Canon 400D flitser probleem, iemand raad?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Canon 400D flitser probleem, iemand raad?
Vandaag heb ik foto's gemaakt met de canon 400D. Deed het prima, flitste normaal. Toen opgeborgen zoals altijd (ik draai dat ding voor om je nek om de camera heen, en doe hem met het schermgedeelte naar beneden in de tas).
Toen ik weer een foto wilde maken, klapte mijn flitser wel uit, maar flitst niet meer. Hij maakt wel een flits geluid.
Is nu dus mijn flitser kapot?
Heb wel even gegoogeld, hadden ze het bijvoorbeeld ook over pinnetjes, maar die staat gewoon omhoog.
Toen ik weer een foto wilde maken, klapte mijn flitser wel uit, maar flitst niet meer. Hij maakt wel een flits geluid.
Is nu dus mijn flitser kapot?
Heb wel even gegoogeld, hadden ze het bijvoorbeeld ook over pinnetjes, maar die staat gewoon omhoog.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Re: Canon 400D flitser probleem, iemand raad?
Ohja, en ik krijg geen foutmelding... Als je in het schermpje kijkt, zie je ook gewoon dat de flitser "aan" staat.
Viva- Kletskop
Of je flitser kapot is weet ik niet, maar misschien is het een idee om te investeren in een losse flitser, dat geeft sowieso een veel mooier effect dan een inbouwflitser.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oké, misschien moet ik daar eens naar gaan kijken. Maar is dit niet een heel gedoe, steeds erop zetten? Of is het echt klik-vast en foto maken? Ja ik weet er nog niet zo heel veel vanaf :p
Viva- Kletskop
Valt wel mee, je hoeft 'm er niet steeds af te halen. Wel als je je camera opbergt natuurlijk. Ik zou anders op Marktplaats kijken, mijn vader heeft daar laatst voor een paar tientjes een heel goede flitser van Canon gekocht. Je moet wel geluk hebben natuurlijk. Ik heb zelf een flitser van Nissin, die is ook erg prettig. Flitsers van Metz zijn ook niet duur, maar die synchroniseren niet met iedere camera, dus dat moet je eerst even informeren.
Oh ja, kies wel een flitser met TTL.
Oh ja, kies wel een flitser met TTL.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ok dank je, ik zal er binnenkort eens naar op zoek gaan op marktplaats!
Viva- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88
» Pump-probleem, iemand tips?
» Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?
» Op zoek naar een nieuwe camera. RIP EOS 400D
» Canon 600d
» Pump-probleem, iemand tips?
» Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?
» Op zoek naar een nieuwe camera. RIP EOS 400D
» Canon 600d
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: