Sprong?
+7
liesje
Dimphna
Steep
studiebol
Twellie
Didi
Parel
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sprong?
Zijn er meer mensen met kindjes van de leeftijd van L., of mensen die het zich nog kunnen herinneren van deze leeftijd? Is er een sprong gaande? Via de oei-app wel vanaf een maand of 14, dan zou ze nu wellicht iets te vroeg zijn, ook al is iedereen natuurlijk verschillend, maar misschien interpreteer ik het verkeerd en hebben we gewoon een drakenkind op de wereld gezet.
Ze is ongekend driftig, om alles, vaak al voordat ze weet dat wij er iets van zeggen.
Dramaaaaaaqueen ten top. Ze kan zichzelf niet vermaken, wil steeds samen spelen.
Maar vooral dat continue gejank als iets niet gaat zoals zij het wil, trappen met d'r benen, dingen wegsmijten..
Please, IEMAND, zeg dat het herkenbaar is en dat het over gaat
Je schaamt je rot joh, lijkt wel of ze geen manieren niks heeft! Is het opvoeden dan nu echt begonnen?
Ze is ongekend driftig, om alles, vaak al voordat ze weet dat wij er iets van zeggen.
Dramaaaaaaqueen ten top. Ze kan zichzelf niet vermaken, wil steeds samen spelen.
Maar vooral dat continue gejank als iets niet gaat zoals zij het wil, trappen met d'r benen, dingen wegsmijten..
Please, IEMAND, zeg dat het herkenbaar is en dat het over gaat
Je schaamt je rot joh, lijkt wel of ze geen manieren niks heeft! Is het opvoeden dan nu echt begonnen?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Re: Sprong?
Het is hier ook al zo'n feest, als ie iets niet mag gaat ie heel hard gillen en nep huilen, kan ook heel boos worden ineens.
Hij wil me ook geen moment alleen laten, hangt hetliefst aan m'n been. Of bij me op schoot zitten met z'n arm om m'n nek haha.
Ik moet er ook wel om lachen hoor, kleine dramaking
Hij wil me ook geen moment alleen laten, hangt hetliefst aan m'n been. Of bij me op schoot zitten met z'n arm om m'n nek haha.
Ik moet er ook wel om lachen hoor, kleine dramaking
Laatst aangepast door Didi op za 22 dec 2012 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Herken het niet, maar ik kan bevestigen dat alles fases helemaal vanzelf weer over gaan. Meestal om direct over te gaan in een volgende fase met volledig nieuwe bijbehorende drama's .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nou! Wat een geruststelling Twellie haha
Didi; ook succes! Hier hangt ze vooral erg aan papa, omdat ze weet dat ik haar laat zitten haha
Didi; ook succes! Hier hangt ze vooral erg aan papa, omdat ze weet dat ik haar laat zitten haha
Parel- Ratel
Heeel herkenbaar!
Hoe leuk ze eerste konden spelen is het nu waardeloos alleen maar achter me aanlopen of elkaar in de weg zitten. Bij het woordje Nee, volgt er een hele theatervoorstelling, inclusief tranen, je zelf op de grond neer leggen, nog meer tranen, en idd alles van zich af smijten..
Het zijn twee heksjes hier
Hoe leuk ze eerste konden spelen is het nu waardeloos alleen maar achter me aanlopen of elkaar in de weg zitten. Bij het woordje Nee, volgt er een hele theatervoorstelling, inclusief tranen, je zelf op de grond neer leggen, nog meer tranen, en idd alles van zich af smijten..
Het zijn twee heksjes hier
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Oh studie, wat fijn om te horen
Parel- Ratel
Ja herkenbaar, maar we zitten er nog steeds in hoor! Wel met vlagen, maar gooien, schreeuwen, huilen, trappen en zichzelf op de grond gooien zijn hier ook aan de orde! Laatst ook in de winkel, hij gooide zichzelf op de grond. Ik ben naast hem gerhurkt en heb gezegd dat hij met me mee kon lopen of hier kon blijven liggen, heb mijn hand uitgestoken maar die sloeg hij weg. Nou prima, dus ik ben opgestaan en om het hoekje gaan staan. Eerst vond hij het wel grappig, maar toen ik niet terug kwam, kwam hij overeind en rende hij de richting op waar ik was heen gelopen. Hij heeft zich voor de rest voorbeeldig gedragen haha!
Edit: (te snel geplaatst) Maar vermoeiend is het wel, vaak gegil en krokodillentranen...
Edit: (te snel geplaatst) Maar vermoeiend is het wel, vaak gegil en krokodillentranen...
Laatst aangepast door Steep op zo 23 dec 2012 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dat was hier idd ook rond die leeftijd. Gaat weer over en komt er weer nieuwe fase hihi
Dimphna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
herkenbaar nu af en doet me dochter het nog
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
ach wat sneu . hier begint het lichtelijk ook te komen nee komt niet in haar woordenboek voor ik kan duizend keer zeggen ,maar andere dingen snapt ze wel goed .mag iets niet gaat ze gewoon overal op slaan staat der een glas met drinken, vaasje met bloemen enz op tafel die slaat ze der gewoon af en gaat op de grondt liggen te janken schreeuwen wordt der soms zo moeeeeeeee van
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Parel schreef:Oh studie, wat fijn om te horen
En mijn vriend maar roepen dat het zo leuk is thuis zijn met de meiden, als ik soms roep dat ik er ff zat van ben.
Net kreeg V een enorme woedeaanval omdat ik haar beker weg haalde... nou mijn vriend wist niet wat hij zag toen ze uiteindelijk klaar was met boos zijn wat echt zeker pas na 20 minuten was, keek ik hem aan en zei " leuk he als je dit meerdere keren per dag hebt " Hij zei niks meer....
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Parel schreef:Oh studie, wat fijn om te horen
En mijn vriend maar roepen dat het zo leuk is thuis zijn met de meiden, als ik soms roep dat ik er ff zat van ben.
Net kreeg V een enorme woedeaanval omdat ik haar beker weg haalde... nou mijn vriend wist niet wat hij zag toen ze uiteindelijk klaar was met boos zijn wat echt zeker pas na 20 minuten was, keek ik hem aan en zei " leuk he als je dit meerdere keren per dag hebt " Hij zei niks meer....
Mijn man roept ook altijd dat hij best huisman wil worden. Totdat hij een paar dagen vrij is geweest. Nu heeft hij vakantie t/m nieuwjaarsdag en hij vindt het nu al 'zwaar'
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heel herkenbaar hier! (En het lijkt alweer beter te gaan)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wacht maar totdat ze 2jaar zijn! *zucht.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: