Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie Empty Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie

Bericht  Urban Naked za 16 feb 2013 - 5:40

Ik ben in april 2012 bevallen. Na veel bloedverlies en gedoe heb ik uiteindelijk een embolisatie gehad. Daarbij worden de slagaders in de lies dichtgezet met oplosbaar spul, wat na 90 dagen opgelost is.

Sinds mijn bevalling ben ik vrij snel weer regelmatig ongesteld geworden. Het was al nooit veel, maar nu is er niks van over. Hoef geen maandverband of tampons te gebruiken.

Zou dat met de embolisatie te maken kunnen hebben? Ik vind er niet echt veel van op internet, maar misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft?
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie Empty Re: Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie

Bericht  joyce0606 za 16 feb 2013 - 7:37

ik zie dat niemand reageert smile

maar ik zou even contact opnemen met de gyn. in het ziekenhuis. het is dat ik niet meer werk anders had ik het even kunnen vragen voor je.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie Empty Re: Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie

Bericht  Urban Naked za 16 feb 2013 - 8:23

Het loopt niet echt storm in dit topic nee smile
Bedankt voor je reactie. Ik heb op zich niet echt last van die lichte menstruatie, dus voorlopig onderneem ik geen actie. Ik ben eigenlijk alleen benieuwd op dit moment.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 16 feb 2013 - 8:48

ik snap wel dat je het niet zo erg vind, maar misschien tot tzt even contact opnemen hoor, misschien dat het toch een relatie heeft met elkaar of mogelijk iets onderliggends.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lejow za 16 feb 2013 - 8:53

Ik zou met alle liefde willen reageren, maar heb er gewoon geen zinnig antwoord op en had tot nu nog nooit van embolisatie gehoord eigenlijk Embarassed

Maar even gewoon een hug dan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Urban Naked za 16 feb 2013 - 10:53

@ joyce: Hmm. Ik zal er nog eens over nadenken dan smile
@ Lejow: haha, een knuffel omdat ik nauwelijks menstrueer? Daar heb ik weinig moeite mee hoor! smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 16 feb 2013 - 11:02

Urban Naked schreef:@ joyce: Hmm. Ik zal er nog eens over nadenken dan smile
@ Lejow: haha, een knuffel omdat ik nauwelijks menstrueer? Daar heb ik weinig moeite mee hoor! smile

Whahaha, gewoon een knuffel voor de leuk dan maar :P :P

Nou en ja, de reden voor de embolisatie was minder grappig natuurlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 12:54

Als het weer zou oplossen dan zou je er nu niets meer van moeten merken, zou ik logischerwijs denken. En je menstruatie wordt meer bepaald door je hormonen dan door iets anders. En daarbij is het na een bevalling vaak wel zo dat je menstruatie anders wordt dan daarvoor, kan juist erger worden of juist veel minder erg. Eerlijk gezegd zou ik het eerder in die hoek zoeken dan bij die embolisatie, maar ik ben uiteraard geen dokter, dit is gewoon boerenverstand, dus wie weet zit ik er helemaal naast.

Gast
Gast

Bericht  Pink! zo 17 feb 2013 - 2:55

Zou het kunnen zijn dat je weer zwanger bent?
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: