Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Viva do 14 feb 2013 - 7:24

Vandaag heb ik foto's gemaakt met de canon 400D. Deed het prima, flitste normaal. Toen opgeborgen zoals altijd (ik draai dat ding voor om je nek om de camera heen, en doe hem met het schermgedeelte naar beneden in de tas).
Toen ik weer een foto wilde maken, klapte mijn flitser wel uit, maar flitst niet meer. Hij maakt wel een flits geluid.
Is nu dus mijn flitser kapot?

Heb wel even gegoogeld, hadden ze het bijvoorbeeld ook over pinnetjes, maar die staat gewoon omhoog.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Viva do 14 feb 2013 - 7:28

Ohja, en ik krijg geen foutmelding... Als je in het schermpje kijkt, zie je ook gewoon dat de flitser "aan" staat.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 7:34

Of je flitser kapot is weet ik niet, maar misschien is het een idee om te investeren in een losse flitser, dat geeft sowieso een veel mooier effect dan een inbouwflitser.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Viva do 14 feb 2013 - 7:37

Oké, misschien moet ik daar eens naar gaan kijken. Maar is dit niet een heel gedoe, steeds erop zetten? Of is het echt klik-vast en foto maken? Ja ik weet er nog niet zo heel veel vanaf :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 7:50

Valt wel mee, je hoeft 'm er niet steeds af te halen. Wel als je je camera opbergt natuurlijk. Ik zou anders op Marktplaats kijken, mijn vader heeft daar laatst voor een paar tientjes een heel goede flitser van Canon gekocht. Je moet wel geluk hebben natuurlijk. Ik heb zelf een flitser van Nissin, die is ook erg prettig. Flitsers van Metz zijn ook niet duur, maar die synchroniseren niet met iedere camera, dus dat moet je eerst even informeren.

Oh ja, kies wel een flitser met TTL.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Viva do 14 feb 2013 - 7:56

Ok dank je, ik zal er binnenkort eens naar op zoek gaan op marktplaats!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Canon 400D flitser probleem, iemand raad? Empty Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum