Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Jeetje dat is ook wel veel tegelijk dan, en na een dag al afkickverschijnselen dat is wel heftig zeg. Waarvoor moet je naar de kno arts dan?
En dat gedoe met die persoon is dan ook heel vervelend. Is dat die zelfde vriendin waar dat eerst ook mee was of weer een ander die je behoorlijk uit de brand geholpen hebt.
En dat gedoe met die persoon is dan ook heel vervelend. Is dat die zelfde vriendin waar dat eerst ook mee was of weer een ander die je behoorlijk uit de brand geholpen hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee weer een ander Ik trek het aan denk ik
Ik moet nu ook bij alles wat ik onderneem denken of het wel een goed idee is, aangezien ik voor een avondje weg al een week bij moet tanken. Ik moet ook echt niet meer aan stappen denken. Zoals nu zit ik lekker thuis, muziekje aan, kinderen zijn allemaal logeren dus ik weet dat ik morgen gewoon heel lang kan slapen, dan vind ik het ook zonde om vroeg naar bed te gaan omdat ik juist zo lekker rustig zit.
Edit: KNO, ik heb een behoorlijk afwijkende neusamandel vult 3/4 van mijn holte, dus ik word ook meteen even binnenstebuiten gekeerd.
Ik moet nu ook bij alles wat ik onderneem denken of het wel een goed idee is, aangezien ik voor een avondje weg al een week bij moet tanken. Ik moet ook echt niet meer aan stappen denken. Zoals nu zit ik lekker thuis, muziekje aan, kinderen zijn allemaal logeren dus ik weet dat ik morgen gewoon heel lang kan slapen, dan vind ik het ook zonde om vroeg naar bed te gaan omdat ik juist zo lekker rustig zit.
Edit: KNO, ik heb een behoorlijk afwijkende neusamandel vult 3/4 van mijn holte, dus ik word ook meteen even binnenstebuiten gekeerd.
Gast- Gast
O dat is niet zo fijn van die amandel. Hopelijk kunnen ze dat oplossen.
Klinkt wel lekker relaxt zoals je zit. Ook nog de poes op schoot of dat niet?
Klinkt wel lekker relaxt zoals je zit. Ook nog de poes op schoot of dat niet?
Minx- Lady Post-a-lot
Die luie kat ligt lekker op de bank, ze gooide net een lepel van het aanrecht, dus ze was betrapt, want daar mag ze niet komen. Nu schaamt ze zich waarschijnlijk, dus komt ze niet bij me liggen.
Gast- Gast
haha wat een beesten zijn het ook, mis die van mij soms ook wel hoor. Die rare acties die ze uit kunnen halen op momenten dat je het niet verwacht
Minx- Lady Post-a-lot
Zazou, klinkt als een lekker rustig avondje wat je hebt!
Ik lig te wachten op berichtje van mijn zusje. Ze is vanavond in de steek gelaten door een vriendin van haar, nu is zij wel op stap gegaan, maar ze mag niet alleen naar huis fietsen.. Dus ze zou smsen als ik haar moest komen halen of niet..
Ik lig te wachten op berichtje van mijn zusje. Ze is vanavond in de steek gelaten door een vriendin van haar, nu is zij wel op stap gegaan, maar ze mag niet alleen naar huis fietsen.. Dus ze zou smsen als ik haar moest komen halen of niet..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zazou, dat klinkt wel heftig allemaal. Ik wil je iig een virtuele knuffel geven
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Nou een van de twee katten van mijn ex was dus wel achterlijk en de ander niet. Dan lieten ze de kerstboom omvallen en kwamen wij boos binnen dook de een gelijk onder de stoel en keek de ander je aan van ik heb toch niets fout gedaan. Dat beest is alleen niet achterlijk op het gebied van eten. Ga 3 centimeter verzitten en meneer is al naar de keuken toe gerend.
Minx- Lady Post-a-lot
Vino schreef:Zazou, dat klinkt wel heftig allemaal. Ik wil je iig een virtuele knuffel geven
Dank je wel
Gast- Gast
Minx schreef:Nou een van de twee katten van mijn ex was dus wel achterlijk en de ander niet. Dan lieten ze de kerstboom omvallen en kwamen wij boos binnen dook de een gelijk onder de stoel en keek de ander je aan van ik heb toch niets fout gedaan. Dat beest is alleen niet achterlijk op het gebied van eten. Ga 3 centimeter verzitten en meneer is al naar de keuken toe gerend.
Doedel heeft dat soms ook, ga ik richting keuken, gaat ze voor mijn voeten lopen, zo heeft ze dus perongeluk al regelmatig een trap van me gehad. Ja eigen schuld! Ik ben echt zo benieuwd straks met een pup.
De hond is vandaag gedekt, dus afwachten nu En morgen wordt ze nog een keer gedekt overigens. Dus hoop echt zo dat er voor ons een hond bij zit.
Gast- Gast
Ik wil ook zo graag een hond. Ik ben gewoon veel te weinig thuis om echt iets te kunnen bieden aan zo'n beestje. Dus dan maar even geen hond.
Vino- Fluisteraar
Dat is lastig inderdaad, ik wil het echt al jaren en weet dat het voor mezelf ook goed is, want je moet er uit! Ik ben opgegroeid met zulke honden, dus ik ben er zo blij mee. En ze zijn zo lief!
Gast- Gast
Welk ras willen jullie Zazou?
Vino- Fluisteraar
Zazou schreef:Reva schreef: Hoooondje
Kleintje!
dit dekt meer de lading volgens mij...
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Zazou schreef:Reva schreef: Hoooondje
Kleintje!
dit dekt meer de lading volgens mij...
Bwahahaha.. Zoiets
Gast- Gast
Whoooo wat een enorm beest al zeg! Sodeju
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat dacht ik ook! Lijkt me meer minstens 13 maanden haha.Zwerver schreef:Whoooo wat een enorm beest al zeg! Sodeju
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen
Minx- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik heb gister gewerkt met een collega die flink verkouden is, dus nu word ik al niezend en snotterig wakker
we gaan vanmiddag naar de bios, Nijntje de film. Maar eerst nog even stofzuigen en een beetje poetsen.
Hoe is het met iedereen?
Ik heb gister gewerkt met een collega die flink verkouden is, dus nu word ik al niezend en snotterig wakker
we gaan vanmiddag naar de bios, Nijntje de film. Maar eerst nog even stofzuigen en een beetje poetsen.
Hoe is het met iedereen?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Zo snel gaat ene besmetting niet, hoor
Goeiemorgen! Ik moet zo nog even op jacht naar een leuk bloemetje of plantje. Vanmiddag naar m'n ouders, zijn 34 jaar getrouwd
Goeiemorgen! Ik moet zo nog even op jacht naar een leuk bloemetje of plantje. Vanmiddag naar m'n ouders, zijn 34 jaar getrouwd
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: