Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net los lopen, schoentjes vraag

+3
PiP
Pompoen
Aimee
7 plaatsers

Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Aimee di 12 feb 2013 - 7:38

Luuk loopt nu bijna een maandje los. We hebben onlangs schoentjes voor hem aangeschaft, maar hij weigert er op te lopen. Hij wil er zelfs niet eens op staan! We hebben nu ook extreme flex schoentjes gekocht, omdat ik dacht dat die andere misschien te stug waren. Maar ook op deze schoenen wil hij niet staan of lopen. Wordt helemaal wild; gaat gillen en trappen met zijn beentjes. Het is natuurlijk nog geen noodzaak dat hij schoentjes aan heeft(dan mag hij voorlopig gewoon nog niet buiten lopen), maar ik vroeg me af of andere kindjes dit misschien ook hebben gehad? En hoe dat opgelost is?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 8:09

Schoentjes gewoon regelmatig aan doen als hij zit, dat lopen daarbij helemaal los laten? Dus gewoon lekker zijn gang laten gaan met schoentjes aan, of schoentjes aan in de wagen.
Ik kan me zo voorstellen dat net lopen spannend is en dat nieuwe schoentjes ook spannend zijn zodat aan beide dingen tegelijk wennen gewoon te veel is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  PiP di 12 feb 2013 - 8:11

F heeft toen ze een maand los kon lopen babyproof schoentjes van Shoesme gekregen.
Pas toen die versleten waren heeft ze volgens mij de extreme flex gekregen en daarna de walkproof.
Verder geen ervaring met geen schoentjes aan willen..

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Shopaholic di 12 feb 2013 - 8:25

Eigenlijk vanaf het moment geen problemen mee gehad. Bovendien wil mijn dochter het liefst op blote voeten lopen of het nu zomer of winter is...ze heeft tot nu toe in elke maat ook maar 1 paar schoenen gehad, ook van het zomer straks (met name in en om het huis, dus op de oprit en achter in de tuin), lopen we beiden (ik dus ook) op onze blote voeten, heeeerlijk!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  PapillonRose di 12 feb 2013 - 8:30

Hier eerder het tegenovergestelde. Ze leek met name toen ze haar schoentjes net had juist steviger op haar schoentjes te lopen dan op blote voeten, en als het aan haar lag had ze de hele dag haar schoentjes aan. Dat deden we dus maar niet Wink

Maar ik kan me ook voorstellen dat het misschien juist gek is om zulke schoentjes te dragen, terwijl dat voorheen niet zo was. Misschien ze elke dag eventjes aan doen, en dan steeds ietsje langer, totdat hij wat meer eraan gewend is?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Aimee di 12 feb 2013 - 19:50

Pompoen schreef:Schoentjes gewoon regelmatig aan doen als hij zit, dat lopen daarbij helemaal los laten? Dus gewoon lekker zijn gang laten gaan met schoentjes aan, of schoentjes aan in de wagen.
Ik kan me zo voorstellen dat net lopen spannend is en dat nieuwe schoentjes ook spannend zijn zodat aan beide dingen tegelijk wennen gewoon te veel is.

Hij doet echt helemaal niets meer als hij schoentjes aan heeft. Alleen maar op de grond liggen brullen. Ik doe ze wel eens aan op de fiets bijvoorbeeld omdat hij dan voldoende afgeleid is, maar verder móeten de schoenen altijd meteen uit...

Alleen zijn aapies slofjes laat hij goed zitten, maar die vind ik nu voor buiten te koud
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  SarahKey di 12 feb 2013 - 20:40

Zitten ze wel goed? Doen ze hem geen pijn, knellen ze niet af ?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Liadan di 12 feb 2013 - 21:10

Mijn zoon liep wel meteen op zijn schoentjes, maar had hetzelfde met zijn snowboots en regenlaarzen. Het heeft bijna 3 maanden geduurd voordat hij daarop ging lopen. Daarvoor was het huilen als ik ze aandeed en als ik hem dan neerzette dan durfde hij geen stap te zetten en huilde hij totdat ik hem optilde. Een paar weken geleden toen het zo sneeuwde had hij opeens door dat hij erop kon lopen en vanaf toen ging het goed.
Nou zijn laarzen natuurlijk sowieso niet zo goed voor de voeten, maar met al het slechte weer was het toch wel fijn voor hem geweest als hij ze aangekund had, nu heeft hij vooral op de slee en in de kinderwagen gezeten.
Ik hoop dat jouw zoontje ook snel aan zijn schoenen went zodat hij ook buiten lekker kan rondlopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net los lopen, schoentjes vraag Empty Re: Net los lopen, schoentjes vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum