Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 12 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 12 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria vr 3 mei 2013 - 6:47

Tummy: jeetje, ben je nog steeds aan de Emesafene? Rot lijkt me dat zeg najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1371890812 Word je er ook zo suffig van? Leuk dat je een meisje krijgt trouwens Very Happy Ga je nu jurkjes kopen? Very Happy Oja en de kat van mijn vader gaat ook altijd meer bij mijn buik zitten als ik zwanger ben!
Catgirl: goed dat je bent overgestapt naar een andere VK! Wanneer ga je voor het eerst?
Aardbei: fijn van de mooie echo met je ouders! Lijkt me ook prettig om ze mee te nemen als je al weet dat het waarschijnlijk wel goed zit, je had natuurlijk net nog een kloppend hartje gezien. Wel jammer dat je placenta aan de voorkant zit. Maar dat schoppen kan ook flink afleiden hoor, op je werk bijvoorbeeld Rolling Eyes
Suus: ik heb ook een sterk gevoel dat het een jongen is (in mijn buik bedoel ik haha). Ben benieuwd of we gelijk krijgen.
Rioolspook: wat zou het fijn zijn als je verder gewoon een zwangerschap volgens het boekje hebt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177
Stitch: chaotisch kan ook gezellig zijn toch? Wink Mooi dat Guus zo schopt, lekker druk kindje dus. Wordt het straks nog chaotischer in huis Laughing Je hebt al bijna je echo he?
Nillis: hier was het ook eenmalig dat ik 'm heel duidelijk voelde hoor, misschien dat het weer beter te voelen is als ik zo ver ben als jij. Klinkt leuk hoe je erover vertelt! Trouwens, hoe gaat het nu op jouw werk eigenlijk? Je werkte met cliënten die soms agressief zijn toch?
Star: he, hoe was jouw echo nou? Konden ze het toch nog niet zien?
Pomodori: lief dat je de tabel bijhoudt! Altijd leuk om te zien wat iedereen krijgt voor geslacht en wanneer de echo's zijn en zo. Wat heerlijk dat je zo zo bezig kunt met de babykamer. Wij gaan misschien verhuizen deze zomer, dus doen nog maar even niks.
Jet: je vertelt heel nuchter over die totaalruptuur, maar dat lijkt me heftig zeg No Ben je niet heel bang voor de bevalling nu? Leuk dat jullie kermis hebben, wij hier ook. Is jouw dochter er ook zo gek op?
Yes1984: hoeist nu met jou meid? Ook lekker van het mooie weer aan het genieten met je zoontje?

Ik ben inderdaad helemaal vergeten te vertellen hoe iedereen op het nieuws reageerde. Mijn schoonzus moest huilen van geluk, superlief. Het is ook wel speciaal dat we zijn uitgerekend precies een jaar nadat zij was uitgerekend (en ook is bevallen). Mijn schoonouders en Tomas reageerden best wel rustig. We hebben toen we daar waren onopvallend de dvd van de echo in de speler gedaan en gezegd: 'we wilden jullie nog een filmpje laten zien'. Tomas zag meteen dat het een baby was Very Happy Maar hij heeft het er weinig over gehad sindsdien.

Verder nog een mooie anekdote: ik had net eten gekookt voor Tomas en mij. Borden volgeschept, in stukjes gesneden, saus erbij etc. etc. GOOI IK EEN VOL GLAS WATER OVER DE BORDEN EN OVER MEZELF HEEN najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1270000679najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1270000679najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1270000679 Driekwart van het eten kon ik weggooien. Hebben jullie dat soort onhandige dingen ook? Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria vr 3 mei 2013 - 7:01

Ik ga nu naar McDonalds najaar 2013mama's!! - Pagina 12 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Suus vr 3 mei 2013 - 21:52

@ Jet: Ik zal maandag even laten prikken, maar het was alleen woensdag heel erg, sindsdien heb ik er bijna geen last meer van gelukkig.
Fijn dat je even wat extra rust had. Voel je je nog steeds goed nu na het bijtanken?

@ Catgirl: Heel bijzonder inderdaad! Ik heb maandag de 20-wekenecho, vind het wel spannend najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177
Het is trouwens niet mijn bloeddruk. Ik slik dus medicijnen tegen een hoge bloeddruk (al jaren) en heb thuis ook een bloeddrukmeter staan. Ik heb woensdagochtend gelijk gemeten, maar voelde zelf al wel dat dit anders voelde. En mijn bloeddruk was inderdaad goed, iets hoger zelfs dan gemiddeld over de dag, omdat ik mijn medicijnen nog niet gehad had.
Goed dat je je vk gebeld hebt en nu bent overgestapt Very Happy Ik zou het ook heel moeilijk gevonden hebben om te bellen, maar je bent nu vast opgelucht dat het achter de rug is! En dinsdag dus de intake, leuk!

@ Nillis: IJzer zou dus goed kunnen, zal het maandag laten meten. Bloeddruk was het dus niet, die meet ik zelf ook (zie hierboven najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177).
Zo leuk dat je de kleine zo veel voelt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 Ik voel 'm wel regelmatig, maar ook gerust tijden niet.

@ Pomodori: Ja, maandag even gluren najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 Vind het ook wel spannend hoor. Ik ben er nu wel echt van overtuigd dat we het niet willen weten. Eigenlijk gaan we er al min of meer vanuit dat het een jongetje wordt. Haha, zal een mooie verrassing worden als het bij de geboorte toch een meisje blijkt te zijn Laughing
Leuk dat jullie de box geschilderd hebben! Wij krijgen ook een box van familie, die moet waarschijnlijk ook nog geschilderd worden. Ben bang dat ik dat alleen mag doen, want mijn man vindt een box niet nodig, hij vindt het zielig voor de baby om hem achter tralies te zetten Wink. Ik wil er wel graag eentje, dus moet ik het maar regelen najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177
En vandaag ben je aan het behangen? Ben benieuwd hoe het wordt!
Jammer dat je grutje nog niet kunt voelen, jouw tijd komt zeker nog wel!

@ Filoria: Leuk dat je ook zo'n voorgevoel hebt. Willen jullie het zeker weten met de 20-wekenecho (of eerder)?
Leuk die reactie van je schoonzus najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 Vond je het niet jammer dat je schoonouders zo rustig reageerden? Of waren ze wel blij?
Jammer van je eten Laughing Het valt bij mij nog mee met de domme acties geloof ik. Lekker gegeten bij McDonalds? Very Happy

@ All: Maandag de echo, leuk en spannend! Very Happy Maar eerst nog werken vandaag, ik heb een late dienst en heb er helemaal geen zin in... Nouja, moet maar even. Morgen gaan we waarschijnlijk weer even bij onze vrienden op bezoek die vorige week een kleintje hebben gekregen, hopelijk kan het doorgaan!

Fijn weekend allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tummy vr 3 mei 2013 - 23:13

@Jet: ja het wordt echt mooi de kinderkamer! Is er een reden dat je nog niet bent aangekomen? Bij mij is het elke keer onderwerp van gesprek. Ook wel omdat ik ben afgevallen door het vele spugen. Maar ik vroeg me af of er bij jou ook een reden voor is. Hoeveel was je bij je vorige zwangerschap aangekomen? Ben wel benieuwd wanneer mijn buik gaat groeien :-).
Fijn dat alles goed was bij de controle! Wel vervelend dat je zoveel last van je buik hebt.

@Aardbei: haha zoooo herkenbaar van die fotoboeken. Als ze eenmaal af zijn is het leuk, maar het maken...pffff. Ik begin vaak vol goede moed, maar dan versloft het.

@Nillis: fijn dat de slaapdienst goed is gegaan en leuk dat je de kleine zo goed voelt!

@Suus: De muren zijn gewit en er staan al wat meubeltjes. Echt zooo leuk. Nu wordt het "echt" Very Happy. Hoe gaat het nu met je duizeligheid? Veel plezier alvast bij de 20-weken echo!!

@Catgirl: Daar heb je gelijk in van de jurkjes. Misschien toch maar wat aanschaffen. Dapper dat je gebeld hebt naar je vk! Opgelucht nu je de stap gezet hebt? Hoop dat de intake goed gaat!

@Pomodori: ik merk dat ik wel wat aansterk nu ik niet meer zoveel hoef te spugen. Wel nog veel misselijk, waardoor ik soms niet veel verder kom dan de bank. Echt elke beweging maakt de misselijkheid dan erger, blegh. Ik ga volgende week proberen om de medicijnen af te bouwen...spannend! Heb je foto's van je aankopen? Klinkt alsof je goed geslaagd bent. Goed bezig met de box en kinderkamer!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Hoop dat je je kleintje snel voelt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 699888

@Filoria: Baal idd ook wel van de medicijnen, maar merk dat ze wel helpen. Volgende week afbouwen, dus ben benieuwd wat dat doet. Ik wil er aan de ene kant zo snel mogelijk vanaf, maar ben ook wel bang dat het weer terug komt. Nu voel ik me niet goed, maar is het draaglijk. Maar pffff wat heb ik me hondsberoerd gevoeld. Ik word er idd erg suffig van. Dat zal ik niet missen! Heb je ook Emesafene (gehad)? Ik heb de eerste kleertjes geshopt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 281626781. Zooooo lief allemaal haha. Nog wel de kaartjes eraan laten zitten. Even kijken of het geslacht a.s. maandag bevestigd wordt haha. Jij al wat geshopt? Wat leuk dat schoonzus zo reageerde. Leuke manier ook om het te vertellen. Moest wel even lachen om je onhandige actie. Ik heb ook het idee dat er bij mij veel dingen mis gaan. Ik geef de dufheid van de medicijnen maar de schuld. Wel weer een goede reden voor de Mac haha.

@Star: hoe was je echo?

@iedereen: Volgens mij heb ik teveel tijd om na te denken, of herkennen jullie dit Laughing. Ik ben overal over aan het nadenken. Niet piekeren ofzo, maar gewoon alles eens lekker overdenken haha.
Hebben jullie bijvoorbeeld al nagedacht over geboortekaartjes? Ik heb globaal wat rondgekeken. Nog best lastig. Wat voor kaartje, welke tekst, hoeveel kaartjes etc etc.
En weten jullie al of je borst- of flesvoeding gaat geven? Ik wil het liefste borstvoeding. Nou zijn mijn vriend dat hij het dan wel jammer zou vinden als hij geen flesje zou kunnen geven. Dit kan toch wel als je kolft? Of kun je niet zomaar kolven? Ik mis met mensen met ervaring in mijn omgeving. Ik weet er gewoon eigenlijk weinig vanaf, ik zal denk ik maar eens naar zo'n voorlichtingsavond gaan.
En de eerste kleertjes zijn geshopt, jeeee. Gewoon goedkoop van de C&A en H&M, voor als ik toch de verkeerde maat heb genomen. Heb een pakje in maat 50 en 56. Jurkjes maar niet gedaan, want dan lijkt me nog niet zo lekker voor een pasgeboren kindje. Hét pakje zit er nog niet bij, maar nog tijd zat!

Oh ja, en ik ben heeeel nieuwsgierig naar jullie buikjes!!

Fijn weekend allemaal! sunny
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  _Jet za 4 mei 2013 - 8:02

@Catgirl --> 18 juli is mijn laatste werkdag. Goed dat je de vk hebt gebeld. Dat moet wel fijn zijn dat de andere vk gelijk al anders klonk, hopelijk heb je daar wel een klik.

@Nillis --> Haha, ja hoor slapen is nooit een probleem bij mij Wink Ik ben wel wat later naar bed gegaan dan normaal hoor. Het zijn dan vaak steken rechts onderin mijn buik en pijn aan de bovenkant van mijn buik. Wat fijn dat alles goed gaat bij je. Al teva's gevonden op mp? S zit ondertussen al op maat 28 en met haar rechtervoet 29 :O PIP is zeker leuk, wat vond je vriend ervan?

@Pomodori --> Haha, nee de hoge poort moet nog besteld worden. Vandaag stonden er weer 3, die al de tuin in wilden komen, maar ik heb gezegd vandaag en morgen niet. Mijn vriend heeft heel het weekend nachtdienst en slaapt overdag, Onze slaapkamer zit aan de kant van de tuin. We hebben hierachter een stuk gras en daar waren de kids druk bezig. S wil steeds naar haar vriendjes, dus haar maar laten gaan. Gisteren had ik mijn stoel daar gewoon neergezet, want ik laat haar echt nog niet alleen gaan.
Je hebt zeker lekker geshopt lees ik wel! Haha, dat zal een klus geweest zijn met al die ronde spijltjes. Wel lekker dat het al gedaan is. Leuk dat jullie al druk bezig zijn met het kamertje. Idd jammer dat je de kleine nog niet hebt gevoeld. Ik voel de kleine ook nog niet heel vaak hoor.

@Filoria --> Het is ook heftig geweest hoor, heel lang niet normaal kunnen zitten, in en uit bed gaan was drama, op de wc hing ik tegen de muur en oh wat was ik bang voor de eerste keer ontlasting. Maar ik heb zoiets van het is allemaal goed gekomen en het is allemaal goed genezen. Ik zie meer op tegen de geestelijke periode na de bevalling. Ik ga na de bevalling weer met mijn medicijnen beginnen en ik weet dat ik me daardoor echt een paar weken heel rot ga voelen. Dus voor de bevalling ben ik (nog) niet bang, ik heb zoiets het lichamelijke komt wel weer goed.
S vindt vooral de draaimolen erg leuk op de kermis.
Wat leuk dat jullie de dvd op hadden gezet! Haha, vervelend hoor naar de Mac Very Happy

@Suus --> Gelukkig heb je er bijna geen last meer van gehad, hopelijk blijft het zo. Gisterochtend ging het niet goed met me (zie @all). Veel plezier en succes maandag! Blijft toch altijd spannend zo'n 20 weken echo.

@Tummy --> De eerste weken kreeg ik bijna niks naar binnen. Rond de 6 weken ook flinke buikgriep gehad, toen ben ik een aantal kilo afgevallen en na de buikgriep opeens 1,5 week overgeven van de zwangerschap. Sindsdien steeds beter gaan eten en sinds een paar weken eet ik weer goed en soms ook te lekker Wink Hopelijk blijft het zo en kom ik niet al te veel aan. Bij S was ik 11 kilo aangekomen, erg netjes aangezien mijn enorme buik en de grootte van S.
Ik heb nog niet gekeken voor een geboortekaartje, binnenkort maar eens op het gemak gaan doen. Ik ga flesvoeding geven, aangezien ik na de bevalling weer met mijn medicijnen ga beginnen. Natuurlijk kan je vriend een flesje geven, dan doe je daar idd gewoon afgekolfde melk in. Leuk dat de eerste kleertjes geshopt zijn!

@All --> Gisteren heerlijk tot 9:45 uur geslapen, maar verder een vervelende ochtend gehad. Om 10 uur kreeg ik wat pijn in het midden onder mijn ribben. De pijn werd steeds erger (dit had ik een week of 3 geleden ook een keer), paracetamol ingenomen en op een gegeven moment wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Een aanhoudende, bijna ondraaglijke pijn. Een douche genomen, maar ik wist niet hoe snel ik daar weer onderuit moest, gaan lopen, languit op de bank, voorover gehangen op het aanrecht maar niks hielp. Ik heb ook echt lopen huilen van de pijn. Rond 11:45 kwamen mijn ouders S thuis brengen. Ik had zoiets van stop met huilen S hoeft je niet zo te zien, maar toen kwam ze aan met een bosje bloemen (had ze zelf uitgezocht) en toen begon ik weer. Mijn ma had zoiets van wat is er, dus ik vertelt dat ik weer hetzelfde had als een week of 3 geleden. Mijn ma had zoiets van nu bel je de vk. Dat heb ik na een minuut of 20 ook gedaan. De vk dacht eerst aan mijn maag, maar vervolgens bedacht ze dat het ook mijn spieren konden zijn. Die moeten plaats gaan maken voor de baarmoeder, waardoor ze als het ware als een gordijn open gaan staan. Haar advies was juist om half te zitten, half te liggen op de bank met opgetrokken knieën. Rond 13 uur was de pijn eindelijk gezakt. Gelukkig daarna geen last meer gehad en ik hoop dat het niet nog een keer gaat gebeuren. Ik kan veel hebben, maar dit :O

Nog een fijn weekend allemaal!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria za 4 mei 2013 - 17:51

Suus: mja, de vorige keer reageerden mijn schoonouders ook zo, maar als de baby er eenmaal is zijn ze supertrots hoor, dat weet ik zeker. Ze maken elke keer als ze Tomas zien wel honderd foto's najaar 2013mama's!! - Pagina 12 394967 Spannend, jouw echo is morgen al! Hopelijk is alles goed. En spannend dat jullie het geslacht een verrassing houden. Wij willen het wel graag weten met 20 weken. Ben benieuwd of ik meisjeskleding kan gaan kopen. Maar denk het dus niet!
Tummy: spannend, dat je gaat proberen af te bouwen met de Emesafene. Ik heb het inderdaad ook gebruikt, maar de ergste misselijkheid duurde bij mij maar twee weken. Het lijkt me naar als je er zo lang last van hebt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1371890812 Maar leuk dat je kleertjes hebt gekocht! Ik wacht de 20-wekenecho nog even af. Als het een jongetje is hoef ik eigenlijk niks te kopen scratch
Jet: wat een rotochtend zeg! Snap dat je ervan schrok! Gelukkig is het weer over nu. Jij ook een heel fijn weekend verder.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 4 mei 2013 - 18:16

@alle meiden die hun eerste kindje verwachten: geniet nog maar even lekker van uitslapen op zondag!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Suus za 4 mei 2013 - 21:13

Filoria schreef:@alle meiden die hun eerste kindje verwachten: geniet nog maar even lekker van uitslapen op zondag!
Ik heb heerlijk uitgeslapen vanochtend Laughing

@ Tummy: Wat leuk dat jullie kamertje al zo vordert! We zijn er hier helaas nog helemaal niet mee bezig. Eigenlijk moeten mijn man en ik er gewoon even een dag voor inplannen om het kamertje leeg te halen, zoveel troep ligt er nu nog. Nu doen we af en toe een beetje, maar dat schiet niet op Wink
Ik heb trouwens helemaal geen last meer van de duizeligheid, hopelijk blijft dat zo Very Happy Maar zal alsnog morgen voor de zekerheid even mijn ijzer later prikken.
Spannend dat je volgende week begint met het afbouwen van je medicijnen. Echt vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van misselijkheid. Jij morgen ook veel plezier bij de 20-wekenecho!
Met geboortekaartjes zijn we nog niet echt bezig. Wel bekijk ik bij de vk altijd de nieuwe kaartjes en dan wijzen we ook wel aan wat we mooi vinden en wat juist niet, zo krijgen we toch al een beetje een idee najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177
Ik wil ook graag borstvoeding gaan geven. Mijn man is daar ook groot voorstander van. Hij kan natuurlijk afgekolfde melk geven met een flesje, dat zal sowieso moeten als ik weer aan het werk ga. Ik wil ook graag naar zo'n voorlichtingsavond. Ik heb wel vriendinnen die borstvoeding geven, dus van hen kan ik ook veel leren, maar extra info is nooit weg.

@ Jet: Wat voor medicijnen moet je gaan slikken na je bevalling? Lijkt me vervelend dat je nu al weet dat je je daardoor een tijdje minder goed zult voelen. Wat heftig van je buikpijn, zeg! Heb je dat bij je vorige zwangerschap ook gehad? Ik hoop heel erg voor je dat het niet terugkomt!

@ Filoria: Gelukkig weet je al dat je schoonouders wel dol zijn op kleinkinderen najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 Haha, honderd foto's per keer is wel heel veel Laughing

@ All: Ik zal vandaag, met precies 20 weken, weer een foto van mijn buik maken. Mijn buik groeit echt hard nu voor mijn gevoel! Zelfs als ik op mijn rug lig, zie je al een hele duidelijke bobbel net onder mijn navel. Ik ben nu ongeveer 3 kg aangekomen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tummy zo 5 mei 2013 - 0:29

@Jet: Wat schrikken van die pijn! Maak je je er zorgen om? Gelukkig is het weer gezakt, hoop echt dat het niet meer terug komt!
Netjes 11 kilo! Heb je een foto van hoe je buik toen was? Vind het altijd zo leuk om buikjes te kijken Very Happy. Wat schattig dat die kindjes zo graag komen spelen, maar kan me die hoge poort heeeel goed voorstellen haha. Af ten toe heb je daar gewoon even geen zin in. Over de borstvoeding las ik dat het de eerste maanden wordt afgeraden om te kolven omdat het je productie naar beneden zou brengen. Maar dat klopt misschien niet?

@Filoria: jij dus ook ervaring met de Emesafene. Fijn dat het bij jou nu weg is! Ik had eerst Zofran, maar dat is zo'n paardenmiddel dat ik het niet goed durfde te gebruiken. Emesafene werkt wel minder goed, maar daarvan weet ik iig zeker dat het veilig is.
Nog een paar weekjes tot je de 20-weken echo heb! Hoop je stiekem op een meisje?

@Suus: wat heb je een mooie buik!! Zag hem net voorbij komen in het andere topic, echt super. Herkenbaar van de troep in het kamertje. Bij ons was het ook echt een opslagplaats. Dat is nu verplaatst naar de andere slaapkamer Embarassed. Als ik me wat beter voel me er toch maar eens toe zetten écht op te ruimen ipv troep te verplaatsen haha. Fijn dat je duizeligheid weg is, ik zou het idd gewoon even voor de zekerheid laten checken. Doen wij ook altijd, geboortekaartjes kijken bij de vk. Leuk is dat he. Over de borstvoeding, ik las ergens dat je de eerste maanden beter niet kunt kolven omdat het je productie geen goed zou doen. En dat zou mijn vriend heel jammer vinden zei hij, omdat hij juist in de eerste maanden natuurlijk ook zoveel mogelijk een band wil opbouwen.

Oké, er spoken zoooveel vragen door mijn hoofd. Laat ik er een vragenlijstje van maken. (En weeeer merk ik dat ik vriendinnen met kinderen mis, niemand met ervaring in de omgeving, dus misbruik ik jullie Laughing sorry)

- Hebben jullie al een naam gekozen?
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Very Happy
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite?
- Ga je fles- of borstvoeding geven?
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken?
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien?
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo?

Vul gerust aan als je vragen hebt, zal 'm straks zelf ook eens invullen, maar ga eerst even liggen. Pffff iets te lang acher de pc, word er beroerd van.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happydobby zo 5 mei 2013 - 0:36

Tummy schreef:

Over de borstvoeding, ik las ergens dat je de eerste maanden beter niet kunt kolven omdat het je productie geen goed zou doen. En dat zou mijn vriend heel jammer vinden zei hij, omdat hij juist in de eerste maanden natuurlijk ook zoveel mogelijk een band wil opbouwen.

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar dit is niet waar. Kolven is prima om je productie op te krikken en een voorraad aan te leggen. En je vriend kan ook gewoon, knuffelen, dragen, spelen, verschonen enz. Daar hoeft hij echt geen flesjes voor te geven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Tummy zo 5 mei 2013 - 1:57

Happydobby schreef:
Tummy schreef:

Over de borstvoeding, ik las ergens dat je de eerste maanden beter niet kunt kolven omdat het je productie geen goed zou doen. En dat zou mijn vriend heel jammer vinden zei hij, omdat hij juist in de eerste maanden natuurlijk ook zoveel mogelijk een band wil opbouwen.

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar dit is niet waar. Kolven is prima om je productie op te krikken en een voorraad aan te leggen. En je vriend kan ook gewoon, knuffelen, dragen, spelen, verschonen enz. Daar hoeft hij echt geen flesjes voor te geven.

Thanks voor je reactie! Ergens op internet. Niet dat ik zomaar alles klakkeloos overneem wat ik ergens lees, maar het zag er wel betrouwbaar uit. Vandaar dat ik het hier even navraag. Er werd ook geschreven wat jij zegt, dat de papa op een andere manier vanalles met het kindje kan doen, met als toevoeging dat een flesje geven de eerste weken wordt afgeraden.
Overigens zou het (als het waar was geweest) voor mij geen reden zijn voor flesvoeding te gaan. Als het wil lukken dan kies ik voor bv. Maar snap mijn vriend wel dat hij het jammer zou vinden, is toch een intiem moment.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pomodori zo 5 mei 2013 - 3:40

@ Filoria, nou ik heb zeker genoten van het uitslapen deze morgen. Zalig ;-)

@Jet, mijn man is degene die vooral haast heeft met het kamertje. Ik zelf ben wat slomer. Maar hij moet het schilderen en de vloer leggen. En daar heeft hij geen zin in als het straks 30 graden is, dan maar wat eerder klaar al.
Klinkt wel heel akelig die pijn zo! Hopelijk blijft het nu eenmaal wat opgerekt weg.

@Tummy, mooi beginnend buikje! En je vragen, hierbij:
- Hebben jullie al een naam gekozen? Niet echt gekozen, we hebben wel een naam waar we nu beiden enthousiast over zijn. Maar of het DE naam is....
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Niets geshopt tot op heden, komt wel als we de ruimte hebben om het ergens kwijt te kunnen.
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite? Doe maar gezellig visite maandenlang. Maar dan spreek ik wel iedereen ook even en op zo'n feestje komt er denk ik weinig van.
- Ga je fles- of borstvoeding geven? De bedoeling is borstvoeding. We gaan in juni naar twee voorlichtingsavonden. Ben heel benieuwd. Maar als het niet wil, dan niet.
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken? 36 weken is de planning. Liever twee weken langer met grutje vrij dan 6 weken van te voren al thuis.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien? het si te zien en ben ook best wel wat aangekomen. Kilo of 7 nu al...
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo? nog geen tijd aan besteed, komt denk ik over een week of twee als het grote werk voor het kamertje klaar is.

@Suus, mooie buik ook zeg! En veel succes morgen bij de echo!

@All, momenteel staat mijn man de muren te verven. Gisteren is het kamertje behangen. Een wand is sloophoutmotief en dus al klaar. De rest is hij is nu aan het verven in een lichtblauwtint (en het valt niet mee, als ik het gepuf zo hoor... laughcry) Komende week is hij vrij en gaat het dan af verven, het moet zeker twee keer. En dan daarna de vloer leggen. Rolgordijn en rolhor hangen al. Kortom het gaat hard ineens!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  _Jet zo 5 mei 2013 - 9:10

@Suus --> Ik slik normaal gesproken sertraline (ad voor paniekaanvallen). Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik deze enorme pijn gelukkig niet gehad. Netjes hoor 3 kilo aangekomen.

@Tummy --> Ik heb me er geen zorgen over gemaakt. Dit omdat het heel hoog zat en ik weet dat de kleine toch onderin ligt. De kleine heb ik ook nog gewoon gevoeld, dus dat stelt gerust. Waar ik me meer zorgen over maak is dat het nog een keer gaat gebeuren, pfff wat een pijn. Ik had echt geen mooie buik hoor, helaas. Ik zal eens op mijn laptop zoeken. Dan stuur ik hem wel via een pm Wink Met betrekking tot het kolven heb ik geen idee eigenlijk. Aangezien in na mijn bevalling van S gelijk weer aan mijn medicijnen ben begonnen en dit keer ook gelijk weer ga beginnen ga ik wederom fv geven en mezelf eigenlijk nooit in bv verdiept.
Voor een jongen zijn we uit over een naam, maar voor een meisje hebben we werkelijk nog geen idee.
Ik heb nog nauwelijks iets geshopt. Aangezien we bij S ook niet wisten of het een jongetje of een meisje zou worden hadden we allerlei neutrale pakjes, dus die kunnen we wederom gebruiken. Ik ga wel een nieuw eerste pakje kopen.
Wij gaan ook deze keer weer voor kraamvisite. Mijn zomervakantie is de start van mijn verlof en dat is met 34 weken. Als dit niet zo was geweest dan had ik sowieso voor 34 weken gekozen, omdat ik merk dat ik nu al snel en veel last heb van mijn buik. Tijdens mijn eerste zwangerschap wilde ik in eerste instantie tot 36 weken door werken, maar ook toen ben ik met 34 weken met verlof gegaan. Ik had een flinke buik en een kleuterklas is dan ook niet het meest fijne Wink Mijn buik is al flink gegroeid, maar ik ben nog niks aangekomen.
Als het goed is heb ik mijn lijst met de mensen naar wie we een kaartje hebben gestuurd bij de geboorte van S nog op mijn laptop staan. Er zullen er vast wel een paar af kunnen en een paar nieuwe voor in de plaats komen.

@Pomodori --> Dat kan ik me goed voorstellen dat hij er dan geen zin in heeft. Wij zaten in 3 jaar geleden middenin een verbouwing in de zomer. Op dat moment was ik ook nog eens zwanger en nee dan idd toch echt liever wanneer de temp wat lager is. Maar lekker hoor dat het kamertje opschiet.

@All --> Hier geen bijzonderheden. Beneden staat alleen de salontafel er nog maar en de bank. Die gaan er morgenochtend ook uit, want ze komen de vloer 'repareren'. Mijn zwager had een tijd geleden gezellig met S staan dansen, maar had niet door dat er een spijker onder zijn hak zat. Gevolg: flinke krassen in de vloer. Morgen komen ze de vloer bewerken en eigenlijk een geluk bij een ongeluk, want er zaten al flink wat krassen op de vloer. Nu wordt het gedaan en nog vergoed ook Very Happy Ik heb alleen geen idee hoe lang ze ermee bezig zullen zijn en hoe lang we niet op de vloer mogen. Ik begreep dat ze hem daarna nl in de olie gaan zetten. Gelukkig geeft hij goed weer op en kunnen we buiten vertoeven.
Dinsdag komen mijn schoonmoeder en schoonzusje en gaan we met elkaar de kleine kamer leegruimen, zodat we binnenkort een begin kunnen maken aan de babykamer.

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria zo 5 mei 2013 - 18:11

Pfoe, ik voel me belabberd najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1371890812 Twijfel of ik nou ziek aan het worden ben of dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Ik twijfel ook enorm of ik nu moet gaan werken of niet. Lastig.

Jet: wat handig dat je al veel neutrale pakjes hebt. Wij hebben de vorige keer aan iedereen verteld dat we een jongen kregen, dus alle kraamcadeautjes waren in het blauw/groen. Maar dat vind ik ook wel kunnen voor een meisje.
Pomodori: goed bezig zeg! Laat je foto's zien? Ben benieuwd!
Suus: veel plezier en succes vandaag! Hopelijk is alles goed.
Tummy: een jongetje lijkt me ook heel leuk! Ben voor mijn gevoel meer een jongensmama dan een meisjesmama. Hoe vind jij het dat je een meisje krijgt? Oja, zal je lijstje nog even invullen:
Tummy schreef:- Hebben jullie al een naam gekozen? Nee, we komen er niet uit!
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Very Happy Gaan we na de 20-wekenecho doen.n
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite? Nog niet over gehad, goeie! Vorige keer hebben we kraamvisite gehad.
- Ga je fles- of borstvoeding geven? Borstvoeding hoop ik. Vorige keer 6 maanden volgehouden, nu ga ik voor minimaal 1 jaar. Benieuwd of het lukt najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken? 35 weken haha.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien? Jup. Zie buikjestopic.
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo? Dat komt nog wel.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 zo 5 mei 2013 - 19:21

Sorry dames, ik kan het hier allemaal niet zo bijhouden. Ik lees dat er een aantal naar de geslachtsbeoalings echo vroegen. We weten het geslacht! en ze liet het ook duidelijk zien met uitleg enzo. Toch wachten we nog met vertellen tot we een 2e bevestiging hebben (16 weken echo of met de 20 weken echo).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Filoria zo 5 mei 2013 - 20:00

Bijzonder hoor Star! Hoe is het verder met je? Ik ben toch maar gaan werken. Voel me weer ietsje beter.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Tummy zo 5 mei 2013 - 20:19

@Pomodori: Herken het, wij hebben ook nog niet dé naam. Oeee spannend dat je vriend zo druk bezig is. Ben benieuwd hoe het kamertje wordt! Het klinkt goed, man goed aan het werk gezet Laughing

@Jet: Lief dat je de foto wilt sturen via PM, alleen als je het zelf wilt hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig Wink. Owww wat zonde van je vloer zeg, maar wel heel fijn dat het nu gerepareerd wordt! Succes alvast met de babykamer.

@Filoria: wat vervelend dat je je zo belabberd voelt :-(. Waar heb je last van? Goed op jezelf passen hoor. Ik vind het super dat we een meisje krijgen! Al was ik net zo blij geweest met een jongen, maar ik ben inmiddels een beetje aan het idee gewend en dan zou ik het nu wel raar vinden als ze vanmiddag bij de 20 weken echo zeggen dat het toch een jongetje is. Dat zou wel even omschakelen zijn haha. We zeggen nu ook de hele tijd "ons kleine meisje" etc haha. Hoe zoetsappig.
Wat een prachtige buik heb je, je kunt het echt al goed zien. Heel mooi! En thanks voor het compliment in het andere topic Embarassed

@Star: Leuk dat jullie het geslacht weten! Hoop dat het bevestigd wordt met de volgende echo :-).

@All: super dat jullie mijn vragenlijstje willen invullen, ik voel me een beetje mutserig haha. Maar zit met zoveel vragen.

Zal 'm zelf ook eens invullen:
- Hebben jullie al een naam gekozen?
Nog niet. We denken er veel over na, maar zijn dé naam nog niet tegen gekomen. Dat komt ook wel omdat we eigenlijk al jarenlang een naam in gedachten hadden. Maar omdat het lang duurde voor ik zwanger was is deze naam inmiddels al door meerdere mensen die we kennen gegeven. Nu voelt de naam niet meer "eigen". Stom hè. Op zich zien we hen niet zo vaak, maar toch voelt het nu niet meer goed. En tot nu toe nog geen naam tegen gekomen die HET is.
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Very Happy
Ehhh al best wat geshopt haha. Hoop dat bevestigd wordt dat het een meisje is, anders moet ik veel gaan ruilen haha. Eerste pakje zit er nog niet bij, al heb ik wel een schattig setje van Dirkje besteld met korting. Als die in het echt ook leuk is, dan is het een goede kanshebber.
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite?
Hier ben ik nog niet over uit. Ik denk kraamvisite.
- Ga je fles- of borstvoeding geven?
Borstvoeding is de bedoeling, hoop dat het lukt!
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken?
Ik wil eigenlijk 36 weken, maar denk dat het 34 wordt.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien?
Mijn buikje begint eindelijk een beetje te groeien nu ik wat aan het aankomen ben. Jeee. Zal morgen met 20 weken weer een foto uploaden.
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo?
Alleen een beetje rond gekeken. Heb vooral géén idee hoeveel ik er nodig heb. Wie stuur je allemaal een kaartje??

Jeee vanmiddag onze frummel weer zien bij de 20-weken echo, heb er zin in! najaar 2013mama's!! - Pagina 12 281626781
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus zo 5 mei 2013 - 21:25

@ Tummy: Dank je voor je compliment over mijn buik najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 En ik vind je vragenlijstje juist leuk!
Veel plezier vanmiddag bij de echo!

- Hebben jullie al een naam gekozen? Nee, we hebben het al wel veel gehad over namen, en hebben gelukkig ook wel een beetje dezelfde smaak. Ik vind meisjesnamen makkelijker dan jongensnamen! Heb ook wel een paar mooie jongensnamen, maar sommige komen al voor in onze omgeving.
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Very Happy Nog niet echt, maar we hebben al wel leuke dingetjes gekregen. Onder andere een heel leuk pakje van mijn zusje, ik denk dat dat het eerste pakje wordt, vind 'm zo schattig!
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite? Ik ga voor kraamvisite. Ik vind het wel gezellig als er mensen langskomen en ik heb ook tijd voor ze.
- Ga je fles- of borstvoeding geven? Ik wil graag borstvoeding geven.
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken? Met 34 weken. En mijn 'zomervakantie' plak ik er dan achteraan.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien? Mijn buik groeit goed! Ik ben al ongeveer 3 kilo aangekomen en het is duidelijk te zien.
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo? We kijken wel een beetje rond, maar zijn er nog niet echt mee bezig. We zijn in september getrouwd, dus we hebben nog een mooie adressenlijst liggen najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 We hoeven die dus alleen wat aan te passen.

@ Pomodori: Je man is goed bezig! Lijkt me echt leuk als het kamertje al zo vordert. Wij plannen ook gewoon te veel in de weekenden, als we nou een keer een weekend samen vrij waren, konden we ook eens echt bezig najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177 Gelukkig hebben we nog even!

@ Jet: Succes morgen met het kamertje!

@ Filoria: Balen dat je je niet zo goed voelt vandaag! Edit: gelukkig al iets beter dus najaar 2013mama's!! - Pagina 12 561177

@ Star: Leuk dat jullie het geslacht nu weten!

@ All: We hebben net de 20-wekenecho gehad en alles was goed! Very Happy Ze zag geen afwijkingen, hij groeit goed en ligt met alles wat ze gemeten heeft rond het gemiddelde. Prima dus! Hij is nu 25 cm en 333 gram, erg slank dus Laughing Begin van de middag gaan we nog even bij de verloskundige langs.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tummy zo 5 mei 2013 - 21:39

Wat fijn dat alles goed is Suus! Jeeee najaar 2013mama's!! - Pagina 12 281626781Even speciaal ingelogd omdat ik zo nieuwsgierig was haha. En heb je het volgehouden om niet naar het geslacht te vragen?
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus zo 5 mei 2013 - 21:43

Haha, ja, het is gelukt! Ze vroeg van tevoren of we het geslacht wilden weten en ik kon zonder twijfelen "Nee" antwoorden Wink

Hoe laat heb jij je afspraak? Ik hou dit topic vandaag wel even in de gaten Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria zo 5 mei 2013 - 23:35

Fijn Suus! Nu Tummy inderdaad nog! Trouwens, Tummy, wij hebben hetzelfde met de meisjesnaam. We hebben die naam al vijf jaar geleden bedacht en zijn er steeds minder enthousiast over. Ook omdat een kindje van kennissen die naam heeft gekregen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Sazzle ma 6 mei 2013 - 0:43

Zo, een tijdje niks geplaatst. Maar er is ook geen nieuws eigenlijk. Het gaat hier prima.
A.s woensdag heb ik de 20weken echo! Begin toch wel zenuwachtig te worden!
Zal ook even de vragen beantwoorden:

Hebben jullie al een naam gekozen? Nee. Dat is zó moeilijk! Hoop dat ik a.s woensdag weet wat het word dan hebben in ieder geval 1 moeilijke keuze minder!
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig Very Happy Ik heb een pakje en een jasje, maar allebei wit. Het eerste pakje moeten we nog op zoek.
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite? Ik ga voor kraamvisite. Voor een feest hebben we geen ruimte.
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken? Met 34 weken. En mijn 'zomervakantie' plak ik er dan achteraan.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien? Ik ben van mijzelf al stevig. Je ziet het wel hoor, maar minder als dat ik slank zou zijn denk ik.
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo? Pff ook al zo moeilijk! Heb wel wat rondgekeken maar nog niet echt een leuk kaartje gezien. Vooral als je er niet zo veel nodig hebt, zijn ze duur!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  yes1984 ma 6 mei 2013 - 1:19

@Catgirl; wat goed dat je bent overgestapt. Je bouw toch een soort vertrouwensband op met de verloskundige. Succes morgen met de intake.
@ Nillis; misschien met je slaapdiensten tussendoor af en toe even iets eten? En ’s ochtends meteen eten tegen de misselijkheid. Misselijkheid is vervelend, maar helemaal tijdens je werk! Moet je nog lang nachtdiensten draaien?
@ Suus; hoe was je echo vandaag? (ik lees je update, fijn dat alles goed is!)
@ Pomodori; jou verhaal vraagt om foto’s. Volgens mij gaat het heel mooi worden!
@ Filoria; met mij gaat het goed! Met jou ook? (ik lees net dat je niet fit bent, snel weer opknappen) Fijn dat de mensen om je heen zo blij zijn. Voor T.
wordt het straks misschien echter wanneer je een dikke toeter krijgt! Het weer is inderdaad heerlijk. J. slaapt nu lekker, we gaan zo een blok fietsen en even langs bij een vriendin van me. Morgen lekker in de zandbak spelen!
@ Tummy; van jou kamer wil ik natuurlijk ook graag foto’s zien. Ik herken het wel. Zodra en meubeltjes in staan wordt het heel echt! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Ik ga weer zelf een geboortekaartje ontwerpen. De tekst heb ik eigenlijk al wel. Maar we hebben nog geen namen ;-) Ik wil weer graag borstvoeding gaan geven. Ik heb vanaf de vierde week gekolfd. Zo kon A. af en toe een flesje geven. En ging J. aan de fles wennen, omdat hij hier ook op de crèche en bij de oppas uit moest drinken. Wij hebben ook een eerste pakje gekocht. Bij de Prenatal.
@_Jet; niet fijn die buikpijn helemaal niet tijdens een zwangerschap. Het maakt je vaak zo onzeker!
@ Tummy vragenlijstje:
- Hebben jullie al een naam gekozen? Nee, voor zowel een jongen
als een meisje komen we er nog niet uit.
- Heb je al geshopt voor de baby? Bijvoorbeeld het eerste pakje? Ben nieuwsgierig.
We hebben alleen een eerste pakje gekocht.
- Geef je een kraamfeest of ga je voor kraamvisite? We gaan voor kraamvisite.
- Wanneer ga je met verlof: 34 of 36 weken? Ik wil graag doorgaan tot 36 weken.
- Hoe gaat het met de buikjes, ben je al aangekomen en is het al te zien? Ik ben nog niet echt qua gewicht aangekomen. Wel vind ik zelf dat je het kunt
zien.
- Hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes? Stijl en hoeveel je er nodig hebt enzo? We hebben hier over nagedacht. De echte vormgeving moet nog. Het aantal kaartjes baseer ik op de lijst van J.

@ All, met mij gaat het best goed. Ben minder misselijk dan in het begin en wat
meer energie. Mijn darmen pakken het redelijk op zonder medicatie.
Ik had vandaag de termijnecho en alles was goed. Is was flink zenuwachtig, maar
achteraf nergens voor nodig. Maar er was nog meer goed nieuws. De cyste is weg!
Top dagje dus voor mij.
Familie en vrienden zijn inmiddels ook op de hoogte. Over het algemeen zijn ze erg blij voor ons!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Tummy ma 6 mei 2013 - 3:02

najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1371890812 Er zijn afwijkingen gezien op de 20-weken echo. In het gunstigste geval is er niks aan de hand. Maar we moesten vanmiddag meteen terug komen voor een tweede echo en toen was het nog steeds niet goed. We worden nu doorgestuurd naar een meer specialistisch ziekenhuis met betere apparatuur.
Waarom mogen we niet gewoon onbezorgd genieten? Cry
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus ma 6 mei 2013 - 3:46

He nee, Tummy, dit was niet wat ik hoopte te lezen najaar 2013mama's!! - Pagina 12 1371890812 Wanneer moet je nu naar het ziekenhuis? En weet je ook aan wat voor soort afwijkingen ze denken?
Ik duim voor je dat er toch niks aan de hand blijkt te zijn, hopelijk hoef je niet al te lang in deze onzekerheid te zitten najaar 2013mama's!! - Pagina 12 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: