Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 15 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 28 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 15 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Tummy za 11 mei 2013 - 22:58

@Jet: Hard gewerkt! Fijn dat de meeste krassen nu minder zichtbaar zijn en ook wel lekker dat alles weer schoon is. Wat fijn dat jullie meisje droog is gebleven, knap hoor!

@Yes: Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu de cyste weg is, gelukkig hoef je nu geen operatie!

@Filoria: super, een nieuw huis! Succes met de verhuizing alvast! Moet er veel geklust worden?

@Aardbei: wat bijzonder dat mensen vragen of het gepland is, ik vind het een hele brutale vraag. Enig idee waarom ze het vragen? Ik zou het zelf echt niet leuk vinden. Mijn huisarts vroeg dit aan mij....terwijl hij zelf notabene de verwijsbrief heeft geschreven naar gyn. omdat we na een jaar niet zwanger waren en hij ook informatie gehad heeft na de curettage etc. Onbegrijpelijk...Dan ben je twee jaar bezig, veel verdriet om de miskraam en dan komt er zo'n vraag van je huisarts najaar 2013mama's!! - Pagina 15 878948377
Ahhh wat lief een eerste pakje. Wat voor iets heb je gekocht? Ik heb wat kleertjes maat 50 en meer kleertjes maat 56 (en 62 alvast Laughing). Ik vind het ook lastig.
Wat leuk dat je buik begint te groeien, buikfoto najaar 2013mama's!! - Pagina 15 281626781

@Samantha: Jeetje, wat schrikken. Doe maar rustig aan, goed op jezelf passen. Hoe voel je je nu?

@Sazzle: Ohhh wat leuk, de babykamer geschilderd! Is het mooi geworden? Ben benieuwd hoe het er straks uitziet met meubeltjes! Wat lief dat je vriend spulletjes koopt :-)

@Catgirl85: Bedoel je dat de buikband niet straks zit of bedoel je bij je bovenbenen? Als het om de buikband gaat kun je die misschien omslaan? Klinkt wel zomers, oranje en geel!

@Caresses: Maar dat is ook superleuk toch om kleertjes te kopen? Wij hebben ook een eerste (neutraal) pakje gehaald nadat de termijnecho goed was Very Happy. Ben je veel gegroeid qua cupmaat? Ik pas de meeste van mijn gewone BH's nog wel, alleen ze zitten niet allemaal even fijn.

@All: Iedereen nog super bedankt voor jullie steun, heeft me echt goed gedaan! Het is echt heel spannend geweest, weer het gevoel dat wat je het allerliefste wil, je weer ontnomen wordt. Maar kan het steeds beter loslaten en probeer toch echt wel te genieten. Maar het was wel weer even een momentje dat je met de neus op de feiten gedrukt wordt hoe kwetsbaar zo'n kindje is. En hoeveel je er al van houdt!

Ik wens jullie allemaal een héle fijne moederdag! I love you
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aardbei zo 12 mei 2013 - 4:20

Filoria: Heb die rokjes niet gezien vandaag bij de Hema, jammer!
Sazzle: Jullie zijn er lekker op tijd bij! En leukdat je vriend zo enthousiast is.
Catgirl: Weet je al of je de ene broek nog gaat houden? Heb vandaag ook wat broeken besteld. Was n de stad vandaag maar daar kon ik echt niets vinden.
_Jet: Ja het is echt gek hoe snel dat ineens kan gaan. In drie dagen ineens van niets naar een buikje..
Caresses: BH's vind ik ook moeilijk hoor! Ik heb vandaag ook maar wat broeken besteld (in de stad kon ik niet slagen). Zal ook nog wel te groot zijn maar dan heb ik het maar vast.
Tummy: Ja ik vind dat ook een heel brutale vraag maar elke keer ben ik toch weer te verbaasd om er op te reageren. Vooral ook denk ik omdat het van mensen komt van wie ik het niet verwacht. En je huisarts is ook wel een beetje een rare hoor, vind ik echt niet kunnen! Het pakje is heel neutraal en superzacht, met een klein girafje erop smile een buikfoto zal ik van de week wel even plaatsen! smile
Fijn dat je het allemaal steeds wat meer los kunt laten, dan wordt het nu echt tijd om te gaan genieten.

All: morgen heb ik controle bij de vk. Ik denk dat we dan ook een datum af gaan spreken voor de 20weken echo.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  catgirl85 zo 12 mei 2013 - 6:35

@caresses, leuk toch om kleertje te kopen. Willen jullie weten wat het wordt? Al zijn rompertjes vaak wat neutraler. Mijnbuik groeide sinds vorige week ineens hard. Het viel andere ook op, dus het komt vanzelf. Wel fijn dat je je gewone broeken nog aan kan. Ik vind positiebroeken nooit zo fijn, vooral als je buik nog niet groot genoeg is.
Ik pas mn bh's nu ook niet meer, maar ik heb nog voedingsbh's ligge van de vorige keer en die zijn een maat groter. Die heb ik toen bij HM gekocht. Misschien een tip?

@tummy, heeft je huisarts dat echt gezegd joh. Wat een gevoelloze man/vrouw, onbegrijpelijk. Blijkbaar ben je echt een nummer waar de historie niet bekend is. Erg jammer.
De band zit ip zich wel ok, maar bij mijn heupen en bij de bovenkant van mn bovenbenen zit het niet strak. Ziet er niet uit haha. Dus ik ga hem wel ruilen.

@aardbei, bij welke site heb jij broeken besteld? Ikenmijnkind heeft hele leuke voor niet zo veel geld. Heb ik de mijne ook vandaa. Ik kon ook in de stad niks vidnen, zo weinig winkels die dat verkopen. Miss etam eerst nog, nu ook niet meer. Net als c&a. Wel online, maar ik pas shet eerst liever. Succes morgen bij de vk!

@all, vandaag een rustig dagje. Heb een leuk beschilderd bloempotje gekregen van m en wat voor in bad. Verder was ze erg vermoeiend vandaag. Echt uittesten en alles doen wat niet mag. Maarja hoort erbij he. Morgen moet ik naar het cb met dr. Ben benieuwd, maar ben er altijd ozo klaar. Nog ruim een week tot de 20 weken echo. Ben zo benieuwd, maar vind het ook weer spannend.

catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus zo 12 mei 2013 - 7:54

@ Jet: Goed bezig! Jammer dat de kapstok verplaatst moest worden, maar verder is het dus mooi geworden? En terecht dat je trots bent op je dochter, fijn ook dat ze het leuk vindt op de wc.

@ Filoria: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@ Aardbei: Leuk dat jullie een pakje hebben gekocht, heb je een foto? najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 En wat leuk dat je buik zo begint te groeien!

@ Samantha: Wat schrikken! Hoe gaat het inmiddels met je?

@ Sazzle: Wat leuk al die roze spulletjes najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177

@ Catgirl: We hebben 's ochtends en 's middags zon op ons balkon, tot een uur of 7, dus dat is wel lekker. Al zou ik liever een tuin hebben Wink Maar goed, dat komt ooit wel.
Weet je al wat je met je nieuwe broek gaat doen? Heb je een foto? Klinkt wel spannend, geel en oranje najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 Mooie buikfoto trouwens in het andere topic, je hebt een mooi figuur!

@ Caresses: Fijn dat je weinig klachten hebt! Het is inderdaad ons eerste kindje, erg spannend dus allemaal najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 Leuk dat je al twee rompertjes hebt gekocht najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177

@ Tummy: Hopelijk mag je dan nu eindelijk gewoon genieten! Hoe gaat het nu verder met je?

@ All: Ik ben blij dat het weekend weer voorbij was, hoewel het ook best leuk was najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 Gisteren en vandaag moest ik dus 's ochtends nog werken. Gistermiddag zijn we nog even de stad in geweest met mijn schoonmoeder en ik heb twee korte broeken (zwangerschaps) van haar gekregen en een heel leuk shirt, er was opruiming Very Happy Ook heeft ze een hele leuke romper gekocht voor onze kleine najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 Gistermiddag werd ik alleen weer erg verkouden en heb vannacht echt beroerd geslapen, was alleen maar aan het snotteren. Vanochtend heb ik dus nog wel gewerkt, maar voel me verder de hele dag al lamlendig. Heb nog even een uurtje geslapen, maar ga straks ook lekker op tijd naar bed. Hopelijk doet een goede nacht me goed! Gelukkig ben ik morgen en overmorgen wel vrij najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aardbei zo 12 mei 2013 - 8:47

Catgirl: Ik heb ze bij c&a online besteld, maar die jij zei ziet er ook leuk uit! Als ik binnenkort nog meer nodig heb zal ik daar eens kijken najaar 2013mama's!! - Pagina 15 561177 Ik wilde liever ook niet online kopen, maar ik kon gewoon echt niets vinden, en als ik wat leuks zag hadden ze mijn maat niet...
En wat lief zo'n bloempotje, lijkt me zo leuk als kinderen met hun eigen geknutselde dingetjes aan komen zetten!

Suus: de foto zal ik hieronder zetten, doe ik gelijk mijn buikfoto erbij Wink Wat lief dat je kleding van je schoonmoeder hebt gekregen zeg! Hoop dat je verkoudheid niet doorzet en dat de komende twee daagjes rust je goed zullen doen.

Hieronder een foto van het pakje wat we gekocht hebben (en een knuffeltje)
*

Hier een foto van mijn beginnende buikje. Let niet op de kleding, het was zaterdagochtend en ik moest nog douchen Wink
*

Laatst aangepast door Aardbei op di 14 mei 2013 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Suus zo 12 mei 2013 - 20:42

Wat een leuk pakje, Aardbei!
En mooi beginnend buikje Very Happy Wat ben je trouwens mooi slank van jezelf!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Samantha zo 12 mei 2013 - 22:42

Meiden wat lief dat jullie vragen hoe het nu gaat. Ik reageer even vanaf mijn werk dus ik zal vanavond er voor gaan zitten, want ik zag groeiende buikjes, knuffeltjes en ik wil foto's zien van kamertjes!

Ik ben dus gewoon gaan werken vandaag. Ben na donderdag niet meer flauwgevallen heb me zaterdag alleen een keertje wat slap gevoeld. Maar na een zout dropje ging het wel weer. Ben dus vooral wat angstig geworden.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Sazzle zo 12 mei 2013 - 23:04

@
Caresses: Nou, ik was eigenlijk meteen wel gewend aan het idee dat het een
meisje is. En toch vind ik het nog steeds raar. Het is natuurlijk 50/50, maar
het gevoel was zo sterk!

@
Catgirl85: Wij hebben de TransAction Combi van de Babydump. Een
lichtgrijze. En waarmee mijn vriend komt
aanzetten wat uhm.. niet echt mooi is, zijn van die uber kitscherige
spulletjes. Bijvoorbeeld die stenen vogeltjes die geluid maken als je
langsloopt enzo. Argh!

@_Jet:
Dat wij al bijna klaar zijn komt ook omdat wij nog niet zo heel lang hier
wonen, 2 jaar. Het kamertje heeft dus al een goede vloer en de muren waren
gebroken wit. Dus dan hoefden we maar 1
kant te schilderen en klaar!
Alleen de decoraties etc. nog.

@Tummy:
Ja het kamertje is leuk geworden, met wat er nu al gedaan is. Ik heb de bekende
roze bloemen lampjes van de Ikea gekocht. Alleen.. als ik die aan heb is het
net een hoerenkast!najaar 2013mama's!! - Pagina 15 394967 Roze licht wat ook nog reflecteert op een roze muur.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tummy ma 13 mei 2013 - 2:33

@Aardbei: Benieuwd naar je buikje, echt zo leuk he als je het een beetje kunt gaan zien! Zie net je foto, wauw, wat ben je prachtig slank. En jahoor, een duidelijk beginnend buikje. Heel mooi!
Hoe was het bij de VK?
Wat een super super super schattig pakje, ben helemaal verliefd haha. Mag ik vragen waar je het gekocht hebt?

@Catgirl: Ja stom he van mijn huisarts. Al eerder dit soort situaties, dus ben nu overgestapt. Nieuwe huisarts zit wel verder weg, maar ik wil echt niet dat ik straks niet serieus genomen wordt als mijn kleintje er is!
Jammer van je broek! Ik heb ook besteld op iknmijnkind.nl, echt een hele fijne, snelle service. Enige nadeel is dat retourneren geld kost (maar daarentegen wel weer goedkoop omdat je er veel met korting kunt kopen). En verder op de site van C&A en Esprit. Wat lief dat je een beschilderd bloempotje hebt gehad. Lijkt me zo leuk om een zelfgemaakt cadeautje te krijgen van je kindje!
Wat heb je een fantastisch figuur zeg! Echt heel erg mooi. En een lief buikje I love you

@Suus: wat lief van je schoonmoeder! Veel beterschap met je verkoudheid, balen zeg. Kan het geen hooikoorts zijn?

@Samantha: gelukkig dat het niet meer is voorgekomen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het je angstig maakt! Ik had het gisteren ook ineens weer. Ik stond (echt niet meer dan een minuut) en ineens voelde ik alles tintelen, geluiden klonken "ver weg" en ik kreeg het warm. Toen even rustig gaan zitten en na 10 minuten ging het wel weer. Bah, naar he.

@Sazzle: ik kan me voorstellen dat je even om moet schakelen! Heb je nog zoiets van, misschien hebben ze het fout gezien?
Hihi oeps. Nou ja, mooi roze is niet lelijk toch? Laughing. Ik ken die ikea lampjes niet trouwens, heb je een link/foto? Zie dat je vandaag precies 20 weken bent, jeee op de helft! najaar 2013mama's!! - Pagina 15 281626781
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei ma 13 mei 2013 - 3:30

Suus: dank je!
Samantha: fijn dat het weer wat beter gaat. Snap dat je wat angstiger bent, zoiets wil je natuurlijk niet nog een keer meemaken!
Tummy: het pakje heb ik bij de babydump gekocht, hij is zo lekker zacht! Van het merk Dirkje, ze hebben het ook online zag ik dit weekend.

All: de afspraak bij de gyn was helemaal goed. Blijkbaar was ik vorige keer zo met mijn hoofd in de wolken tijdens de echo dat ik helemaal niet door heb gehad dat ik twee dagen verder ben gezet Wink Zo dus maar even mijn ticker aanpassen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Aardbei ma 13 mei 2013 - 3:37

Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1esurprise!
Stitch 25/31 24 september 1eeen zoon!
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28 september 2e
Sazzle 25/3430 september 1e8 mei GUO
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/265 november1e18 juni 20-weken echo
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984

10 november
2e

[/quote]
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Sazzle ma 13 mei 2013 - 6:02

Aardbei schreef:
Sazzle 25/3430 september 1eeen dochter!
Yes1984

10 november
2e

[/quote]
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pomodori ma 13 mei 2013 - 21:26

Yes1984
31/28
10 november
2e
surprise!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Pomodori ma 13 mei 2013 - 21:30

Wow... het gaat erg snel hier. Ik ga even een poging doen wat bij te houden.

@ Nillis, wat fijn een goede 20 weken echo en wat leuk een .... Fijne vakantie!

@ Stitch, mooie foto!

@ Catgirl, het kamertje is haast af! We zijn nog aan het wachten op de muursticker. Zodra die er is en op de muur zit maak ik foto's. Dat maakt het namelijk helemaal af, denk ik.
Wat fijn dat je nieuwe verloskundige een hele verademing is vergeleken bij je oude. Maar goed dat je de stap hebt gezet!

@ Sazzle, gefelicteerd met jullie dochter! Wat leuk! Wanneer moeten jullie nu terug voor de laatste check? En leuk al dat roze!

@ Tummy, wat een heerlijk nieuws, toch alles goed! Goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen, ook al zit je dan wel even flink in de rats. Maar dit is toch wel heel goed nieuws!

@ Jet, jullie zijn ook lekker druk bezig geweest vorige week. En troste mama terecht hoor! Is toch een hele stap ineens.

@ Suus, ik denk dat ik nu wat gevoeld heb sinds zondag. Een soort golfjes lijken het. Haha... lekker duidelijk. Wat leuk dat je kleding hebt gekregen! Opruiming doet het goed altijd.

@ Samantha, dat was schrikken ineens! Gelukkig gaat het nu weer beter.

@ Aardbei, Wat een schattig pakje en een mooi buikje al! En fijn dat alles weer in orde was.

Zo ik ben weer bij, denk ik....

Wij hebben het kamertje nagenoeg af. Het wachten is op de muursticker welke onderweg is. Zodra hij op de muur zit zal ik foto's maken en plaatsen. Het is nu al wel mooi geworden, maar wat kaal. De aankleding moet verder nog.
Afgelopen vrijdag ook de kinderwagen gekocht en gelijk meegekregen. Ze hadden hem gewoon op voorraad. Dus ook dat is al geregeld.
Vanavond gaan we naar de eerste cursusavond van onze cursus samen bevallen. Ben erg benieuwd.
En ik denk dat ik Grutje heb gevoeld! Sinds zondag voel ik steeds wat gekke golfjes lijkt het binnenin. Ik zou niet weten wat het anders is, dus ik denk dat het Grutje is. Heel bijzonder. Gek gevoel zeg!
Komende donderdag weer een check bij de verloskundige, weer even naar het hartje luisteren.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sazzle ma 13 mei 2013 - 23:21

@ Pomodori: Ik moet a.s. donderdag weer. Ze lag er vorige week niet helemaal goed voor om alles van het hartje te controleren. Dus dat wil ze donderdag weer doen. Ze zei dat alles gewoon goed was en ik me verder geen zorgen hoef te maken. Het moet alleen nog even gecheckt worden. Wanneer ik daarna weer moet weet ik nog niet.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus di 14 mei 2013 - 4:56

@ Samantha: Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje angstig bent geworden, maar gelukkig is het niet weer voorgekomen!

@ Tummy: Ik weet niet of het (deels) hooikoorts is. Ik ben al sinds januari verkouden, het is nu alleen weer wat erger geworden. Nu ook keelpijn en hoesten, dat is meestal niet bij hooikoorts toch? Denk dat mijn collega me heeft aangestoken, die had het vorige week erg.

@ Aardbei: Haha, toch leuk dat je er nu dan nog twee dagen bij hebt gekregen Laughing Fijn dat alles weer goed was.

@ Pomodori: Oh, wat leuk dat je nu echt wat voelt! Very Happy Bij mij blijft het nog bij plopjes af en toe, maar jij loopt ook nog een paar weekjes op me voor. Ik ben erg benieuwd naar jullie kamertje! Veel plezier bij de cursus vanavond!

@ All: We zijn net even op bezoek geweest bij mijn oom en tante en hebben allemaal spulletjes gekregen. Een box met kleed, maxicosi, speelgoed (echt veel!) en ze komen binnenkort nog het wiegje brengen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caresses di 14 mei 2013 - 9:38

Tummy, Ja kleertjes kopen is heel leuk smile. 2 cupmaten ben ik gegroeid (heb al 2x gehoord dat ze niet aan mijn buik zien dat ik zwanger ben, maar wel aan m'n borsten haha).
Gelukkig gister een goed passende bh gevonden bij de Livera.

Catgirl85, Jazeker, we zijn heel nieuwsgierig naar wat het wordt. Weten we tenminste ook of we nog zoveel moeite moeten doen om een leuke jongensnaam te vinden (meisjesnaam zijn we al zo goed als uit, maar jongensnamen pfff.. moeilijk).
Qua bh ben ik inmiddels gelukkig geslaagd bij de Livera (H&M heeft helaas mijn maat niet).
Fijn dat jullie al bijna de 20 weken echo hebben.

Aardbei, mooi buikje. De mijne ziet er in de avond zo uit. (In de ochtend nog niet, ik moet nog eventjes geduld hebben). Fijn trouwens dat je vooruit bent gezet. Is de baby toch weer een paar dagen dichterbij.

Pomodori, wat leuk dat je de baby voelt! Wat vond je van de eerste cursusavond?

Suus, dat is leuk, en vooral ook erg handig smile Scheelt toch weer een hoop geld als je het allemaal krijgt.

@ All, Vandaag naar het inloopspreekuur geweest om het hartje te luisteren. I love you erg leuk en ze voelde ook even aan m'n baarmoeder en die groeide al goed, ook wel fijn om te weten.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aardbei di 14 mei 2013 - 19:56

Pomodori: Leuk hoor, dat het kamertje al bijna af is, ben nieuwsgierig smile Wat voor muursticker gaan jullie opplakken? En welke wagen hebben jullie gekocht? En hoe was de cursus? Zo, een heel vragenbombardement Wink En gaaf dat je grutje voelt, lijkt me heel bijzonder.
Suus: Fijn hoor, al die spullen, dat scheelt toch weer!
Caresses: Bij mij was het echt van de een op de andere dag ineens, heel gek. En wat leuk dat je gebruik kunt maken van het inloopspreekuur. Ik moet dan altijd werken.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Pomodori di 14 mei 2013 - 21:56

@ Sazzle, fijn dat het wel gewoon in orde was. Maar voor de zekerheid nog even een keertje kijken. Ook wel weer
leuk, even gluren!

@ Caresses, dat klinkt handig een inloopspreekuur! Dan kun je zo nu en dan even extra bevestiging krijgen.

@Aardbei, wij hebben een Joolz day earth wagen gekregen (grootendeels) van mijn schoonouders. Erg gaaf ding!

Zo, wij hebben de eerste cursusavond gehad. De cursus samen bevallen is voor stellen en we waren dan ook met vier stellen in totaal. Wij zijn wel veruit het oudste stel (en dat met 31 en 35). De rest is niet ouder dan 25. Wow generatiekloof ;-)
Het bestaat uit een uurtje theorie (wat gebeurt er in je lichaam, hoe loopt een bevalling, wanneer bel je een verloskundige, wat is er allemaal mogelijk op bevallingsgebied, hoe verloopt een kraamweek, hoe gaat borstvoeding in zijn werk etc) en een uurtje oefeningen die je samen doet. Gewoon ontspanningsoefeningen, ademhalingstechnieken etc (geloof ik). Het is wel interessant. Ik denk wel dat we ons zo goed voorbereiden op de komst van Grutje. Ik moet zeggen ik vind het zelf ook wel fijn dat mijn man straks ook alles weet. Staat hij er ook niet zo onwetend in.

Ik weet nu zeker dat het Grutje is wat ik voel, leuk zeg! Maar wel een heel raar gevoel.

Muursticker is erg gaaf, al zeg ik het zelf najaar 2013mama's!! - Pagina 15 394967.
Wow erg groot voorbeeld.... Maar dat kleiner maken heb ik nog niet onder de knie.... Wij plakken hem op een lichtblauwe wand.
najaar 2013mama's!! - Pagina 15 Il_fullxfull.451754265_hvmo
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei di 14 mei 2013 - 22:37

Oh die sticker is zeker gaaf! Wij hebben ook een Joolz day earth (ja we zijn er erg vroeg bij Wink ), de turtle green.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Pomodori di 14 mei 2013 - 22:39

Aardbei schreef:Oh die sticker is zeker gaaf! Wij hebben ook een Joolz day earth (ja we zijn er erg vroeg bij Wink ), de turtle green.

Haha wij hebben exact dezelfde. Man wilde de elephant grey, maar ik vond de turtle green veel mooier. En aangezien ik er meer mee ga rijden waarschijnlijk najaar 2013mama's!! - Pagina 15 2474380249, kon ik mijn keuze doordrukken....
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tummy di 14 mei 2013 - 22:42

Aardbei schreef:Oh die sticker is zeker gaaf! Wij hebben ook een Joolz day earth (ja we zijn er erg vroeg bij Wink ), de turtle green.

(Even snel via mn telefoon)

Wij ook aardbei :-). Populaire kinderwagen!

Wauw echt super mooi die muursticker!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 0:11

@suus, ik heb de broek terug gestuurd. Ik irriteerde me er nu al aan dus dan wordt het geen succes. Iedereen reageerde op mijn foto dat ik zo mooi. Figuur heb, maar dat valt wel mee. Zwart kleed af he Wink leuk dat je 2 broeken gekregen hebt! Wat heb je veel van je familie gekregen. Had je dat ook nog nodig?

@aardbei, heb je je kleding al binnen? Zit het goed? Wat een schattige kleertjes! En een mooi buikje hoor. Wat fijn dat de controle goed was! En 2 dagen verder jippie!

@samantha, gelukkig gaat het nu beter. Je voelt het ook aankomen toch? Dan kan je op tijd gaan zitten.

@sazzle, leuk toch van die zingende vogeltjes Wink ach het is lief bedoeld!

@tummy, zit je nieuwe ha wel in je dorp? Liever wat verder rijden dan zo'n pippo als ha. Ja dat is echt een nadeel van ikenmijnkind. Ik moest he als pakketpostpost versturen, dat was wel jammer. Het paste niet door de brievenbus Sad

@pomodori, ik ben benieuwd naar het kamertje! En wat een gave muur sticker zeg. Waar is die van? Klinkt wel interssant de cursus avond. Wij hadden toen ook theorie en oefeningen. Niet dat ik ze gebruikt heb Wink

@caresses, ik vind een jongens naam ook moeilijk. We hebben er nog wel 1 van de vorige keer dat ik zwanger was, maar dat is de naam niet. Bij een meisje wel smile gelukkig heb je een bh kunnen vinden. En te kleine zit zo niet lekker. Het blijft mooi om dat hartje te horen he.

@nillis, hoe was de echo?

@all. Hier eigenlijk weinig nieuws. M. Is bijna jarig. Ik ga zo een proef traktatie maken. Een eierkoek muis. Hoop dat het beetje gaat lukken.
Wij hebben boven 2 ( grote) slaapkamers. Als de baby er is, slaapt die de eerste maanden bij mij ivm de bv, maar daarna gaat de baby ook naar een kamer. Maar om m dan al naar de zolder te doen vind ik zo tegen mijn gevoel is. Dan is ze nog geen 3. Dus ik denk dat ze toch bij elkaar op de kamer gaan. Wat zouden jullie doen?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 0:15

Pomodori schreef:
Catgirl85 28/36 28 september 2e21 mei 20 weken echo
Yes1984
31/28
10 november
2e
surprise!
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  catgirl85 wo 15 mei 2013 - 0:40

Mijn creatie. Best goed gelukt vind ik zelf

Laatst aangepast door catgirl85 op di 21 mei 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 28 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: