Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Paus gaat aftreden / treedt terug

+12
M@niek
Charles
Lejow
luisa
Punk'd
Just me
Lenthe
Roza
girli
Rush
Minx
Atelier Madame
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 9:20

Rood schreef:
Printje schreef:Ik vind her zo'n hoop gedoe om niets. Snap niet dat mensen hier boos om worden, het is toch zijn ding, misschien viel het hem toch flink tegen haha en was hij klaar met die kleding en wil hij gewoon weer in zijn jeans hahah
Volgens mij heb ik wat gemist. Ik heb niemand boos zien worden om dit besluit.

Niet hier maar reacties via ik meen nu.nl oid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Lejow ma 11 feb 2013 - 9:20

Question
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:21

O ja, het eeuwige Nu.nl. Dé nieuwsbron van diepgravend Nederland. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Bacio ma 11 feb 2013 - 9:24

Gelukkig zijn er hier mensen die voor nieuws niet luisteren naar het journaal, de krant of een nieuws website. Jeetje wat dom zeg als je gelooft wat de NOS schrijft. Die gekke Nederlandse overheid die daar maar geld in blijft pompen. Die Paus is natuurlijk een fantastische man die helemaal geen eeuwenoude meningen erop nahoudt. Alles wat hij zegt klopt als een bus!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 9:25

Rood schreef:O ja, het eeuwige Nu.nl. Dé nieuwsbron van diepgravend Nederland. Rolling Eyes

Das waar maar ik heb ook nergens gezegd dat ze hetzelfde niveau als ons hier hebben natuurlijk. Maar goed boos, niet boos, mij boeit een paus niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:32

Bacio schreef:Gelukkig zijn er hier mensen die voor nieuws niet luisteren naar het journaal, de krant of een nieuws website. Jeetje wat dom zeg als je gelooft wat de NOS schrijft. Die gekke Nederlandse overheid die daar maar geld in blijft pompen. Die Paus is natuurlijk een fantastische man die helemaal geen eeuwenoude meningen erop nahoudt. Alles wat hij zegt klopt als een bus!
Dat zeg ik natuurlijk nergens. Dat staat er ook, meerdere malen. Wees het vooral met hem oneens, maar baseer je wel op iets meer dan een nieuwssite die ook maar ANP of Reuters herkauwt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Bacio ma 11 feb 2013 - 9:34

Rood ik draai al een goed aantal jaren mee in de media branche en weet exact wie z'n nieuws waar vandaan haalt. Het kwam alleen een beetje denigrerend over. NU heeft bijv alleen al 5,2 miljoen UV's per maand, dus het is niet heel gek als mensen dit als betrouwbare bron zien.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:41

Lejow schreef:

Surinaamse Paus..

Ik ga je seggeeee jonguhhh, bedaaaaaaaankt vor die bloeeeeeemuhhhh!!!!!
Dushi, geef de paus eens een lekkere brassa!

Dat is ook maf, de man van mijn moeder praat ook altijd zo! Hahaha wat zijn het ook grappige mannetjes he, die Surinamers? Om te gieren gewoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:48

Bacio schreef:Rood ik draai al een goed aantal jaren mee in de media branche en weet exact wie z'n nieuws waar vandaan haalt. Het kwam alleen een beetje denigrerend over. NU heeft bijv alleen al 5,2 miljoen UV's per maand, dus het is niet heel gek als mensen dit als betrouwbare bron zien.
Tuurlijk, ik vind het ook niet gek. Snap dat mensen dat lezen en serieus nemen, dus die mensen neem ik ook serieus. Maar als je meerdere keren de context van iets hebt uitgelegd en de volgende komt wéér met een verdraaid bericht aanzetten, stijgt mijn sarcasmegehalte wel wat, ja.

Cool btw, hier een sparring partner op dit gebied.


Laatst aangepast door Rood op ma 11 feb 2013 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:48

Carrie schreef:Dat is ook maf, de man van mijn moeder praat ook altijd zo! Hahaha wat zijn het ook grappige mannetjes he, die Surinamers? Om te gieren gewoon!
Jij toch ook, mevrouw halfbloedje? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Lejow ma 11 feb 2013 - 22:26

Ach Carrie.. je snapt heus wel wat ik bedoel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Bolleke ma 11 feb 2013 - 22:42

Ik heb niks met Pausen, en geloof, maar ik heb dit altijd een nare man gevonden. Dat hij zo extreem tegen homo's is en zijn verhalen over condooms en aids komen ook niet uit de lucht vallen. Vind het ook raar dat hij aftreed, je weet toch vooraf dat je Paus blijft tot je dood gaat? En wat doet zo'n Paus nou de hele dag eigenlijk, dat vraag ik mij af.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:15

Lejow schreef:Ach Carrie.. je snapt heus wel wat ik bedoel.
Het kwam nogal denigrerend over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Lejow di 12 feb 2013 - 0:29

Carrie schreef:
Lejow schreef:Ach Carrie.. je snapt heus wel wat ik bedoel.
Het kwam nogal denigrerend over.

Nou, zo was het alles behálve bedoeld....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

De Paus gaat aftreden / treedt terug  - Pagina 3 Empty Re: De Paus gaat aftreden / treedt terug

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum