Sieraad voor oma
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sieraad voor oma
Morgen is mijn moeder jarig, lekker op tijd ben ik met een cadeautje... Nu twijfel ik al een poosje, natuurlijk kan ik een bon voor een massage of een manicure behandeling geven. Onder het mom, lekker ontspannen na een dag op ons lieve monster passen. Maar eigenlijk wil ik iets blijvends geven. Mijn zoontje is niet haar eerste kleinkind maar wel het eerste kleinkind waar ze serieus vanaf het begin een band mee kan opbouwen. Ik zat te denken aan een hangertje voor aan haar ketting, klein en eenvoudig met daarin de eerste letters van haar kleinkinderen in gegraveerd. Zou dat leuk zijn? Moet ik dat nog met mijn broertje overleggen in het kader van "het zijn ook jouw kinderen". Alleen de B. erop graveren is een beetje lullig denk ik. Tips? Andere leuke ideeen? Welkom!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Sieraad voor oma
Ik zou een sieraad geven met de naam van mijn eigen zoontje. Mijn oma had ook sieraden met onze namen en ze had een klein gouden hangertje met mijn naam, ik stond dus niet op hetzelfde sieraad als mijn neef en nichten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk idee! Ik zou denk ik alleen de naam van jouw zoontje erin laten graveren, maar wel iets kiezen waarbij de andere kleinkinderen er eventueel nog bij kunnen. Dan kan je dat gewoon aangeven als je het aan haar geeft, en geef je haar zelf de keus of ze dat graag wilt of niet.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
wij hebben mijn moeder deze gegeven met N en J hun naam erin en dus hun geboortesteentje. De site mamakado heeft nog veel meer mooie hangers.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder is bezig om haar bedelarmabdn vol te sparen met 'ouderwetse' bedels.
Dus wij hebben haar twee van die kinderhoofdjes gegeven met de naam en de geboortedatum er in.
Dus wij hebben haar twee van die kinderhoofdjes gegeven met de naam en de geboortedatum er in.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: