Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)

+4
Prosecco
Plien84
Stoplicht
Pompoen
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) Empty Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 5:39

Ik word echt gek, ik ben op zoek naar een fatsoenlijk logeerbed zonder hekje er omheen of hoge randen (zodat mensen van 2 meter hun voeten over de rand kunnen hangen) met een onderschuifbed of een bedlade zodat je een tweede slaapplaats kunt creëren. Het bovenste bed moet een (fatsoenlijke) lattenbodem op kunnen/zitten.

Iemand ideeën waar ik deze (liefst online) kan kopen zonder gelijk de hoofdprijs te betalen of verzendkosten á € 30,- euro hoef te betalen (leenbakker)?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) Empty Re: Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)

Bericht  Stoplicht do 21 feb 2013 - 6:01

Bedoel je zoiets?
Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) 6_function100_652x540px_210x174
Bed is te koop bij www.beddenreus.nl voor de prijs van 209,- . Enige nadeel is dat ze niet thuis bezorgen dus wellicht valt deze af.
Volgende bed is van www.betaalbaar-slaapcomfort.nl en kost 139,- excl. 12,50 euro bezorgkosten
Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) Onderschuifbed_D_4cd166239982c

Ik heb op Google gewoon onderschuifbed ingetypt en dan op afbeeldingen gekeken... Misschien heb je hier iets aan.

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) Empty Re: Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)

Bericht  Plien84 do 21 feb 2013 - 6:04

Ik dacht meteen aan zoiets.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00228705/
Alleen daar zit dan net weer een randje aan de achterzijde..

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 8:00

@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).

@Plien84, daar hebben we ook al naar gekeken, maar we willen wel twee 1-persoonsbedden en bovendien inderdaad een randje!

Het is echt zó lastig, terwijl we echt maar iets heel simpels zoeken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco do 21 feb 2013 - 8:07

Pompoen schreef:@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).

@Plien84, daar hebben we ook al naar gekeken, maar we willen wel twee 1-persoonsbedden en bovendien inderdaad een randje!

Op een spiraal hof je geen lattenbodem te leggen, het is ipv een lattenbodem. Dus je legt de matrassen op de spiraal.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 8:10

Prosecco schreef:
Pompoen schreef:@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).

Op een spiraal hof je geen lattenbodem te leggen, het is ipv een lattenbodem. Dus je legt de matrassen op de spiraal.

Haha, ja dát snap ik. Maar wij willen dus geen spiraalbodem maar een lattenbodem, zodat we daar een goede bodem op kunnen leggen. Tenminste, in ieder geval op het bovenste bed...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rovine do 21 feb 2013 - 8:32

Het is geen onderschuifbed, maar heb je al aan zoiets gedacht?

Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid) Images?q=tbn:ANd9GcQ74vRExYiwqzCEJQUbveU1SC8XoYYxc1M8uGvnIOQERSlYQ4db

Ik heb er zo eentje staan. In de logeerkamer neemt hij weinig ruimte in en er passen prima lange mensen in. Mijn logés vonden hem verrassend lekker slapen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 9:52

Wij hadden ooit twee van die dingen, we hebben ze weggedaan omdat ze zo verrot waren.
Het bovenste logeerbed moet eigenlijk een volwaardig bed zijn, niet alleen logees zullen er op slapen, maar ook mijn man als hij een nacht rust nodig heeft als de baby er is (of ervoor, want ik schijn nogal hard te snurken laughcry). Het moet dus wel lekker liggen vandaar ook de wens voor een lattenbodem. Het onderschuifbed mag dan best wat simpeler zijn. Het hoeft ook niet persé bij elkaar te passen, maar het moet er wel onder kunnen! Om die reden is zo'n soort opklapbed niet zo geschikt, die zou dan namelijk als tweede bed meer in de weg staan dan een onderschuifbed.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May do 21 feb 2013 - 11:04

Deze kwam ik nog tegen:
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/bed-bo/C28_8H2_H22_522104/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&SM=0

http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/compactbed/C28_8H2_H22_504320/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&PI=1&SM=0

Weet niet of dit wat is?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Whiteflower do 21 feb 2013 - 20:49

En deze? http://jysk.nl/woonkamer/slaapbanken/slaapbank-kos-donkergrijs

Hebben wij zelf ook voor logees en slaapt prima. Hij is uit te klappen tot bed, twijfelaar.
Misschien dat je er wat aan hebt?

Groetjes!
Whiteflower
Whiteflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Parisienne do 21 feb 2013 - 21:10

Anders misschien een bedkast/opklapbed?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pompoen vr 22 feb 2013 - 7:24

Bedankt voor het meedenken! Ik ben door Rovine toch op een idee gebracht!
Uiteindelijk hebben we besloten boven een boxspring neer te zetten, de matras hadden we daarvoor al. Dan hebben we 1 goed logeerbed waar mijn man prima op kan slapen. Daarnaast gaan we dan toch zo'n inklapbed kopen voor als er eens een keer 2 logees zijn. Maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor, meestal blijft er maar 1 iemand slapen alleen willen we dat mijn mans zoons wel tegelijk kunnen blijven slapen als ze dat zouden willen. Maar voor die enkele keer dat dat gebeurt is zo'n opklapbed ook eigenlijk wel prima!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: