, nu hoeft dat ook nog niet, maar als ze 1 is, hoop ik wel dat het voldoende is verminderd zodat ik weer een cyclus krijg, maar ik betwijfel het, zo vaak als ze nu nog drinkt 's nachts.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 11:31

Jeetje wat n hoop Sanne. Geloof dat ik gezegend ben met soms een nachtvoeding soms geen. Al vind ik het helemaal niet erg, vind het meestal wel gezellig...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 11:37

Sanne schreef:Tussen 11 en 6 nog meestal 3 voedingen... Weet ook niet hoe ik dat eraf krijg, nu hoeft dat ook nog niet, maar als ze 1 is, hoop ik wel dat het voldoende is verminderd zodat ik weer een cyclus krijg, maar ik betwijfel het, zo vaak als ze nu nog drinkt 's nachts.

Zo was het hier inderdaad ook. Dikke kans dat je cyclus op gang komt zodra de nachtvoedingen minder worden.
Ik was op een gegeven moment echt klaar met die nachtvoedingen. Toen zijn we gaan sturen, maar dat was echt vreselijk, dus dat werkte ook niet.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ do 10 jan 2013 - 23:18

Hoe was jullie 1e menstruatie dan?
Meteen weer zoals anders?
Gisternacht en gister morgen had ik wat donker bloed verlies en dacht dat mijn menstruatie door ging komen, maar daarna was het weg... Nu niks meer.
Dus ik vraag me afof het nou menstruatie is of oud bruin bloed verlies?

Laatst aangepast door LDJ op do 10 jan 2013 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  tweeling do 10 jan 2013 - 23:19

Ik werd na 5 weken ongesteld, geef op fv.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Wanneer voor het eerst weer ongesteld? - Pagina 2 Empty Wanneer voor het eerst weer ongesteld?

Bericht  Mama Titty za 23 feb 2013 - 10:17

Weet dat hier tijdje terug een topic over is geweest, maar ik kan hem niet vinden.

Ik ben nu 6 weken geleden bevallen, geef geen bv(na 2 dagen gestopt omdat het niet ging) maar nog nergens verschijnselen dat ik ongesteld zou moeten worden.

Bij de eerste gaf ik bv en was ik 3 maanden na bevalling ongesteld, bij de tweede gaf ik ook 2 dagen bv en was ik met 5 weken ongesteld.

Wanneer was jij weer ongesteld na de bevalling?

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Flower_L za 23 feb 2013 - 10:18

na 8 weken, op de dag af...
Had (2 weken daarvoor geloof ik) al wel wat bloedverlies, maar dat was vals alarm achteraf gezien.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 10:20

Ik geloof weer na 7 weken. Ik heb mijn menstruatie niet afgewacht maar ben na de bevalling vrij snel weer aan de pil gegaan.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 10:22

Bij beide rond de 2-3 maanden.
Bij H. ook meteen weer regelmatig bij A. is het nog steeds wisselend.

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 23 feb 2013 - 10:24

Beide keren na 8 maanden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  maiadebij za 23 feb 2013 - 10:30

Eerste x na 9 maanden nadat ik gestopt was met de bv
Tweede x na 17 maanden (ik gaf toen nog bv)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Sanne za 23 feb 2013 - 10:31

Ik wacht er nog steeds op en mijn dochter is bijna 1... Geef borstvoeding, dus daarom zal het zo lang wegblijven.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij za 23 feb 2013 - 10:41

Ik vond het ideaal zo lang! Hopelijk blijft het straks weer zo lang weg.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Burgemeester Nicky za 23 feb 2013 - 10:43

Mama Titty schreef:Weet dat hier tijdje terug een topic over is geweest, maar ik kan hem niet vinden.
Ik heb hem gevonden. Heb de topics samengevoegd. Tip: zoek op andere woorden die te maken hebben met het topic. Ik zocht eerst op ongesteld, toen kwam die niet tevoorschijn. Maar toen ik op wanneer zocht, kon ik het topic vrij snel vinden.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635

Bericht  Snoes zo 24 feb 2013 - 3:23

Nog niet ongesteld, zoon is bijna 3 maanden (krijgt flesvoeding).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Viva zo 24 feb 2013 - 3:33

Ik ben ook nog niet ongesteld geweest. 1x wel een vleugje bloed verloren een week terug, maar niet ongesteld geworden.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  joyce0606 zo 24 feb 2013 - 8:59

ik heb na de bevalling 5 dagen gevloeid. 3 maanden later had ik mijn eerste menstruatie en dat ondanks volledige borstvoeding.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 9:02

Na de eerste keer (flesvoeding) met een week of 6. De tweede keer (borstvoeding) na een half jaar nog steeds niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: