Vanaf wanneer kleding passen in de winkel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vanaf wanneer kleding passen in de winkel
Vanaf wanneer laten jullie je kind kleding passen in de winkel? Bij jasjes doe ik het sowieso, maar rest koop ik vaak op de gok. Houd het beetje voor hem om in te schatten.
edit: aanleiding was trouwens dat ik vanmiddag een leuk jasje voor het najaar zag. Meneer het jasje laten passen (was op de fiets en sowieso geen buggy mee) en naar de spiegel gestuurd. Heel verlegen in de spiegel kijken, en al kijkend beetje aan zijn jasje trekken....zo'n schattig lachje erbij van 'kijk mij eens mooi zijn
edit: aanleiding was trouwens dat ik vanmiddag een leuk jasje voor het najaar zag. Meneer het jasje laten passen (was op de fiets en sowieso geen buggy mee) en naar de spiegel gestuurd. Heel verlegen in de spiegel kijken, en al kijkend beetje aan zijn jasje trekken....zo'n schattig lachje erbij van 'kijk mij eens mooi zijn
Laatst aangepast door Flower_L op di 6 maa 2012 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Vanaf wanneer kleding passen in de winkel
Ik 'gok' ook nog steeds hoor. Heb laatst wel met N. haar zomerjas gepast in de winkel. Daarna wilde ze niet meer in de kinderwagen. Doe ik voorlopig dus niet meer
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Vanaf wanneer kleding passen in de winkel
Een jas pas ik wel in de winkel en schoenen ook, maar verder niet. Ik koop dan ook wel bij winkels waarbij de terugbreng termijn langer dan 7 dagen is, anders moet ik wel erg haasten.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen
» Vanaf wanneer...
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Vanaf wanneer...
» vanaf wanneer..
» Vanaf wanneer...
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Vanaf wanneer...
» vanaf wanneer..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: