Wat heb jij je wel eens afgevraagd.
+7
Parisienne
Mari
Jeanette
Flinder
Butterfly78
Toet
Minx
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij je wel eens afgevraagd.
ABE schreef:Beauty Addict schreef:Wat ik me af vraag: Zie ik hetzelfde in de spiegel als wanneer mijn man naar mij kijkt?
Dat is wel een goede. Nu heb ik geen man, maar vraag me weleens af hoe mijn collega's mij zien.
Dat vraag ik mij ook geregeld af haha...
En ik vraag mij altijd af wat dieren denken.. als ik tegen Tara (hond van m'n ouders) zeg 'Plasje doen?' .. zou ze dan écht weten dat ze gaat plassen of legt ze gewoon de link met plasje doen aan naar buiten gaan?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe het is om een man te zijn, daar ben ik écht benieuwd naar.
Gast- Gast
Jaa dat vraag ik mij ook wel eens af Isabella!
Hoe zouden ze denken?
Hoe zouden ze denken?
Pannetoet- Kletskop
En hoe ervaar je het leven als man, denk je echt anders dan een vrouw doet, en hoe is het om als man te leven, staand te plassen, een piemel te hebben, seks te hebben, etc.
Gast- Gast
Isabella schreef:En hoe ervaar je het leven als man, denk je echt anders dan een vrouw doet, en hoe is het om als man te leven, staand te plassen, een piemel te hebben, seks te hebben, etc.
Dat vraag ik me ook wel eens af...of het nou echt zo anders is als je een man bent..
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat, al hoop ik van harte dat ik iedereen ooit weer ergens tegen kom .
En verder vraag ik me af of de meeste mannen in nederland besneden of onbesneden zijn.
En verder vraag ik me af of de meeste mannen in nederland besneden of onbesneden zijn.
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat...
Nja dat vraag ik mijzelf ook wel eens af!
Zou je dan écht weg zijn...wat denk je dan? Best raar eigenlijk..
Pannetoet- Kletskop
Ik vraag me altijd van alles af; hoe het is om een man te zijn, wat mijn vriend bijvoorbeeld precies doet op een dag (of mijn vader, broertje, zusje)..de laatste tijd vraag ik me vooral af of mijn moeder nu kan zien wat wij allemaal doen. Daar ben ik veel mee bezig, maar een antwoord krijg ik natuurlijk niet.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
vruchtenhagel schreef:Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat, al hoop ik van harte dat ik iedereen ooit weer ergens tegen kom .
Je 2e vraag, denk besneden. In Amerika zijn weer veel mannen besneden, in Nederland onbesneden.
Gast- Gast
Jezzie89 schreef:Isabella schreef:En hoe ervaar je het leven als man, denk je echt anders dan een vrouw doet, en hoe is het om als man te leven, staand te plassen, een piemel te hebben, seks te hebben, etc.
Dat vraag ik me ook wel eens af...of het nou echt zo anders is als je een man bent..
Heb ik totaal niet, misschien ben ik daar te meisjemeisje voor? ( Waarmee ik niet zeg dat jullie niet vrouwelijk zijn he )
Ik ben zo blij dat ik een vrouw ben, ik zou echt geen kerel willen zijn en ook niet willen weten hoe het ( lichamelijk ) voelt.
Al heb ik dat ooit wel eens geroepen, maar dat was meer omdat ik wilde weten hoe mannen denken en waarom ze vrouwen vaak niet begrijpen.
Gast- Gast
Over mannen gesproken, ik vraag me af hoe mannen mij zien.
Ik ben nogal klein, ik heb dagelijks veel make up op en ik heb altijd muziek opstaan. Hoe zouden mannen over me denken als ze een klein aziatisch meisje, met bril, leren jas met bond kraag en make up op en twee zware tassen zien sjouwen?
Ik ben nogal klein, ik heb dagelijks veel make up op en ik heb altijd muziek opstaan. Hoe zouden mannen over me denken als ze een klein aziatisch meisje, met bril, leren jas met bond kraag en make up op en twee zware tassen zien sjouwen?
Gast- Gast
Jen_ schreef:vruchtenhagel schreef:Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat, al hoop ik van harte dat ik iedereen ooit weer ergens tegen kom .
Je 2e vraag, denk besneden. In Amerika zijn weer veel mannen besneden, in Nederland onbesneden.
Ja ik zag laatst een amerikaanse comedyserie waar heel panisch werd gedaan over een jongen die onbesneden was. Dus toen vroeg ik me af hoe het hier zat .
Gast- Gast
Ik_zelf_87 schreef:vruchtenhagel schreef:Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat...
Nja dat vraag ik mijzelf ook wel eens af!
Zou je dan écht weg zijn...wat denk je dan? Best raar eigenlijk..
+1
Maar ook of je het van te voren aan voelt komen.
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Jen_ schreef:vruchtenhagel schreef:Ik vraag me af hoe het na de dood is. Het lijkt me zó vreemd dat je leven ineens kan stoppen en het nergens anders verder gaat, al hoop ik van harte dat ik iedereen ooit weer ergens tegen kom .
Ja ik zag laatst een amerikaanse comedyserie waar heel panisch werd gedaan over een jongen die onbesneden was. Dus toen vroeg ik me af hoe het hier zat .
Een Amerikaanse comedyserie of SATC? Daar is namelijk ook een aflevering over, Charoltte knapte er op af en noemde het een Shar Pei
Gast- Gast
Ik vraag me af waarom ik mezelf zo anders zie als andere mensen mij zien.
Oh edit: er zijn er dus meer die zoiets denken.
Oh edit: er zijn er dus meer die zoiets denken.
Gast- Gast
@jen: Nee dit was niet SATC . Het kwam zaterdagmiddag ergens voorbij en er werd veel meer over doorgegaan dan in de SATC aflevering
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Doe je wel eens...
» Ben je wel eens...?
» Heb jij wel eens..
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens...
» Ben je wel eens...?
» Heb jij wel eens..
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens...