Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer kleding passen in de winkel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer kleding passen in de winkel Empty Vanaf wanneer kleding passen in de winkel

Bericht  Flower_L di 6 maa 2012 - 5:07

Vanaf wanneer laten jullie je kind kleding passen in de winkel? Bij jasjes doe ik het sowieso, maar rest koop ik vaak op de gok. Houd het beetje voor hem om in te schatten.

edit: aanleiding was trouwens dat ik vanmiddag een leuk jasje voor het najaar zag. Meneer het jasje laten passen (was op de fiets en sowieso geen buggy mee) en naar de spiegel gestuurd. Heel verlegen in de spiegel kijken, en al kijkend beetje aan zijn jasje trekken....zo'n schattig lachje erbij van 'kijk mij eens mooi zijn I love you

Laatst aangepast door Flower_L op di 6 maa 2012 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kleding passen in de winkel Empty Re: Vanaf wanneer kleding passen in de winkel

Bericht  Parisienne di 6 maa 2012 - 5:52

Ik 'gok' ook nog steeds hoor. Heb laatst wel met N. haar zomerjas gepast in de winkel. Daarna wilde ze niet meer in de kinderwagen. Doe ik voorlopig dus niet meer :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Vanaf wanneer kleding passen in de winkel Empty Re: Vanaf wanneer kleding passen in de winkel

Bericht  Wennes di 6 maa 2012 - 7:43

Een jas pas ik wel in de winkel en schoenen ook, maar verder niet. Ik koop dan ook wel bij winkels waarbij de terugbreng termijn langer dan 7 dagen is, anders moet ik wel erg haasten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: