Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie
Ik ben in april 2012 bevallen. Na veel bloedverlies en gedoe heb ik uiteindelijk een embolisatie gehad. Daarbij worden de slagaders in de lies dichtgezet met oplosbaar spul, wat na 90 dagen opgelost is.
Sinds mijn bevalling ben ik vrij snel weer regelmatig ongesteld geworden. Het was al nooit veel, maar nu is er niks van over. Hoef geen maandverband of tampons te gebruiken.
Zou dat met de embolisatie te maken kunnen hebben? Ik vind er niet echt veel van op internet, maar misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft?
Sinds mijn bevalling ben ik vrij snel weer regelmatig ongesteld geworden. Het was al nooit veel, maar nu is er niks van over. Hoef geen maandverband of tampons te gebruiken.
Zou dat met de embolisatie te maken kunnen hebben? Ik vind er niet echt veel van op internet, maar misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Re: Minimale menstruatie na bevalling+embolisatie
ik zie dat niemand reageert
maar ik zou even contact opnemen met de gyn. in het ziekenhuis. het is dat ik niet meer werk anders had ik het even kunnen vragen voor je.
maar ik zou even contact opnemen met de gyn. in het ziekenhuis. het is dat ik niet meer werk anders had ik het even kunnen vragen voor je.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Het loopt niet echt storm in dit topic nee
Bedankt voor je reactie. Ik heb op zich niet echt last van die lichte menstruatie, dus voorlopig onderneem ik geen actie. Ik ben eigenlijk alleen benieuwd op dit moment.
Bedankt voor je reactie. Ik heb op zich niet echt last van die lichte menstruatie, dus voorlopig onderneem ik geen actie. Ik ben eigenlijk alleen benieuwd op dit moment.
Urban Naked- Prater
ik snap wel dat je het niet zo erg vind, maar misschien tot tzt even contact opnemen hoor, misschien dat het toch een relatie heeft met elkaar of mogelijk iets onderliggends.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik zou met alle liefde willen reageren, maar heb er gewoon geen zinnig antwoord op en had tot nu nog nooit van embolisatie gehoord eigenlijk
Maar even gewoon een dan!
Maar even gewoon een dan!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ joyce: Hmm. Ik zal er nog eens over nadenken dan
@ Lejow: haha, een knuffel omdat ik nauwelijks menstrueer? Daar heb ik weinig moeite mee hoor!
@ Lejow: haha, een knuffel omdat ik nauwelijks menstrueer? Daar heb ik weinig moeite mee hoor!
Urban Naked- Prater
Urban Naked schreef:@ joyce: Hmm. Ik zal er nog eens over nadenken dan
Whahaha, gewoon een knuffel voor de leuk dan maar
Nou en ja, de reden voor de embolisatie was minder grappig natuurlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als het weer zou oplossen dan zou je er nu niets meer van moeten merken, zou ik logischerwijs denken. En je menstruatie wordt meer bepaald door je hormonen dan door iets anders. En daarbij is het na een bevalling vaak wel zo dat je menstruatie anders wordt dan daarvoor, kan juist erger worden of juist veel minder erg. Eerlijk gezegd zou ik het eerder in die hoek zoeken dan bij die embolisatie, maar ik ben uiteraard geen dokter, dit is gewoon boerenverstand, dus wie weet zit ik er helemaal naast.
Gast- Gast
Zou het kunnen zijn dat je weer zwanger bent?
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» 1e menstruatie na de bevalling...
» Menstruatie & pil na bevalling
» 1e menstruatie na bevalling...
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» Eerste menstruatie na bevalling?
» Menstruatie & pil na bevalling
» 1e menstruatie na bevalling...
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» Eerste menstruatie na bevalling?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: