Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 16 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 16 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  koNijntje wo 15 mei 2013 - 0:44

catgirl85 schreef:najaar 2013mama's!! - Pagina 16 Foto-LADIXCGQ-D
Mijn creatie. Best goed gelukt vind ik zelf

leuk! welke materialen heb je nu gebruikt en hoe heb je de oren en ogen vast gemaakt?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 0:51

Jam om de eierkoek vast te plakken, dropveter voor de staart en snorharen. De rozijntjes heb ik vastgezet door eerst een gaatje te maken en de oren door een klein sneetje te maken. De oren zijn van kokosbrood trouwens.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aardbei wo 15 mei 2013 - 3:45

Pomodori: Op deze kleur zijn vlekken e.d. denk ik ook wat minder snel zichtbaar.
Tummy: Wat grappig, zeker een populaire wagen! Volgens mij heeft Stitch ook een day earth, maar ik dacht parrot blue? Ik kan me vergissen hoor.
Catgirl: Nee ik heb ze nog niet binnen, of nouja eigenlijk al wel maar ik moet ze straks nog even ophalen bij de buren zag ik net online Wink Pfoe, ik zou mijn kind denk ik ook niet op zolder leggen hoor zo jong al... Samen kan toch best? En leuke traktatie zeg! Supercreatief, ben je zeker wel even mee bezig? Hoeveel moet je er?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 3:56

Ben benieuwd wat je rpecies gekocht hebt. Foto! Wink ja naar mijn idee kunnen ze ook best samen op de kamer, maar dan heb ik natuurlijk geen zicht op wat m uitspookt met de baby. De traktatie is niet veel werk gelukkig. Maar vind het wel leuk om zelf iets te maken. Ik moet er ongeveer 10 maken, valt mee.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch wo 15 mei 2013 - 4:34

Hallo dames, ik zal me ook weer eens even melden Embarassed

Nillis, hoe was de 20-wekenecho? Hopelijk was alles helemaal goed! En nu lekker op vakantie, hopelijk hebben jullie het toch heel lekker, ondanks het wat tegenvallende weer.

Catgirl, we hadden allebei ook wel het gevoel dat het een jongen was, al begonnen we dichter bij de echo toch stiekem wel een beetje te twijfelen. Wink Wat fijn dat je nu wel een leuke verloskundige hebt! Is wel belangrijk om een goed gevoel te hebben bij je verloskundige. Leuke traktatie voor je dochter! Alvast gefeliciteerd met haar verjaardag!

Sazzle, wat fijn dat de echo goed was! Toch weer een geruststelling als alles goed blijkt te zijn. En wat leuk, een meisje! Enne, die foute spulletjes van je vriend, dat vraagt om een foto natuurlijk! Razz

Tummy, jaaa, alles goed! :cheering: Wat een ontzettende geruststelling, hopelijk kunnen jullie nu helemaal gaan genieten van jullie kleine dame. En goed dat je bent overgestapt van huisarts! Ik heb het vorig jaar ook gedaan, en heb er nog altijd spijt van dat ik het niet jaren eerder heb gedaan. Zit nu bij de huisarts van mijn vriend, een gezellige surinamer, die tenminste echt interesse toont in je, en je tenminste serieus neemt! Very Happy

Jet, lekker, alles dus weer schoon en opgeruimd. Vind dat altijd zo'n lekker gevoel. En wat goed van S dat ze op de wc heeft geplast! Hopelijk heeft ze de smaak nu te pakken, en blijft ze het leuk vinden!

Yes, kan me voorstellen dat je nu pas het idee hebt dat je kan genieten. Heerlijk dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken om die cyste, of een eventuele operatie. Lekker genieten nu.

Filoria, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Lekker straks een tuin! Ik ben stiekem een beetje jaloers Wink Maar voor ons zit het er voorlopig nog niet in. Guus mag straks lekker spelen in de tuin van de opa's en oma's. En sorry, geen sterke man voor je in de aanbieding. (ik heb er wel een, maar die heeft het hier al druk zat Wink)

Aardbei, wat leuk dat je vriend zo enthousiast is met foto's maken! Die van mij roept het wel heel de tijd, maar voorlopig heeft hij nog niet een foto gemaakt. En leuke pakjes! Ik weet ook niet zo goed welke maat ik moet kopen. Heb nu een boxpakje en 3 t-shirtjes in maat 56 gekocht. Veel te zomers voor als hij ze aankan, maar ach, dan maar een lange mouwen romper eronder, en evt een vestje eroverheen Wink
Oh, en mijn buikje was er ook ineens van de ene op de andere dag. Heel bijzonder, maar wel leuk!

Samantha, hoe is het nu met je? Wat naar dat je bent flauwgevallen, heb je al een idee waar het vandaan kwam? Kan me wel voorstellen dat je nu angstig bent dat het weer gebeurd.

Caresses, ben benieuwd naar de rompertjes! En het kan ineens hard gaan hoor met je buik! Bij mij zat ie er ook ineens van de ene op de andere dag.

Suus, wat lief van je schoonmoeder dat je 2 broeken en een shirtje hebt gekregen. Waar heb je die korte broeken gekocht? Ik moet er ook nog een aantal hebben voor komende zomer. (ben niet echt een rokjes-type smile ) En lief ook van je oom en tante, al die spulletjes! Hoe is het met je verkoudheid? Hopelijk voel je je snel weer beter, altijd zo vervelend een verkoudheid.

Pomodori, leuk, de kinderwagen al in huis! Wij eigenlijk over 5 weken, alleen zijn we dan op vakantie, dus dat moeten we nog even verzetten. Leuk dat de cursus goed bevallen is, ik denk dat ik het toch niet ga doen, mis sowieso 2 van de 7 lessen door onze vakantie, en daar is het dan toch wel een beetje duur voor. Mijn vriend vind dat ik het sowieso toch moet doen, dus ik twijfel nog Wink En grutje ook gevoeld :cheering: vond en vindt het ook nog steeds zo een bijzonder gevoel. Jouw placenta lag ook aan de voorkant toch? Zag op de echo gisteren dat Guusje aardig aan het boksen en schoppen was, alleen allemaal in de placenta, dus daar voel ik dan weer niks van. Mooie muursticker trouwens! Ben echt benieuwd hoe jullie kamertje uiteindelijk wordt!

Aardbei, Pomodori en Tummy, idd een populaire wagen, wij hebben hem ook besteld! Alleen dan de parrot blue!

Filoria, Aardbei en Caresses, jullie hebben allemaal de 20-wekenecho als wij op vakantie zijn, moet ik nog langer wachten Wink

Ben ook wel benieuwd hoe het met Pien, Novalee, Rioolspook en Kwebbeltje is!

All, nou geloof dat ik weer bij ben. Hier niet hele fijne dagen achter de rug. Van zondag op maandagnacht wakker geworden van hele heftige buikpijn onder in mijn buik links. Echt een stekende pijn die niet meer wegging. Toch gaan werken maandag, maar halverwege de dag toch de verloskundige gebeld en naar huis gegaan. Eerst een paar uur plat in bed gegaan, en 's avonds mijn vriend met urine naar de huisartsenpost gestuurd. Verloskundige dacht misschien aan een nierbekkenontsteking of blaasontsteking. Mijn urine bleek schoon, dus was het nog niet duidelijk waar de pijn vandaan kwam. Na weer een slapeloze nacht gisteren bij de verloskundige langsgeweest, die me uiteindelijk door heeft gestuurd naar de gynaecoloog. Die heeft me ook nog helemaal binnenstebuiten gekeerd, en gelukkig bleek met Guus iig alles goed. Ook geen tekenen van een verkorte baarmoederhals door de vele (pijnlijke) harde buiken. Uiteindelijk ook nog een keer mijn urine getest, en was toch wel iets te zien van ontstekingswaarden, al was het heel minimaal. Heb dus maar antibiotica gekregen, in de hoop dat het zal helpen, en het toch alleen maar een urineweginfectie blijkt te zijn. Ook de tip gekregen om 4 keer per dag 2 paracetamol te slikken, zodat het de pijn wat zou onderdrukken. Gelukkig is de pijn vandaag iets minder (thank god for paracetamol Wink ) alleen blijven de harde buiken nog flink aanwezig. Soms houden ze wel langer dan een uur aan. Niet leuk, en maak me dan toch ook weer zorgen om Guus. Gelukkig voel ik die nog wel regelmatig (en schopt ie soms precies op de pijnlijke plek laughcry ) dus dat is weer een beetje een geruststelling. Tot zover mijn avontuur! Zou fijn zijn als het nu allemaal eens gewoon normaal gaat Wink
Verder hier niet zoveel bijzonders, kamertje wordt waarschijnlijk laatste week van mei gestuct, dus kunnen we na onze vakantie lekker aan de slag met verven enzo! :cheering:
Verder nog tips om de bed en bankhangdagen wat dragelijker te maken? Verveel me ondertussen aardig, en mijn rug vind al dat gehang ook maar niks geloof ik.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Samantha wo 15 mei 2013 - 5:00

pomodori wat leuk dat het kamertje bijna af is. Wel foto's maken en laten zien hoor. Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd namelijk Wink Grutje al gevoeld lees ik, wat fijn! Vind je de cursus een aanrader? Ik twijfel nog steeds. Vind het ergens zonde van het geld voor een "pufcursus"

Suuswat heb je veel spullen gekregen! Ook allemaal naar je smaak?

Caresses Als ik het goed omhouden heb ben jij mooi slank toch? Zal dan vast niet lang duren voor je je buikje gaat zien!

catgirl wat is je traktatie leuk geworden! Ik zou denk ik zelf op zolder gaan slapen en dan je kindjes op de 1e verdieping. Elk hun eigen kamertje maar toch op dezelfde verdieping. Dat is hier ook de planning als er een tweede gaat komen ooit.

Aardbei wat een lief pakje! En ook al een schattig buikje.

Stitch Ik had je kwalen al gelezen op facebook. Doe maar lekker rustig aan hoor! Goed dat je ook naar de dokter geweest ben. Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik soms last heb van mijn buik en dan niet weet wat ik ermee moet. Volgende dag is het dan weg. En ik vergeet ook steeds aan de gyn te vragen of het normaal is Embarassed

De Joolz kinderwagen is zeker populair hier. Wij hebben ook de turtle green besteld.!

Gister heb ik samen met mijn vriend het kamertje behangen. Het is erg mooi geworden al zeggen we het zelf. Gek of niet zelfs maar vriend had nog nooit behangen en ik heb altijd mijn vader geholpen maar het nooit zelf gedaan. Dus even stuntelen maar het zit erop. Licht roze mettalic met witte hartjes op 1 wand. De andere muren zijn licht grijs.

Ik ben inderdaad niet meer flauwgevallen. Gelukkig niet! Ben nu ook weer gewoon aan het werk maar wel met standaard dropjes bij me in de buurt voor het geval dat.

Verder hadden wij van het weekend een verrassing...... Mijn schoonmoeder en schoonzus kamen op visite. Dat wisten we, alleen kwam de dochter van mijn vriend ook mee na haar meer dan een jaar niet gesproken te hebben! :shock: Was even erg onwenning. Vooral omdat ons gevraagd werd niet te vragen naar waarom ze ons al die tijd niet heeft willen spreken. Aankomende zondag heeft mijn vriend nu een afspraak met haar om alles uit te spreken. Ik blijf thuis. Wel zijn. We ontzetten verwend. Ze vind het ook ontzettend leuk dat ze een half zusje krijgt. We hebben kleertjes, knuffel, schoentjes en sokjes gekregen.
En bij de geboorte krijgen we van mijn schoonmoeder de Bloom kinderstoel in het chrome :shock: wauw!

Ik ga van de week een lijstje maken met wat we al hebben en wat we nog nodig hebben. We hebben al best veel namelijk!

Voor de meiden die hun kindje al voelen... Hoe voelt het? Ik voel soms wel een steekje links onderin. Plopjes misschien ook wel maar denk steeds dat het mijn darmen zijn. 1x voelde ik een "vlindertje" onderin. Verder niets....
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Caresses wo 15 mei 2013 - 7:12

Hebben jullie ook nog wel eens een dagje waarbij je ineens bang bent dat het alsnog mis gaat?
Ik ging net even zoeken op kwaaltjes bij 14wk zwanger en toen kwam ik een stukje tegen met mk op 14.5 dagen. (Verder niet doorgelezen, maar sindsdien dus weer heel bang dat het mis kan gaan). Bah, ik was juist zo blij dat ik sinds de 12 weken echo niet meer zo onzeker was.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 7:22

Caresses, ik heb dat niet echt. Het kan natuurlijk voor komen, maar hoe vaak hoor je dat? Maar je hebt een goede echo gehad en vertrouw op je lichaam en je kindje! Er staan altijd verhalen op internet, zowel positieve als negatieve. Heb je een reden om je zorgen te maken?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Samantha wo 15 mei 2013 - 7:23

Ja heb ik ook nog wel eens. Ook na het verhaal van strawberry bijvoorbeeld. Of yasmin. Maar gelukkig geniet ik nu wat meer dan dat ik bang ben. En ik probeer niet teveel te Googlen
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caresses wo 15 mei 2013 - 7:25

Ik heb helemaal geen reden om mij zorgen te maken. Ik moet mezelf een Google verbod opleggen.
Het heeft gewoon zo lang geduurd voor het eindelijk is gelukt, dat ik het nog steeds niet echt kan/durf te beseffen dat ik echt een kindje krijg in november.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  kwebbeltje wo 15 mei 2013 - 8:52

Goedeavond meiden,

Hier weer een teken van leven van mij. Hier is het allemaal erg druk.
Misselijk is er nog wel maar het kokhalzen is echt minimaal gelukkig. Alleen heb ik alweer last van mijn bekken. Dat had ik bij mijn zoon ook.
Ik lees wel iedere dag hier, maar het onbreekt me even om op jullie te reageren. Had een jaar contract en dat wordt helaas niet verlengd dus daar baal ik van.
Morgen de 20 weken echo ben wel echt benieuwd.
Ik weet niet of iemand dat herkend maar door mijn miskraam vind ik het moeilijk om te "genieten" ben wel heel blij dat ik plopjes in miijn buik voel en dan geniet ik wel.

Ga weer snel op jullie reageren!

Gr kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Filoria wo 15 mei 2013 - 19:46

Ik denk inderdaad dat voor dames die een miskraam hebben gehad of waarbij het zwanger worden langer duurde (bij mij allebei het geval helaas), de angst net wat groter is. Ik ben zo bezorgd over de 20-wekenecho... Terwijl ik weet dat de kans het grootste is dat alles gewoon goed zit.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Samantha wo 15 mei 2013 - 19:51

Zo ben ik iedere echo in eens bang dat het hartje niet meer klopt. Ik heb nooit een MK gehad maar had me er wel op ingesteld omdat niets in een X goed ging. Stom waarschijnlijk maar altijd zit die angst er even in. Zo ook voor volgende week vrijdag, mijn 20weken echo
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  kwebbeltje wo 15 mei 2013 - 20:28

Nou ik zit nu al in zenuwen voor vanmiddag terwijl ik tegen iedereen zeg dat ik mij nergens druk over maak :shock:
Filoria dat zeg ik ook tegen mijzelf je hebt met 16weken nog een echo gehad en alles was goed , maar dan denk ik weer aan verhalen wat ik hier heb gelezen en dan valt heel die echo weer weg.
Samantha bij mij gaat ook niks vanzelf en in 1 keer goed dus daar herken ik mezelf ook wel in haha
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  nillis wo 15 mei 2013 - 21:13

Ja, eindelijk werkt het internet hier een keertje goed. Dus kan even reageren.

@ Stitch, ik dacht dat jullie het niet wilden weten, maar jullie krijgen een jongen.

@ Aardbei, heb de kleertjes gemist wil je ze nogmaals showen?

@pomodori, wat een gave muursticker. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

@ all, hier alles goed. Zijn wel van onze vakantie aan het genieten ondanks dat het wel koud is en regelmatig regen hebben. Maar ja niets aan te doen. Nu ik jullie verhalen over kamertjes lees heb ik ook zo'n zin om met T haar kamer te gaan beginnen. Hier was de 20 weken echo prima. Alles was goed. En we weten wat het wordt, maar weet nog niet of ik het hier bekend ga maken.
Ga nu weer genieten van de vakantie. Nog 1 dag en dan gaan we ook alweer naar huis.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Tummy wo 15 mei 2013 - 23:33

@Pomodori: Wat fijn dat je je kindje gevoeld hebt! Heerlijk he. Ik vind het ook leuk om te lezen hoe je de eerste cursusavond ervaren hebt. Wij starten met dezelfde cursus eind juni. Ik ben heel benieuwd, hoop dat we leuke stellen treffen. Ik vind het ook wel fijn dat mijn vriend er dan bij betrokken wordt. Hoe was het bij de VK?

@Sazzle: Je moest vandaag voor een extra check toch? Hoe was het?

@Suus: wat vervelend dat je al zo lang verkouden bent. Zwangeren hebben wel een slechtere weerstand toch? Misschien dat het daardoor komt. Wel balen hoor, hoop dat je snel opknapt. Wat leuk dat je zoveel spulletjes hebt gekregen!

@Caresses: wauw, flink gegroeid! Wat grappig dat jullie de meisjesnaam al vrij zeker weten, wij hadden het juist andersom haha. We hebben wel twee namen bedacht, maar zijn er nog niet uit. Wat handig dat de VK praktijk een inloopspreekuur heeft! Mag je daar onbeperkt gebruik van maken?

@Catgirl: Ja dat is wel balen he, moest het ook als pakketpost terugsturen. Maar ja, aan de andere kant was er wel écht veel korting af gegaan van de kleding die ik wel had gehouden. En ik vind de service echt super. Hele snelle reactie op mijn email, snel geld terug en supersnel geleverd.
Wat ontzettend leuk die muis! Creatief hoor :-)

@Stitch: Ik zit nu ook bij dezelfde huisarts als mijn vriend, vriendelijke man. Ik herken wat je zegt, nu denk ik ook van was ik maar véél eerder overgestapt. Maar zo vaak kwam ik er niet en daarna dacht ik er niet meer aan. Maar nu met een kindje op komst en na die lompe opmerking vond ik het toch wel genoeg geweest.
Wat naar joh van die buikpijn. Hopelijk gaat het over met de antibiotica. Vervelend he die onzekerheid en dat je jezelf afvraagt waar het door komt en of alles wel goed gaat met de kleine. Herken het helemaal. Hoe voel je je vandaag?

@Samantha: wat fijn dat het kamertje goed gelukt is! Hoe oud is de dochter van jouw vriend?
In het begin vond ik het lijken op darmgerommel of een spiertrekking. Inmiddels voel ik het echt als "afzetten tegen mijn buik". Aan de buitenkant kun je het soms ook voelen/zien. Ik denk dat het wel je kindje is wat je voelt! In het begin twijfelde ik ook heel erg, maar als ik nu terugkijk weet ik bijna zeker dat ik haar toen ook al gevoeld heb.

@ Kwebbeltje: Fijn dat het kokhalzen minder is! Hoop dat de misselijkheid ook snel verdwijnt. Balen zeg dat je last hebt van je bekken, op welke momenten heb je er last van? Ben benieuwd hoe de 20 weken echo was!

@Nillis: geniet van je laatste restje vakantie! En wat fijn dat de 20-weken echo goed was

@meiden met onzekerheid/moeite met genieten: Ontzettend herkenbaar. Bij mij spelen meerdere factoren mee. Zo heeft het lang geduurd (twee jaar tot deze zwangerschap) voor ik zwanger was en heb ik een miskraam achter de rug waarbij ik geen voortekenen heb gehad (geen bloedverlies of buikpijn). De nasleep is ook pittig geweest met een curettage, lang bloedverlies en een ontregelde cyclus. En nu in deze zwangerschap lukt het ook niet om onbezorgd te genieten door de misselijkheid/overgeven en ik heb ook al een spoedecho wegens buikpijn (met 6,5 week), een Eerste Hulp bezoek (rond de 16 weken) en die onzekerheid en spanning na de gevonden afwijkingen bij de 20 weken echo achter de rug. Ik ben regelmatig bang dat hetgeen wat we het allerliefste willen ons weer wordt afgenomen. Elke keer als ik probeer te gaan genieten, komt er weer iets dat roet in het eten gooit. Meestal lukt het om positief te blijven, maar soms neemt de onzekerheid de overhand. Het scheelt wel dat ik ons meisje nu voel. En het helpt ook wel dat ik me lichamelijk iets minder ziek voel, want daardoor kon ik ook minder goed relativeren. Ik ervaar wel onbegrip vanuit de omgeving ("alles is nu toch goed, je moet niet in het negatieve blijven hangen, dat is niet goed voor de baby"; "zoveel vrouwen hebben een miskraam gehad" "bij mijn tante/buurvrouw/nicht duurde het 3/4/5 jaar voor ze een kindje kregen"; "je bent toch nog jong, je lichaam kan wel wat hebben" etc etc). Is dat herkenbaar?
Ik denk dan arghhh, natuurlijk klopt het wel wat ze zeggen, maar SOMS wil ik gewoon even mijn onzekerheid spuien, dat betekent niet meteen dat ik 24/7 in zak en as zit! En dan kan ik daarna weer proberen de knop om te zetten en positief te denken. (Sorry, er komen even wat frustraties naar boven merk ik)
najaar 2013mama's!! - Pagina 16 699888voor jullie
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Pomodori do 16 mei 2013 - 3:19

@Catgirl, De sticker heb ik via etsy op de kop getikt. Hij komt uit Amerika. Zie link voor site met nog veel meer leuke stickers. http://www.etsy.com/shop/wallartdesign?ref=seller_info#
Wat een leuke traktatie trouwens! Ik ga hem proberen te onthouden voor over een paar jaar....

@Stitch, de placenta zit bij mij inderdaad aan de voorkant, vandaar dat het ook wat aan latere kant is in vergelijking met anderen. Hoe gaat het nu daar? Wordt het langzaamaan wat minder of nog steeds hetzelfde? Kan me voorstellen dat op de bank hangen niet echt leuk meer is. Kom je de tijd een beetje door?

@Samantha, we hebben pas een les gehad maar ik denk dat ik het wel een fijne cursus ga vinden. Er komen een hoop onderwerpen aan bod in de theorie en de praktijk is nu nog wat vaag, weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen, maar zal je vast ook wel goed voorbereiden erop.
Wat bijzonder zo ineens weer contact! Succes voor zondag, lastig zulke gesprekken. En wat goed van het behangen, wij hebben het uitbesteed aan mijn pa en oom. Ik heb het nog nooit zelf gedaan.
Bij mij voelen de bewegingen van grutje een beetje als golfjes in een golfslagbad maar van binnen. (kortom hier heb je vast niets aan, haha)

@Kwebbeltje, heb je de echo inmiddels gehad en was alles in orde?

@Nillis, geniet van de laatste dag vakantie! We wachten in spanning af wat jullie kleintje voor soort mensje is.

@Tummy, Vond het voelen van Grutje wel heel fijn. Ik ging me toch afvragen of hij het nog wel deed. Als je maar niets voelt en alleen de checks bij de verloskundige hebt is 4 weken ertussen best lang.

@all, wat de onzekerheid betreft daar heb ik ook zeker last van. Nu ik Grutje voel wordt het wel wat minder, heb je zelf een beetje bevestiging van binnen uit. Maar vond de eerste 20 weken erg spannend. De 20 weken echo was ook erg spannend, zou het wel goed zijn? Niet dat ik een reden had om te denken van niet, maar toch. Je hoort zo vaak dat het niet goed gaat dat je gaat twijfelen of het bij jezelf wel in één keer goed kan gaan. Temeer daar ik zat verhalen om me heen heb van anderen waarbij het een lange weg was met veel hobbels en wij eigenlijk probleemloos grutje hebben ontworpen. Beetje doemdenkerig denk ik dan, tja dan zal het bij ons wel verderop mis gaan, want het kan niet zomaar in één keer goed gaan. Maar ik probeer het naast me neer te leggen en vooral niet te gaan googelen. Dan krijg ik echt de meest vreemde ideeën.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Samantha do 16 mei 2013 - 4:41

De dingen die jullie schrijven over het voelen van de baby heb ik juist wat aan! Ik dacht dat je een duidelijke plop, schop of vlinder zou voelen. Nu ik heb van jullie lees blijkt dat ik haar al even voel. Voel regelmatig wat druk links of rechts in mijn buik. Alsof ze zich afzet. Ook wel eens een snel steekje links of rechts. En soms heb ik zelfs het idee alsof het tikie bad geopend is. Ik voel dus gewoon de baby..... Wauw :shock:
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sazzle do 16 mei 2013 - 7:05

Ik moest inderdaad voor een vervolg van de 20wkn echo vandaag, omdat ze vorige week er niet goed voor lag. Nu konden ze het perfect zien en alles was helemaal goed! Meteen nog even gevraagd of ze nog een keer naar het geslacht wilde kijken. Vorige keer was ze 99% zeker hoor, maar mijn vriend kan het nog niet geloven blijkbaarnajaar 2013mama's!! - Pagina 16 1578173417
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pomodori do 16 mei 2013 - 20:19

@Samantha, wat leuk dat je de baby dan toch al voelt!

@Sazzle, fijn dat alles helemaal in orde was.

Wij zijn gisteren weer voor een check geweest bij de verloskundige. Hartje weer gehoord en gelukkig alles goed weer. Grutje had een groeispurt gehad. Hij was een flinkerd op het moment. Vandaag alweer 24 weken, wat gaat dat hard zeg!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Aardbei do 16 mei 2013 - 21:30

Catgirl: deze zijn het, die laatste ook nog in het rood. Zondag was het 20% korting omdat het moederdag was!
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Dames//Zwangerschapsmode/Broeken & jeans/102857/1
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Dames//Zwangerschapsmode/Broeken & jeans/99210/1
En 10 stuks valt inderdaad wel mee om te maken.

Stitch: Ja joh, hij is de fotos ook helemaal zo aan het bewerken dat ik elke keer op dezelfde hoogte sta op de foto enzo, supergrappig. Hoe voel je je inmiddels, al wat beter? Zag inderdaad al het een en ander voorbijkomen op Facebook maar wist niet dat het zo heftig was joh! Wanneer gaan jullie op vakantie? De vk vroeg eerst aan mij of ik de zaterdag voor mijn vakantie de 20-wekenecho wilde, maandagochtend gaan we op vakantie. Dat vond ik toch wel erg laat, als er dan iets nader onderzocht moet worden dan lig je toch niet lekker op het strand in Griekenland... Dus nu de dinsdag ervoor, als ik precies 20 weken ben. Weten jullie al helemaal wat jullie met het kamertje gaan doen?
Samantha: Klinkt leuk, foto! En zo zeg, dat was zeker een verassing! Hoe is de afspraak tussen hen twee van de week gegaan?

Kwebbeltje: Wat vervelend van je contract zeg. Hoe is de echo gegaan?

Nillis: zal vanavond of van het weekend de foto er weer even opzetten. Fijn dat je echo goed was en dat jullie lekker genieten ondanks het weer.

Tummy: Eerst wil even even zeggen dat ik jouw haar zo mooi vind! I love you Viel me bij je vorige foto al op in het buikjestopic maar bij de laatste ook! En ook een schattig buikje al hoor! Dat heb ik inderdaad ook, dat mensen die het niet weten het echt nog niet zien. En ik heb die frustratie ook hoor... Net voordat het deze ronde gelukt was heb ik het aan een vriendin verteld op een moment dat ik echt even in een dip zat. Toen ik vertelde dat ik zwanger was, was het gelijk: 'Zie je wel, ik zei het toch, het komt heus wel goed. Je moet niet zo negatief doen enz.'. Terwijl ik juist altijd best wel positief was en volle overtuiging dat het ooit echt wel ging lukken, behalve op dat moment even... En inderdaad de opmerking 'je bent nog jong'... Ja dus????? Dan is het minder erg dat je in de medische molen zit en een miskraam krijgt? Omdat je toch nog 'alle tijd hebt'? Vond dat altijd zo'n dooddoener... Hahahaha ook hier borrelt de frustratie weer op Wink

Pomodori: Ik ga ook even op die site kijken, wil ook een leuke sticker ophangen (als ik eindelijk eens weet wat ik met het kamertje wil Wink ) Fijn dat de controle weer goed was!

Sazzle: Fijn dat het hartje ook goed was!

All: Wij zijn gisteravond naar de show van Youp van 't Hek geweest, was erg leuk! Verder hoop ik dat we dit weekend het familiewiegje even op kunnen halen. Daar heeft mijn vader nog in gelegen (evenals mijn tantes en ooms) en ik ook (ook mijn neven en nichten). Ik ben nu de eerste van mijn vaders kant die hem voor de volgende generatie nodig heeft smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Tummy do 16 mei 2013 - 23:50

@Pomodori: ja snap ik! Ik vind het echt heel fijn voor je dat je hem nu voelt. Oh ja, golfjes, dat vind ik ook wel een goede omschrijving. Ik vind het moeilijk uit te leggen aan anderen, deze ga ik onthouden. Gelukkig was weer alles goed bij de VK. Alweer 24 weken, schiet lekker op! Hoe is het met je buikje?
En die sticker vind ik echt geweldig! Het is dat we gestucte muren hebben Very Happy

@Samantha: ohhh wat leuk dat je je kleintje voelt! Super joh.

@Sazzle: wat fijn dat alles helemaal goed was najaar 2013mama's!! - Pagina 16 281626781

@Kwebbeltje: had eroverheen gelezen dat je contract niet verlengd wordt, wat balen zeg. Had je het aan zien komen? Wanneer loopt je contract af?

@Aardbei: ahhh wat lief, moet eigenlijk hoognodig naar de kapper Laughing. Ik herken heel veel van wat je schrijft, "fijn" dat ik niet de enige ben met die frustraties! Hoe lang heeft het bij jou geduurd tot deze zwangerschap?
Wat bijzonder een familiewieg! Moet je 'm nog opknappen of kun je 'm zo gebruiken?
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  _Jet vr 17 mei 2013 - 9:19

@Caresses --> Leuk dat je al rompertjes hebt gekocht. Ik was bij allebei de zwangerschappen ook zo dat ik wilde wachten tot de 20 weken echo, maar volgens mij heb ik dat toen ook niet gered Wink
Natuurlijk ben ik weleens onzeker, maar gelukkig heb ik nooit de neiging om google op te gaan. Moet zeggen dat ik na de 20 weken echo weer minder onzeker ben hoor.

@Aardbei --> Jammer, ik heb je foto's gemist. Leuk cadeautje, weer 2 dagen verder Wink Fijn dat alles goed was.
Leuk dat je het familiewiegje gaat gebruiken.

@Catgirl85 --> Leuke traktatie! Ik denk niet dat ik mijn meisje al zo vroeg op zolder zou laten slapen. Mijn collega krijgt haar huis niet verkocht en is ondertussen in verwachting van de 2de (haar zoontje wordt volgende maand 2). Zij hebben ook 2 slaapkamers, maar geen zolder, dus die 2 komen ook op 1 kamer.

@Suus --> Ja, het is weer een stuk opgeknapt hier. Hoe gaat het nu met je? Weer opgeknapt?

@Samantha --> Wat fijn dat je niet meer flauw bent gevallen. Maar te begrijpen dat je wat angstig bent geworden.
Toen ik in het begin ook zo draaierig was had ik idd ook standaard dropjes in mijn laatje van mijn bureau liggen.
Jeetje dat is dan zeker een verrassing, zeker na een jaar, Hoe oud is het dochtertje van je vriend? Gaaf zeg een Bloom kinderstoel, lief van je schoonmoeder.

@Sazzle --> Lekker hoor, helaas is de toekomstige babykamer echt een rommelkamer op het moment. Maar goed, ook dat gaat goed komen. Wat fijn dat nu alles wel goed te zien was op de echo.

@Pomodori --> Lekker zeg dat het kamertje zo goed als af is. Dan weet ik bijna wel zeker dat je Grutje hebt gevoeld, Leuk hoor, dat je Grutje hebt gevoeld. Ik blijf het ook altijd leuk en bijzonder vinden. Hoe was het bij de vk? Altijd fijn om het hartje weer te horen.
Fijn dat de cursus interessant was. Zeker een gave muursticker!

@Stitch--> Wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt gehad! Gelukkig voel je Guus nog regelmatig, dat stelt dan idd weer gerust. Hopelijk nemen je harde buiken snel af. Sterkte in ieder geval.

@Kwebbeltje --> Vervelend zeg dat je last hebt van je bekken. Te begrijpen dat je baalt wat betreft je contract. Hoe was de 20 weken echo?

@Nillis --> Wat fijn dat de 20 weken echo goed was.

@Tummy --> Alles behalve raar hoor dat je last hebt van onzekerheid en andere mensen hebben altijd makkelijk praten wanneer ze er geen ervaring mee hebben. Geniet in ieder geval van de momenten dat je je meisje voelt.

@All --> Zo ik ben weer bij! Na 2 weken vakantie was deze werkweek toch weer even wennen en 's avonds geen zin en puf gehad om de laptop aan te zetten. S had zondag tot 9:15 geslapen en maandag tot 9:45, daardoor viel de wekker dinsdag om 6:15 toch flink tegen Wink Verder is S heel de week thuis al luierloos Very Happy Alleen niet als ze moet poepen en 's nachts. Aangezien ze moeite heeft met haar ontlasting en niet vaak kan wil ik er voor zorgen dat ze het niet op gaat houden. Vorige week kroop ze onder de tafel (gaat ze altijd zitten als ze moet poepen), toen ik vroeg wat ze ging doen was haar antwoord dus poepen. Ho, wacht even! Wil je op de wc poepen of zal ik even een luier omdoen? Nee hoor mama, ik hoef al niet meer. Gelukkig toch zo ver gekregen dat ze een luier om wilde en even later had ze dus gepoept. Vandaag had ik niet door dat ze onder de tafel zat en dus in haar onderbroek gepoept. Verder heeft ze helemaal nog geen ongelukjes gehad Very Happy Zodra ze het langer op kan houden en minder vaak op een dag hoeft dan ga ik ook proberen om haar luier af te houden als we even op pad gaan.
Verder geen bijzonderheden hier. Wel voel ik de kleine steeds vaker, toch altijd fijn!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Samantha vr 17 mei 2013 - 9:30

Na twee X de vraag gelezen te hebben hoe oud de dochter van mijn vriend is even snel een antwoord... In juli wordt ze 16! Geen kleine meid meer dus.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Exogenesis vr 17 mei 2013 - 23:37

Mag ik in dit topic meeschrijven?

Ik ben 30 november uitgerekend. Een week voor mijn verjaardag najaar 2013mama's!! - Pagina 16 394967
Mijn man is, als het kindje komt, 27 en ik ook nog nét (hoop ik).

Momenteel ben ik 12 weken in verwachting. Ik heb geen last van kwaaltjes, op pijnlijke borsten na én soms 's avonds zuurbrandingen en het eten wil dan niet zakken. Ook heb ik afgelopen week erg last gehad van opstoppingen, maar dat is nu weer normaal.

We willen niet weten wat het wordt. Het kamertje gaan we neutraal inrichten. Ik heb al een mooie muursticker gekocht van een tak met uilen, blaadjes, bloemetjes en vlinders (die ligt bij de buren, die niet thuis zijn, grrrr!) en zit vol ideeën over de inrichting van het kamertje. De muren zijn zilvergrijs en donker zilvergrijs in banen behangen en dat laten we zo. De meubels willen we nieuw aanschaffen en dan het liefst wit gekleurd.

Ik moet nog veel leren, weet van de helft van de genoemde materialen en begrippen geen betekenis najaar 2013mama's!! - Pagina 16 827601
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: