Multivitamine voor kinderen
+6
Razz
NoMercy
Fearie
PapillonRose
maiadebij
chipa
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Multivitamine voor kinderen
Voor f heb ik nu van orthica multivitamine. Gekocht bij de biologische winkel omdat ik niet al die toevoegingen wil hebben. Lees ik het etiket er xylitol zoetstof in. Ben dus eigenlijk op zoek naar een goede multivitamine zonder suiker en zoetstof ( als dat bestaat)
Welke multivitamine geven jullie je kindje?
Welke multivitamine geven jullie je kindje?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Multivitamine voor kinderen
wij hebben kinder multi van Optimax. Natuurlijke vitamine pillen vanaf 1 jaar zonder kunstmatige toevoegingen.
Laatst aangepast door maiadebij op za 23 feb 2013 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij zit er in optimax suiker, toch? Klinkt in ieder geval wel goed: zonder toevoegingen
chipa- Prater
Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ja klopt er zit sucrose, fructose in...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zijn trouwens wel suikers, maar betere dan geraffineerde suiker. Ik heb dat iig liever dan zoetstof of 'gewone' suiker.
PapillonRose- Ratel
Ik geef alleen vitamine D druppels, gooi ik door zijn melk. Wanneer begin je met multivitamine dan?
Geen idee of D dat zou willen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij gebruiken multivitamine van Davitamon
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Fearie schreef:Ik geef alleen vitamine D druppels, gooi ik door zijn melk. Wanneer begin je met multivitamine dan?
Multivitamine hoeft niet persé. Als je kindje gewoon gezond en voldoende eet hoeft het niet. S. eet iedere dag 2 stuks fruit, eet zijn avondeten goed en eet/drinkt voldoende melkproducten dus die krijgt alleen maat vitamine D
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
wij hebben multivitaminen van davitamon maar hij lust ze niet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij geven ook optimax kindermulti.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
PapillonRose schreef:Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
Wij hebben ook multivitamine van Optimax maar moet je daar ook nog vitamine D bij geven? Eigenlijk nooit over nagedacht.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik geef zelf geen multi, maar als ik het zou geven dan zou ik kiezen voor optimax of animal parade.
Wat raar hè dat ik er xylitol in orthica zit, dat zou je niet verwachten van zo'n merk.
Wat raar hè dat ik er xylitol in orthica zit, dat zou je niet verwachten van zo'n merk.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Tania schreef:PapillonRose schreef:Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
Wij hebben ook multivitamine van Optimax maar moet je daar ook nog vitamine D bij geven? Eigenlijk nooit over nagedacht.
Ja, dat moet je inderdaad doen. In de multi zit te weinig vitamine D dan wat er wordt aanbevolen voor een kind.
Edit:
Heb het even opgezocht. Er wordt geadviseerd om een kind tot 4 jaar 10 microgram extra vitamine D te geven. In de multi van optimax zit 2,5 microgram.
Linda- Ratel
Linda schreef:Tania schreef:PapillonRose schreef:Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
Ja, dat moet je inderdaad doen. In de multi zit te weinig vitamine D dan wat er wordt aanbevolen voor een kind.
Edit:
Heb het even opgezocht. Er wordt geadviseerd om een kind tot 4 jaar 10 microgram extra vitamine D te geven. In de multi van optimax zit 2,5 microgram.
Ok dan ga ik die van de week ook nog even halen van Optimax. Ik ben echt zo slecht met vitamine D geven
Tania- Ratel
Ja ik ook.... Als dochter er niet om vraagt, dan vergeet ik het regelmatig. Echt slecht, want ze hebben het echt nodig.
*loopt nu naar de keuken om het potje te pakken*
*loopt nu naar de keuken om het potje te pakken*
Linda- Ratel
Linda schreef:Tania schreef:PapillonRose schreef:Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
Edit:
Ja inderdaad! Vandaar dat ze hier beiden krijgt. Wel apart trouwens dat ze geen hogere dosis vitamine d in de multi hebben, omdat de doelgroep daar extra van nodig heeft.
PapillonRose- Ratel
Er zijn multivitamines die wel voldoende vitamine d hebben. Geloof Davitamon.
Orthica heeft de helft aan vitamine d dus geef er altijd nog een paar druppels bij.
Orthica heeft de helft aan vitamine d dus geef er altijd nog een paar druppels bij.
chipa- Prater
PapillonRose schreef:Linda schreef:Tania schreef:PapillonRose schreef:Wij hebben optimax tabletjes, zowel multi als vitamine D. Ze gaan erin als snoepjes
Edit:
Ja inderdaad! Vandaar dat ze hier beiden krijgt. Wel apart trouwens dat ze geen hogere dosis vitamine d in de multi hebben, omdat de doelgroep daar extra van nodig heeft.
In die ik hier heb staan zit 7,5 microgram. Dan hoeft hij dus nog maar een klein beetje erbij.
Tania- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Thee voor kinderen
» Leven voor de kinderen??
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Thee voor kinderen
» Leven voor de kinderen??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: