Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

16 maanden sprong?

4 plaatsers

Ga naar beneden

16 maanden sprong? Empty 16 maanden sprong?

Bericht  Star007 di 12 feb 2013 - 9:03

Ik heb hier boven een echt monstertje in bed liggen :O
Sinds deze week slaapt ze super slecht, eet ze bijna niet meer, gilt en krijst ze alleen maar. Wil zelf eten, maar raak heel erg gefrustreerd als ze niets op haar lepeltje krijgt en ik haar dan uiteindelijk wil helpen.
Vooral het slapen is 1 groot drama. Ik ( en man) weet ook even niet meer wat ik er mee moet.
Zo gauw ik de kamer uitloopt gaat ze in bed staan krijsen. Als ik ernaast zit krijst ze , neem ik haar op schoot gaat ze zich helemaal stijf maken en krijsen en ga zo maar door. Ik heb haar een kwartiertje gelaten, maar dat heeft geen enkel nut, ze gaat gewoon maar door, ook als ik om de zoveel minuten even binnen loop en haar gerust stel.
Iemand tips?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

16 maanden sprong? Empty Re: 16 maanden sprong?

Bericht  Parel di 12 feb 2013 - 9:13

Heeft ze alle kiezen al?
Dat zorgde hier echt voor drama!
En voor de rest is L. ook gewoon echt megasnel gefrustreerd, ze wil meer dan ze kan.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 9:15

Och, dat hebben wij hier twee weken geleden gehad.
Het heeft hier 5 dagen geduurd ongeveer en zo snel als het gekomen is, was het ook weer verdwenen. Niet dat het afgebouwd werd ofzo, nee ineens was het klaar en ging hij gewoon weer slapen.
Ik denk dat het hier echt wel een sprong was want hij is toen los gaan lopen en zegt nu veel meer woordjes.

Gast
Gast

Bericht  Star007 di 12 feb 2013 - 9:20

Parel schreef:Heeft ze alle kiezen al?
Dat zorgde hier echt voor drama!
En voor de rest is L. ook gewoon echt megasnel gefrustreerd, ze wil meer dan ze kan.
Nee, vanaf 1,5 week geleden is er 1 bezig met doorkomen. Dat is ook de eerste. Heeft L. ze al allemaal ondertussen?

Morgen ga ik naar de huisarts even de oortjes na laten kijken, om dat in ieder geval uit te sluiten ( ze heeft al 3 x ooronsteking gehad). Ze wil al dagen niet plat liggen, dan begint het huilen, vandaar dat ik aan een ooronsteking denk. Maar dat kan natuurlijk ook door de kies komen.
Ze ligt nu in de kinderwagen in de woonkamer, en dat vindt ze gelukkig prima. Niet helemaal naar mijn zin, maargoed ze huilde zich net zo overstuur, kon nog amper ademen door het snikken Neutral
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 12 feb 2013 - 9:47

in de kinderwagen? gewoon in het zitje plat ofzo?
tja ik heb echt geen tips, hier hetzelfde verhaal.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 di 12 feb 2013 - 9:58

Floor schreef:in de kinderwagen? gewoon in het zitje plat ofzo?
tja ik heb echt geen tips, hier hetzelfde verhaal.
Inderdaad de rugleuning plat ( ligstand), en lekker warm in de voetenzak. Misschien werkt dat ook voor hem? Als ze straks in slaap is gevallen, hoop ik haar zo in bed te leggen. Ik ben normaal echt consquent en niet zo van mee naar beneden nemen etc. Maar poehh ben kapot van vandaag. Ze was om 6.30 op en heeft pas om 17.00 een klein dutje van 3 kwartier gedaan ( ook in de kinderwagen). Verder de hele dag krijsen, drammen , gillen.

Laatst aangepast door Star007 op di 12 feb 2013 - 22:00; in totaal 2 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel di 12 feb 2013 - 9:58

L. heeft inmiddels 2 kiezen, de andere 2 zijn al weken aan het doorkomen maar ze heeft er geen last meer van.
Sprong was het bij haar trouwens ook wel, is het nog steeds vaak, ze is ineens heel groot en gaat vaker los staan. Het lopen heb ik trouwens opgegeven dat ze dat voorlopig gaat doen, daar wijden we de volgende sprong maar aan Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 12 feb 2013 - 10:00

Parel schreef:L. heeft inmiddels 2 kiezen, de andere 2 zijn al weken aan het doorkomen maar ze heeft er geen last meer van.
Sprong was het bij haar trouwens ook wel, is het nog steeds vaak, ze is ineens heel groot en gaat vaker los staan. Het lopen heb ik trouwens opgegeven dat ze dat voorlopig gaat doen, daar wijden we de volgende sprong maar aan Wink
Ja ik zie op de foto's op fb dat ze ineens groot geworden is :O Mooie meid is het toch I love you
Los staan probeert ze nu ook en ze is ook nog vooral bezig met praten, vooral na praten. Ze heeft het er allemaal maar druk mee Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  iloverose di 12 feb 2013 - 10:13

Gelukkig is het sinds weekeinde weer war rustig maar A ging ook steeds huilen/krijzen als ik haar op bed deed en dan weg liep .ik heb haar na +_10 min uitgehaald en even bij ons opbed gelegd en deed dan net of ik ook ging slapen soms bleef zowel 20min gewoon voor zich uit te staren hihi ik ging dan heel zachtjes wat liedjes zingen .daar werd A gelukkig moe van .dan kon ik ze soms zo weer in bedje leggen .het was soms wel 3 x achter elkaar maar dit hielp voor a wel ik had zoon idee of ze bang was of zo

Hoop dat het gouw weer over is je wordt der soms zo moedeloos van .A ging trouwens ook echt helemaal snikken bij iedere snik tril de ze hihi
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 11:06

Parel: Ik had het ook niet verwacht bij A. hoor!!
Hij heeft eerst vanaf de 6 maanden getijgerd. En met 12 maanden ging hij ineens kruipen. Kort daarna stak hij over van de bank naar de tafel bijvoorbeeld en 2 weken later zette hij een paar losse stapjes en weer twee weken later (ongeveer) ging hij echt los lopen en nu maakt hij kilometers op een dag.
Het kan dus gewoon van de ene op de andere dag gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Parel di 12 feb 2013 - 11:13

Smupskes~ schreef:Parel: Ik had het ook niet verwacht bij A. hoor!!
Hij heeft eerst vanaf de 6 maanden getijgerd. En met 12 maanden ging hij ineens kruipen. Kort daarna stak hij over van de bank naar de tafel bijvoorbeeld en 2 weken later zette hij een paar losse stapjes en weer twee weken later (ongeveer) ging hij echt los lopen en nu maakt hij kilometers op een dag.
Het kan dus gewoon van de ene op de andere dag gebeuren.

Ja alleen Lo doet wat langer over alle fases haha
Vanaf 10 mnd trekt ze zich op en loopt ze overal langs en over, inmiddels zijn we 4,5 maand verder! Ze loopt ook achter alles, op de crèche kwam ze met een tafel aanlopen Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: