Welke weegschaal hebben jullie (met vet en spiermeting)?
+5
Nyx
Punk'd
girli
Macelka
Reeza
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke weegschaal hebben jullie (met vet en spiermeting)?
Ik ben op zoek naar een nieuwe weegschaal. Mijn oude weegschaal is totaal niet nauwkeurig, soms scheelt het wel 2 kg als je er na 30 sec weer op gaat staan Ook wil ik nu een weegschaal met vet en spiermeting, hoef ik dat niet meer in de sportschool te doen.
Hebben jullie tips voor een goede, betrouwbare en niet al te dure weegschaal?
Hebben jullie tips voor een goede, betrouwbare en niet al te dure weegschaal?
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Welke weegschaal hebben jullie (met vet en spiermeting)?
Ik heb er pas een bij de blokker gekocht, merk soehnle. Ben er te vreden over.
Je kunt bij deze lichaamsvet, spier en vochtaandeel meten.
Deze weegschaal kost €49,99
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Ik heb een weegschaal van Medisana. Deze geeft lichaamsvet, lichaamsvocht, spiermassa, BMI en caloriegebruik aan. Al denk ik niet dat al die resultaten erg betrouwbaar zijn (bij geen van de thuisweegschaaltjes), dan kun je bijvoorbeeld beter je vet laten meten dmv zo'n tang. Verder echt een prima ding.
Gast- Gast
Volgens mij heb ik deze ook. Ik heb em alleen veel goedkoper gekocht. Was toen met dukaten geloof ik.Macelka schreef:Ik heb er pas een bij de blokker gekocht, merk soehnle. Ben er te vreden over.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Thuisweegschalen zijn echt niet betrouwbaar met spier/vetmeting.
Dan kun je beter een vetmeter kopen en je even goed verdiepen in de werking van zo'n tangetje.
Ik scheel soms wel 2 procent per dag qua vet en spier. (Mijne komt trouwens van de blokker).
Dan kun je beter een vetmeter kopen en je even goed verdiepen in de werking van zo'n tangetje.
Ik scheel soms wel 2 procent per dag qua vet en spier. (Mijne komt trouwens van de blokker).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb juist expres niet zo'n weegschaal gekocht omdat ze niet zo betrouwbaar zijn inderdaad. Helaas.
Gast- Gast
Vorig jaar heb ik een weegschaal van Action gekocht. In eerste instantie zeer tevreden over. Tot ik tot de ontdekking kwam dat hij elke keer een ander gewicht aangeeft, soms wel 1,5 kg in één seconde. En altijd in het nadeel.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Vorig jaar heb ik een weegschaal van Action gekocht. In eerste instantie zeer tevreden over. Tot ik tot de ontdekking kwam dat hij elke keer een ander gewicht aangeeft, soms wel 1,5 kg in één seconde. En altijd in het nadeel.
Die laatste zin
Gast- Gast
Indigo schreef:Thuisweegschalen zijn echt niet betrouwbaar met spier/vetmeting.
Dan moet je het wel door iemand anders laten meten want bij jezelf meten is echt onmogelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook haha. 'Niet zo duidelijk getypt!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Volgens mij heb ik deze ook. Het gewicht doet hij nauwkeurig, maar ik verschil zo 4% vet per dag. Afhankelijk van mijn gewicht wordt het vet hoger of lager, alleen niet in de hoeveelheid dat normaal zou zijn.Peachy schreef:Ik heb een weegschaal van Medisana. Deze geeft lichaamsvet, lichaamsvocht, spiermassa, BMI en caloriegebruik aan. Al denk ik niet dat al die resultaten erg betrouwbaar zijn (bij geen van de thuisweegschaaltjes), dan kun je bijvoorbeeld beter je vet laten meten dmv zo'n tang. Verder echt een prima ding.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Volgens mij heb ik deze ook. Het gewicht doet hij nauwkeurig, maar ik verschil zo 4% vet per dag. Afhankelijk van mijn gewicht wordt het vet hoger of lager, alleen niet in de hoeveelheid dat normaal zou zijn.Peachy schreef:Ik heb een weegschaal van Medisana. Deze geeft lichaamsvet, lichaamsvocht, spiermassa, BMI en caloriegebruik aan. Al denk ik niet dat al die resultaten erg betrouwbaar zijn (bij geen van de thuisweegschaaltjes), dan kun je bijvoorbeeld beter je vet laten meten dmv zo'n tang. Verder echt een prima ding.
Hmm deze had ik ook gezien, is ook niet zo duur. Vet en spiermassa is voor mij niet het belangrijkste, als mijn gewicht maar klopt. Vandaag deed hij helemaal raar, het scheelde 10 kg! Dat ding is gewoon niet goed meer.. Ik heb nu een Inventum trouwens.
Reeza- Prater
Geen idee of je inmiddels al 1 hebt. Maar deze aanbieding kwam ik vandaag tegen.
http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/personenweegschaal-met-led-verlichting-en-bodycheck/?show_popup=no&utm_source=Marktplaats+Aanbieding&utm_campaign=2176_landelijk&utm_medium=email&m_i=aPdaL6xvb8AiumIeUcdSXUlIAO8T3FHjbgVj60Uea_kX__7ab
http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/personenweegschaal-met-led-verlichting-en-bodycheck/?show_popup=no&utm_source=Marktplaats+Aanbieding&utm_campaign=2176_landelijk&utm_medium=email&m_i=aPdaL6xvb8AiumIeUcdSXUlIAO8T3FHjbgVj60Uea_kX__7ab
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een simpele van de hema. Zonder extra metingen.
Ooit heb ik wel zo eentje gehad, maar dan werd ik lichtelijk obsessed
Dus stiekem was ik blij dat mijn man er, samen met mij op zijn rug, door heen krakte
Ooit heb ik wel zo eentje gehad, maar dan werd ik lichtelijk obsessed
Dus stiekem was ik blij dat mijn man er, samen met mij op zijn rug, door heen krakte
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Silver schreef:Geen idee of je inmiddels al 1 hebt. Maar deze aanbieding kwam ik vandaag tegen.
Thnx, goede deal en ik heb nog steeds geen andere weegchaal. Straks even bestellen
Reeza- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Welke tv hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke All Stars hebben jullie?
» Welke lampen hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?