Welke lampen hebben jullie?
+11
Niekske
rapa nui
_Nina
LDJ
Moonlight
kajaka88
Jade
Sarah1985
Marin
Ugly Betty
claudiaveronique
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke lampen hebben jullie?
Ik ga over 1,5 week verhuizen en nu blijkt de oude bewoonster echt alle lampen mee te nemen. Dat betekend dat ik alleen 1 lamp heb en licht in de keuken. Welke lampen hebben jullie in huis misschien doe ik nog ideeën op!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke lampen hebben jullie?
Ik heb in de gang, op de overloop, op zolder en in de wc's plafonieres van Ikea voor €2,50 per stuk. In de andere kamers heb ik verschillende lampen, in mijn slaapkamer een kroonluchter, in de keuken zo'n RVS buis met 3 aparte lampjes die je kan stellen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben deze net vandaag binnen gekregen, in het antraciet (wilden eerst zwart, maar toch maar hiervoor gekozen)
Die hangen we morgen op.
Verder staat in de woonkamer deze, simpel van Ikea:
En een aantal plafonnieres en andere saaie spotjes, die zijn niet boeiend.
En bij m'n bed heb ik m'n zogenaamde 'hoeren lampje' :
Die hangen we morgen op.
Verder staat in de woonkamer deze, simpel van Ikea:
En een aantal plafonnieres en andere saaie spotjes, die zijn niet boeiend.
En bij m'n bed heb ik m'n zogenaamde 'hoeren lampje' :
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb 2 van die hoerenlampjes, maar dan in het wit, op de nachtkastjes. De rode heb ik op een andere kamer staan, wij noemen het ook altijd hoerenlamp
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Bij de bank heb ik ongeveer deze:
Boven de eettafel zoiets als deze:
In de slaapkamer heb ik een plafonière, een beetje marrakech stijl. In de keuken heb ik alleen verlichting in mijn afzuigkap, maar ik heb een open keuken dus als ik in de woonkamer het licht aandoe dan is dat ook meteen licht in mijn keuken.
Verder volgens mij hele simpele plafonières overal, en voor de gezelligheid nog wat schemerlampjes her en der.
Boven de eettafel zoiets als deze:
In de slaapkamer heb ik een plafonière, een beetje marrakech stijl. In de keuken heb ik alleen verlichting in mijn afzuigkap, maar ik heb een open keuken dus als ik in de woonkamer het licht aandoe dan is dat ook meteen licht in mijn keuken.
Verder volgens mij hele simpele plafonières overal, en voor de gezelligheid nog wat schemerlampjes her en der.
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Ik heb 2 van die hoerenlampjes, maar dan in het wit, op de nachtkastjes. De rode heb ik op een andere kamer staan, wij noemen het ook altijd hoerenlamp
Hahaha leuk
Dan zegt m'n vriend 's avonds: Hoertje, moet je je lampje niet uit doen?
Da's de enige keer dat ie me hoertje mag noemen, want dan is het waar
Alleen liet ik laatst de poot per ongeluk vallen, dus de poot is nu wit maar de kap blijft rood hoor!
Zoey, die boven de eettafel vind ik zoooo mooi! Dat wil ik ook!
Marin- Lady Post-a-lot
Die van mij zijn wel iets anders hoor, maar wel deze vorm en dat industriële idee.
Gast- Gast
Ja dat industriele vind ik ook geweldig!
Marin- Lady Post-a-lot
3 van deze boven de eettafel. Z'n soort hebben we ook in de hal en wc
En 2 van deze alleen bij de tv zijn de mijne 4 kant
Boven de salontafel hebben we een saaie lamp, we zoeken al jaren voor een lamp die daar past
En 2 van deze alleen bij de tv zijn de mijne 4 kant
Boven de salontafel hebben we een saaie lamp, we zoeken al jaren voor een lamp die daar past
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik vind die lamp leuk, maar drie wel een beetje te veel van 't goede. Zou 't dan bij 1 houden. Daarentegen heb je een erg lange eettafel, dus dat snap ik wel weer.
Ik zou ook niet boven de salontafel nog zo'n knal lamp doen, als de eettafel in hetzelfde vertrek staat. Dan moet daar een neutrale lamp hangen.
Ik zou ook niet boven de salontafel nog zo'n knal lamp doen, als de eettafel in hetzelfde vertrek staat. Dan moet daar een neutrale lamp hangen.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat een leuke hanglamp Marin! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt ? edit: Ik kan moeilijk inschatten hoe groot ze zijn en of er dus 1 of 2 boven de tafel zou moeten komen. Ik zit bij de M te kijken.
Wel ontzettend leuk!
Wij zijn ook nog opzoek naar lampen voor boven de eettafel en in ons trapgat. Wij hebben een ontzettend hoog trapgat, daar lijkt een hanglamp dus ook mooi (denk ik ).
In de keuken en hal hebben we voor spotjes gekozen. Boven weet ik eerlijk gezegd nog niet wat we daar gaan doen .
Wel ontzettend leuk!
Wij zijn ook nog opzoek naar lampen voor boven de eettafel en in ons trapgat. Wij hebben een ontzettend hoog trapgat, daar lijkt een hanglamp dus ook mooi (denk ik ).
In de keuken en hal hebben we voor spotjes gekozen. Boven weet ik eerlijk gezegd nog niet wat we daar gaan doen .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Marin schreef:Ik vind die lamp leuk, maar drie wel een beetje te veel van 't goede. Zou 't dan bij 1 houden. Daarentegen heb je een erg lange eettafel, dus dat snap ik wel weer.
die lampen boven de eettafel zijn maar klein we hadden eerst 2 maar was zo kaal vandaar dat we 3 hebben hebben gedaan. En de eettafel is 220
Wil boven de salontafel ook niet een knal lamp maar geen idee wat wel moeilijk. Die lamp die jij nu hebt vind ik echt gaaf
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
De bovenste hangt in de keuken, in de woonkamer moeten we nog een lamp kopen, in de slaapkamers, toilet, hal en overloop hebben we dezelfde plafondlampen
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Bovenste staat in de keuken en de kleine variant heb ik als lampjes op mijn nachtkastjes. De onderste lamp hangen (2) aan mijn witte muren in de woonkamer
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight: De bovenste hebben wij ook.
Marin: Mooie lamp!
Marin: Mooie lamp!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
In de huiskamer heb ik:
Boven de eettafel deze:
Vier van deze bovenop mijn grote Liatorp-wandkast:
Dacht dat ik er een foto van had, maar geeft een heel warm strijklicht-effect.
En aan de wand boven de bank deze:
Boven de eettafel deze:
Vier van deze bovenop mijn grote Liatorp-wandkast:
Dacht dat ik er een foto van had, maar geeft een heel warm strijklicht-effect.
En aan de wand boven de bank deze:
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Deze in een hoek van de woonkamer
Twee van deze tafellampen naast de bank
Deze boven de eettafel
Twee van deze tafellampen naast de bank
Deze boven de eettafel
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
In de woonkamer en de studeerkamer twee standaard plafonieres aan het plafond. Die hingen er al en we wilden niet op ruim 3 meter hoogte zelf gaan klussen... in de woonkamer staat ook deze, twee maal, in de boekenkast:
en deze achter de bank:
en een living colors lamp en nog een klein simpel lampje bij de tv... lijkt veel, maar het is een grote kamer en met deze kleine lampjes aan is het wel erg gezellig
in de studeerkamer staan nog twee simpele tafellampjes van de xenos en in de slaapkamer hangt deze:
met een klein zilverkleurig lampje van de hema naast het bed.
en deze achter de bank:
en een living colors lamp en nog een klein simpel lampje bij de tv... lijkt veel, maar het is een grote kamer en met deze kleine lampjes aan is het wel erg gezellig
in de studeerkamer staan nog twee simpele tafellampjes van de xenos en in de slaapkamer hangt deze:
met een klein zilverkleurig lampje van de hema naast het bed.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Deze en nog wat kleine rieten kapjes van r.iviera mais.on
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Dit is trouwens (jammer genoeg) niet mijn huis haha. Maar gewoon een plaatje ik heb alleen de rieten hanglamp..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Moonlight schreef:
Bovenste staat in de keuken en de kleine variant heb ik als lampjes op mijn nachtkastjes. De onderste lamp hangen (2) aan mijn witte muren in de woonkamer
Oke die onderste, ik ben verliefd ga er maandag gelijk 2 halen!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Deze staat op de eettafel, die heb ik helemaal gemaakt van peertjes:
Deze hebben we tegen een witte muur staan, is een hoge staande lamp:
En dan hebben we nog spotjes aan het plafond 1 met twee lampjes erin gericht op de zithoek en 1 met drie lampjes erin, gericht op de eettafel, de binnenkomst en de keuken.
In onze kast hebben we nog deze staan van de Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10161554/
En op ons nachtkastje deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50193402/
Deze hebben we tegen een witte muur staan, is een hoge staande lamp:
En dan hebben we nog spotjes aan het plafond 1 met twee lampjes erin gericht op de zithoek en 1 met drie lampjes erin, gericht op de eettafel, de binnenkomst en de keuken.
In onze kast hebben we nog deze staan van de Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10161554/
En op ons nachtkastje deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50193402/
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
leuk! Komen bij Ikea vandaan maar dat had je al gezien denkclaudiaveronique schreef:Moonlight schreef:
Oke die onderste, ik ben verliefd ga er maandag gelijk 2 halen!
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
minoessepoes schreef:Deze staat op de eettafel, die heb ik helemaal gemaakt van peertjes:
Wat een ontzettend leuke lamp! Zou ik ook wel willen hebben. Hoe heb je dit gemaakt? Zit er een bolvormige lamp onder en heb je de peertjes er dan stuk voor stuk opgelijmd. Super leuk idee! Zelf bedacht of ergens gezien?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke tv hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke wieg hebben jullie?
» Welke kinderwagen hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?