Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)
+4
Prosecco
Plien84
Stoplicht
Pompoen
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)
Ik word echt gek, ik ben op zoek naar een fatsoenlijk logeerbed zonder hekje er omheen of hoge randen (zodat mensen van 2 meter hun voeten over de rand kunnen hangen) met een onderschuifbed of een bedlade zodat je een tweede slaapplaats kunt creëren. Het bovenste bed moet een (fatsoenlijke) lattenbodem op kunnen/zitten.
Iemand ideeën waar ik deze (liefst online) kan kopen zonder gelijk de hoofdprijs te betalen of verzendkosten á € 30,- euro hoef te betalen (leenbakker)?
Iemand ideeën waar ik deze (liefst online) kan kopen zonder gelijk de hoofdprijs te betalen of verzendkosten á € 30,- euro hoef te betalen (leenbakker)?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede logeercombi gezocht (bed/onderschuifbed oid)
Bedoel je zoiets?
Bed is te koop bij www.beddenreus.nl voor de prijs van 209,- . Enige nadeel is dat ze niet thuis bezorgen dus wellicht valt deze af.
Volgende bed is van www.betaalbaar-slaapcomfort.nl en kost 139,- excl. 12,50 euro bezorgkosten
Ik heb op Google gewoon onderschuifbed ingetypt en dan op afbeeldingen gekeken... Misschien heb je hier iets aan.
Bed is te koop bij www.beddenreus.nl voor de prijs van 209,- . Enige nadeel is dat ze niet thuis bezorgen dus wellicht valt deze af.
Volgende bed is van www.betaalbaar-slaapcomfort.nl en kost 139,- excl. 12,50 euro bezorgkosten
Ik heb op Google gewoon onderschuifbed ingetypt en dan op afbeeldingen gekeken... Misschien heb je hier iets aan.
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Ik dacht meteen aan zoiets.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00228705/
Alleen daar zit dan net weer een randje aan de achterzijde..
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00228705/
Alleen daar zit dan net weer een randje aan de achterzijde..
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).
@Plien84, daar hebben we ook al naar gekeken, maar we willen wel twee 1-persoonsbedden en bovendien inderdaad een randje!
Het is echt zó lastig, terwijl we echt maar iets heel simpels zoeken!
@Plien84, daar hebben we ook al naar gekeken, maar we willen wel twee 1-persoonsbedden en bovendien inderdaad een randje!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).
Op een spiraal hof je geen lattenbodem te leggen, het is ipv een lattenbodem. Dus je legt de matrassen op de spiraal.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Pompoen schreef:@Stoplicht, ja zoiets is geschikt, beddenreus valt inderdaad af en die onderste ook omdat het spiralen zijn, volgens mij kun je daar niet zomaar even een lattenbodem op leggen (glijd er af).
Op een spiraal hof je geen lattenbodem te leggen, het is ipv een lattenbodem. Dus je legt de matrassen op de spiraal.
Haha, ja dát snap ik. Maar wij willen dus geen spiraalbodem maar een lattenbodem, zodat we daar een goede bodem op kunnen leggen. Tenminste, in ieder geval op het bovenste bed...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Het is geen onderschuifbed, maar heb je al aan zoiets gedacht?
Ik heb er zo eentje staan. In de logeerkamer neemt hij weinig ruimte in en er passen prima lange mensen in. Mijn logés vonden hem verrassend lekker slapen.
Ik heb er zo eentje staan. In de logeerkamer neemt hij weinig ruimte in en er passen prima lange mensen in. Mijn logés vonden hem verrassend lekker slapen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hadden ooit twee van die dingen, we hebben ze weggedaan omdat ze zo verrot waren.
Het bovenste logeerbed moet eigenlijk een volwaardig bed zijn, niet alleen logees zullen er op slapen, maar ook mijn man als hij een nacht rust nodig heeft als de baby er is (of ervoor, want ik schijn nogal hard te snurken ). Het moet dus wel lekker liggen vandaar ook de wens voor een lattenbodem. Het onderschuifbed mag dan best wat simpeler zijn. Het hoeft ook niet persé bij elkaar te passen, maar het moet er wel onder kunnen! Om die reden is zo'n soort opklapbed niet zo geschikt, die zou dan namelijk als tweede bed meer in de weg staan dan een onderschuifbed.
Het bovenste logeerbed moet eigenlijk een volwaardig bed zijn, niet alleen logees zullen er op slapen, maar ook mijn man als hij een nacht rust nodig heeft als de baby er is (of ervoor, want ik schijn nogal hard te snurken ). Het moet dus wel lekker liggen vandaar ook de wens voor een lattenbodem. Het onderschuifbed mag dan best wat simpeler zijn. Het hoeft ook niet persé bij elkaar te passen, maar het moet er wel onder kunnen! Om die reden is zo'n soort opklapbed niet zo geschikt, die zou dan namelijk als tweede bed meer in de weg staan dan een onderschuifbed.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Deze kwam ik nog tegen:
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/bed-bo/C28_8H2_H22_522104/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&SM=0
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/compactbed/C28_8H2_H22_504320/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&PI=1&SM=0
Weet niet of dit wat is?
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/bed-bo/C28_8H2_H22_522104/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&SM=0
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/bedden/compactbed/C28_8H2_H22_504320/?KW8=847927&PRmin=55&PRmax=1200&KAPRmin=5500&KAPRmax=120000&F=8,7,19,2,17&PI=1&SM=0
Weet niet of dit wat is?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En deze? http://jysk.nl/woonkamer/slaapbanken/slaapbank-kos-donkergrijs
Hebben wij zelf ook voor logees en slaapt prima. Hij is uit te klappen tot bed, twijfelaar.
Misschien dat je er wat aan hebt?
Groetjes!
Hebben wij zelf ook voor logees en slaapt prima. Hij is uit te klappen tot bed, twijfelaar.
Misschien dat je er wat aan hebt?
Groetjes!
Whiteflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Anders misschien een bedkast/opklapbed?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bedankt voor het meedenken! Ik ben door Rovine toch op een idee gebracht!
Uiteindelijk hebben we besloten boven een boxspring neer te zetten, de matras hadden we daarvoor al. Dan hebben we 1 goed logeerbed waar mijn man prima op kan slapen. Daarnaast gaan we dan toch zo'n inklapbed kopen voor als er eens een keer 2 logees zijn. Maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor, meestal blijft er maar 1 iemand slapen alleen willen we dat mijn mans zoons wel tegelijk kunnen blijven slapen als ze dat zouden willen. Maar voor die enkele keer dat dat gebeurt is zo'n opklapbed ook eigenlijk wel prima!
Uiteindelijk hebben we besloten boven een boxspring neer te zetten, de matras hadden we daarvoor al. Dan hebben we 1 goed logeerbed waar mijn man prima op kan slapen. Daarnaast gaan we dan toch zo'n inklapbed kopen voor als er eens een keer 2 logees zijn. Maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor, meestal blijft er maar 1 iemand slapen alleen willen we dat mijn mans zoons wel tegelijk kunnen blijven slapen als ze dat zouden willen. Maar voor die enkele keer dat dat gebeurt is zo'n opklapbed ook eigenlijk wel prima!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Goede laminaat reiniger gezocht!!
» Goede virusscanner gezocht
» Goede vacaturesites gezocht!!
» Goede vriendin gezocht in Doetinchem of omg.
» Goede volume shampoo gezocht
» Goede virusscanner gezocht
» Goede vacaturesites gezocht!!
» Goede vriendin gezocht in Doetinchem of omg.
» Goede volume shampoo gezocht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: