Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak wisselen van huidverzorging?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vaak wisselen van huidverzorging? Empty Hoe vaak wisselen van huidverzorging?

Bericht  SuzieQ zo 17 feb 2013 - 2:02

Nog maar even een huidcreme topic.
Hoe vaak wisselen jullie van (merk) creme? Mijn huid is nogal gevoelig (en lastig) dus ik kan weinig hebben en probeer ook niet te veel verschillende dingen na elkaar of door elkaar.
Ik heb de afgelopen 2 jaar La Roche Posay gebruikt, daar is mijn huid nu klaar mee. Daarvoor gebruikte ik Clinique. Dat heb ik wat langer gebruikt, ik denk wel een jaar of 5 tot mijn huid daar niet meer tegen kon. Voor mijn Clinique periode weet ik niet meer precies wat ik heb gebruikt, toen had ik nog een mooie huid zonder ontstekingen (die begonnen rond mijn 25ste).
Dus over het algemeen gezien denk ik dat ik ongeveer 2 jaar met een (merk) creme kan doen voordat mijn huid er niet meer goed op reageert.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak wisselen van huidverzorging? Empty Re: Hoe vaak wisselen van huidverzorging?

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 2:14

Ik heb nog nooit een merk zo lang gebruikt dat ik niet meer goed reageerde op de producten. Ik switch meestal omdat ik een nieuw product zie en denk dat dat product misschien wel meer doet voor mijn huid dan de crème die ik al gebruik. Ook gebruik ik soms uit budgettaire overwegingen even een andere crème. Een crème die het bij mij altijd goed doet als ik even wat krapper zit is de dagcrème voor de droge huid in een roze potje, van Garnier. Echt lang niet slecht :cheering:
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: