Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Anders kun je die geldboom op mijn rug dus wel even lenen, ik heb het al gehad en betaald
Gast- Gast
Nee, wij betalen het ineens. Dan zijn we er maar weer vanaf. Ik vind het ook zo zuur om het iedere maand weer tegen te komen.Caroow schreef:Betalen jullie dat niet maandelijks? Ik betaal 10 keer per jaar 30 euro ofzo. En dan krijg ik in Februari weer wat terug.. Maar geen idee hoe het werkt
Rush had je gezien in het topic hieronder dat er naar je gevraagd werd? (Ben even de naam van het topic kwijt)
Ik zoek zoek, maar kan het niet vinden. Welk topic?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wie dwabouter is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ohhh, ik checkte alleen de laatste pagina haha. Nou, ik heb maar even gereageerd!
Rush- Lady Post-a-lot
PinkCoelho schreef:Anders kun je die geldboom op mijn rug dus wel even lenen, ik heb het al gehad en betaald
Ik heb geen aanslagen gehad, maar ik wil best je geldboom even een paar dagen plukken hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mensen, ik moet naar de dokter bellen om een afspraak te maken maar ik wil het uitstellen. Sterker nog, ik wil gewoon niet gaan. Ik ben al jaaaren niet meer geweest (gelukkig!), mijn 'nieuwe; dokter ken ik niet eens. Wie schopt mij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Waarom moet het dan?
Ik wil best schoppen maar niet zonder reden... en liever eigenlijk ook geen mensen of dieren, maar als jij het perse wilt...
Verder.... de wasmachine hier spookt. Mijn was zou 1 uur en 26 minuten duren, en ging erin om 8.15u. Nu ben ik gaan kijken en moet het nog een kwartier. Hoe kan dat?
Ik wil best schoppen maar niet zonder reden... en liever eigenlijk ook geen mensen of dieren, maar als jij het perse wilt...
Verder.... de wasmachine hier spookt. Mijn was zou 1 uur en 26 minuten duren, en ging erin om 8.15u. Nu ben ik gaan kijken en moet het nog een kwartier. Hoe kan dat?
Gast- Gast
Het is nog vroeg. Hij heeft even pauze genomen om bij te komen!PinkCoelho schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb wat vage klachten en ik heb mezelf nu bang zitten maken (Google is je beste vriend, not) Anyway, ik heb gebeld maar het is te druk, later nog eens proberen.
SoGood- Ratel
Ook fijn, ik heb niet eens meer een huisarts. Ben verhuisd naar een andere stad, mag niet.
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Ook fijn, ik heb niet eens meer een huisarts. Ben verhuisd naar een andere stad, mag niet.
Serieus?! Dat is raar. Mijn huisarts zit ook nog in mijn oude woonplaats. Niet handig, maar we zijn bang dat we anders gezeik krijgen met de verzekering (omdat ik nog via mijn ouders verzekerd ben).
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:SoGood schreef:Ook fijn, ik heb niet eens meer een huisarts. Ben verhuisd naar een andere stad, mag niet.
Serieus?! Dat is raar. Mijn huisarts zit ook nog in mijn oude woonplaats. Niet handig, maar we zijn bang dat we anders gezeik krijgen met de verzekering (omdat ik nog via mijn ouders verzekerd ben).
Dan hoort jouw dorp waarschijnlijk nog wel bij jouw stad. Mijn vriend kan daarom wel gewoon bij zijn huidige dokter blijven.
Weet nu niet zo goed wat ik moet doen, wil wel een fijne dokter maar door al die praktijken zie ik op dit moment de bomen het bos niet meer. Hoe werkt zoiets?
SoGood- Ratel
Gewoon een praktijk opbellen of langsgaan om te vragen of er plek is. En ik denk dat je je dossier even moet laten doorsturen dan vanuit je oude huisarts.
Ervaringen kan je google-en of wat in je omgeving rondvragen.
edit: hier kan je ook wat rondkijken http://www.zorgkaartnederland.nl/huisarts
Ervaringen kan je google-en of wat in je omgeving rondvragen.
edit: hier kan je ook wat rondkijken http://www.zorgkaartnederland.nl/huisarts
Laatst aangepast door Caroow op di 12 feb 2013 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Je kijkt welke huisarts/praktijk je voorkeur heeft, je belt erheen om te vragen of ze nog nieuwe patienten aannemen, als ze 'ja' zeggen laat je je dossier van je oude huisarts naar je nieuwe sturen en vraag je aan de nieuwe om een kennismakingsgesprek...
Gast- Gast
SoGood schreef:Fortissimo schreef:SoGood schreef:Ook fijn, ik heb niet eens meer een huisarts. Ben verhuisd naar een andere stad, mag niet.
Dan hoort jouw dorp waarschijnlijk nog wel bij jouw stad. Mijn vriend kan daarom wel gewoon bij zijn huidige dokter blijven.
Weet nu niet zo goed wat ik moet doen, wil wel een fijne dokter maar door al die praktijken zie ik op dit moment de bomen het bos niet meer. Hoe werkt zoiets?
Nee, die hoort daar niet bij. Maar die regeling geldt hier denk ik niet dan. Bijzonder.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Thanx! Zo, ik heb een nieuwe dok. Lijkt me wel een leuke vent. Op de foto in ieder geval.
SoGood- Ratel
Ik heb een schele huisarts
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook! Echt heel scheel!VeryCherry schreef:Ik heb een schele huisarts
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hoi!
vraagje even hier, iemand die aan pilates doet?
vraagje even hier, iemand die aan pilates doet?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb ik gedaan..
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Heb ik gedaan..
en hoe vond je het? is het intensief?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik doe het weleens via Youtube! Heb je leuke workout-filmpjes. Ook speciaal voor beginners. Leuk hoor, en ik vind het best pittig soms.
SoGood- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: