Wat doe je zoal met een blender?
+23
M-G
luenca
Prosecco
PiP
Summerlovin
Mizz_S
Jeanette
sanne-84
madam
Linda
Bay
Blond
Pompoen
Bliss
*Lookie*
Lenthe
girli
Sugarfall
Punk'd
Japie
Fortissimo
Star007
ForeverLove
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe je zoal met een blender?
Ik heb sinds een weekje ook een blender en vanmiddag had ik een smoothie gemaakt met verse sinaasappelsap en zomerfruit van de AH (uit de vriezer). Was erg lekker.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb vanmiddag een smoothie gemaakt met vers geperste sinaasappelsap, kwart banaan, 1 kiwi en 1,5 hand frambozen(diepvries ah) echt heel lekker!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gesmaakt heeft!Bliss schreef:Morgenmiddag ga ik een banaan en twee eieren in de blender gooien en er daarna een pannenkoekje mee bakken
Ik gebruik hem eigenlijk alleen zomers voor ons zelf, dan doe ik allerlei fruit en yoghurt of vanille ijs erin.
Nu wordt hij vooral gebruikt om fruit en groente hapjes mijn zoontje te maken!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lekker! Er is een heel topic over, de meesten zijn erg enthousiast!PiP schreef:Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gesmaakt heeft!Bliss schreef:Morgenmiddag ga ik een banaan en twee eieren in de blender gooien en er daarna een pannenkoekje mee bakken
Ik gebruik hem eigenlijk alleen zomers voor ons zelf, dan doe ik allerlei fruit en yoghurt of vanille ijs erin.
Nu wordt hij vooral gebruikt om fruit en groente hapjes mijn zoontje te maken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik als basis altijd vanille yoghurt. Ik vind yoghurt toch net iets te zuur en dan moet er weer limonade bij. Ik vind sinaasappel/aardbei echt het lekkerst! Ze verkopen hier alleen frambozen en aardbeien in de diepvries, ik geloof bij de AH ook bosbessen, dat wil ook wel eens proberen.
Gast- Gast
Bliss schreef:Het probleem is alleen dat mijn spastische darmen yoghurt eigenlijk niet zo goed kunnen verdragen. Ik zal er straks wel weer last van krijgen vrees ik. Is er ook een alternatief voor yoghurt?
Je kunt soja yoghurt gebruiken
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb toch maar eens bevroren fruit gehaald bij de AH, en vanille yoghurt. Van de week maar eens experimenteren.
Gast- Gast
ik heb ook een blender, wat ik , buiten het fruit, meestal gebruik is rijst melk ( rice dream ) en dan banaan aardbei kiwi of wat voor fruit dan ook, echt heerlijk en vult goed!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Hier wordt de blender gebruikt voor smoothies: yoghurt en verse aardbeien die we hebben ingevroren, milkshakes, aardbeien met verse sinaasappelsap en ijsblokjes en straks voor de kleine: groente en fruit om de groente en fruithapjes te maken.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik was vorige week bij mijn moeder voor een weekend. Ze is helemaal weg van groene smoothies en nu ik ook..:D:D
De lekkerste van vorige week was:
1 appel
1 peer
1 kiwi
2 handjes bladspinazie
1 handje snijbonen.
Doe ze allemaal in de blender en lekker drinken!! Ik vond het erg lekker.. Je hebt geen water, yoghurt of melk nodig.. Ik ben fan!!
1 appel
1 peer
1 kiwi
2 handjes bladspinazie
1 handje snijbonen.
Doe ze allemaal in de blender en lekker drinken!! Ik vond het erg lekker.. Je hebt geen water, yoghurt of melk nodig.. Ik ben fan!!
Niki schreef:Ik was vorige week bij mijn moeder voor een weekend. Ze is helemaal weg van groene smoothies en nu ik ook..:D:D
1 appel
1 peer
1 kiwi
2 handjes bladspinazie
1 handje snijbonen.
Rauwe snijbonen? Is dat niet slecht?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik eet snijbonen haast altijd rauw, door een salade ofzo.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik heb altijd begrepen dat rauwe bonen giftig zijn.
Zie hier:
Ze mogen niet rauw gegeten worden. In rauwe snijbonen komt van nature een giftige stof voor. Door het koken van de boon wordt ze onwerkzaam gemaakt.
Bron:
http://www.mijnreceptenboek.nl/ingredienten/peulvruchten/snijbonen.html
Zie hier:
Ze mogen niet rauw gegeten worden. In rauwe snijbonen komt van nature een giftige stof voor. Door het koken van de boon wordt ze onwerkzaam gemaakt.
Bron:
http://www.mijnreceptenboek.nl/ingredienten/peulvruchten/snijbonen.html
Linda- Ratel
Niki schreef:Ik was vorige week bij mijn moeder voor een weekend. Ze is helemaal weg van groene smoothies en nu ik ook..:D:D
1 appel
1 peer
1 kiwi
2 handjes bladspinazie
1 handje snijbonen.
Klinkt lekker!
Gast- Gast
@ Linda,
Naar mijn weten zijn rauwe snijbonen niet slecht. maar als ik zo de link lees, kan het giftig zijn..
Mijn moeder is er nog niet dood van gegaan.. In zo'n smoothie proef je het ook bijna niet. Maar als je het niet durft, kan je ook bijv ipv bonen een ander groene groente in doen.. Prima!!
Naar mijn weten zijn rauwe snijbonen niet slecht. maar als ik zo de link lees, kan het giftig zijn..
Mijn moeder is er nog niet dood van gegaan.. In zo'n smoothie proef je het ook bijna niet. Maar als je het niet durft, kan je ook bijv ipv bonen een ander groene groente in doen.. Prima!!
Door dit topic krijg ik zin om smoothies te maken. Heb zelf geen blender, maar daar heb ik wel een oplossing voor. Van de week ga ik maar eens een smoothies maken dan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb zojuist een lekker soort van smoothie gemaakt!
kwark
gele kiwi's
dadels
en een slokje sinaasappelsap erdoor (maar klein beetje voor de zoetigheid)
het lijkt een beetje op goedemorgen drank!
kwark
gele kiwi's
dadels
en een slokje sinaasappelsap erdoor (maar klein beetje voor de zoetigheid)
het lijkt een beetje op goedemorgen drank!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
AM, dat klinkt heerlijk!!
Ik heb net een shake gemaakt van melk, banaan, cacaopoeder en suiker. Ongezond, maar wel heel lekker!!
Ik heb net een shake gemaakt van melk, banaan, cacaopoeder en suiker. Ongezond, maar wel heel lekker!!
Linda- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Staafmixer/keukenmachine/blender?
» Blender - je beste recepten en tips
» Wat doe jij zoal op internet?
» Blender vs staafmixer
» Je favoriete blender-gerecht!
» Blender - je beste recepten en tips