Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht... Empty Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht...

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 23:05

In april moeten A en H weer op controle bij de cardioloog.
Voor H ben ik niet bang, die heeft het al zo vaak gedaan en is nu ook op een leeftijd dat we het kunnen uitleggen. Ze speelt al met de plakkertjes en draadjes van de vorige keer en ik laat de foto's zien. A betrek ik daar ook wel bij maar die heeft er nog niet echt oog voor.

A. kan geen 10 sec. stil liggen. Hij kan al enorm driftig worden als we zijn luier moeten verschonen. Ik zie het dus al helemaal gebeuren als hij eerst een kwartier-halfuur (en dus in het ergste geval langer!!) aan de draadjes moet liggen en daarna ook nog eens de hartecho krijgt van een 30-45 minuten (of nog langer).

Lange vingers, boterhammen, krackers, melk, sap, een oude kapotte afstandsbediening staat al op mijn lijstje... Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht... 394967
Iemand nog meer tips?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht... Empty Re: Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht...

Bericht  Tania di 19 feb 2013 - 23:10

Telefoon/tablet mag zeker niet? Daar kon J. altijd wel even rustig mee houden.

Edit; Ik heb geen ervaring met dit soort onderzoeken trouwens. Maar dit was met andere dingen bij de dokter en in het ziekenhuis.

Laatst aangepast door Tania op di 19 feb 2013 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht... Empty Re: Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht...

Bericht  Tiara di 19 feb 2013 - 23:12

Wij hadden een speen mee en filmpjes op de iPhone van Bumba gezet ter afleiding.

Hier in t zhuis stond trouwens ook en tv met dvd's wat z dan aanzetten.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne di 19 feb 2013 - 23:35

Wij hadden ook een tandenborstel met tandpasta mee toen N. onderzoeken had waarbij ze 45 min moest stil liggen. Dit hield haar rustig en vond ze heerlijk. Als dat 'uitgewerkt' was gingen we naar het volgende Wink Misschien dus een tandenborstel met tandpasta, als 'ie dat lekker vindt om op te kauwen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 2:30

Er hangt daar inderdaad ook een TV.
Hoop dat dat ook iets is ter afleiding want hier thuis vind hij alleen Woezen en Pip leuk. Zal daar in elk geval een dvd van meenemen.

Die tandeborstel kan ik ook nog meenemen ja!

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn wo 20 feb 2013 - 3:24

Hier ook een woelwater. Een half jaar geleden moest hij een gehoorstest van zon 40 minuten. Maar hij zat bij mij op schoot stil en viel zelfs in slaap.. Soms loopt het dus heel anders dan je had gedacht smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 7:05

Het punt is dat hij moet liggen op een bepaalde manier.
Een beetje op zijn zij en zijn arm aan de kant...
We hebben gelukkig wel een fijne cardioloog en niet die sukkel die tegen H. zei toen ze nog geen jaar was dat ze wel echt stil moest liggen. En tegen ons ook: Zorg dat dat kind stilligt anders zijn we over een uur nog niet klaar Ervaringen driftkikker/onderzoek cardioloog gezocht... 878948377

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 23:07

Die laatste had vast zelf geen kinderen, wat een opmerking confused

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 6:57

Ik denk het inderdaad ook niet.
En dan nog... Als je met kinderen van alle leeftijden werkt en ervaring hebt dan weet je ook wel dat een kind van die leeftijd gewoon niet stil kan liggen, zeker niet voor zo'n lange tijd.

Het is 1 van de betere kindercardiologen hier in de omgeving maar symphatie was bij deze meneer ver te zoeken. Nu hebben we en een goede cardioloog die ook nog eens leuk is met kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: