Hoe laat wordt jouw kindje wakker?
+42
meisje
Sanne
Ezzer
kwak
tweeling
iloverose
koNijntje
loesje
Liadan
Twellie
Jazzlyn
Parel
smooch
pindaatje
Theeleut
Snoes
PapillonRose
Pink!
Lejow
Fiwen
Parisienne
Shopaholic
Laced
Slakje
Linda
Annemie
SarahKey
Clapperdie
Filoria
Sophiee
M-G
Happydobby
maiadebij
munk
Aimee
CCC
Jezzie
Pinkel
Flower_L
Floor
Puggle
_Lana_
46 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe laat wordt jouw kindje wakker?
t. gaat rond 18:30-19uur naar bed en is 's ochtends meestal rond 7:30uur wakker omdat mijn vriend dan ook op staat.
in het weekend wil t. nog wel eens uitslapen tot 8:00-8:30uur
maar helaas is het de laatste dagen vroeg (paar x voor 6en en vanmorgen 6:45uur), hopen dat het door de verkoudheid komt
en hij snel weer langer slaapt (ik weet het, ik ben verwend)
overdag slaapt hij vaak nog zo'n 2-3uur.
in het weekend wil t. nog wel eens uitslapen tot 8:00-8:30uur
maar helaas is het de laatste dagen vroeg (paar x voor 6en en vanmorgen 6:45uur), hopen dat het door de verkoudheid komt
en hij snel weer langer slaapt (ik weet het, ik ben verwend)
overdag slaapt hij vaak nog zo'n 2-3uur.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
A ga at tussen 19.00/20.00 op bed en wordt meestal tussen 7,00/7,30 wakker ,ze slaap middag nog van 12,30 tmn 16.00
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
EDC schreef:De oudste slaapt van 19.00 tot 8.15. Maar soms is ze ook eerder of juist later wakker. De middagslaapjes wisselen heel erg..zo zijn er middagen dat ze van 1300 tot 1600 slaapt, maar soms ook maar een halfuurtje of helemaal niet.
de jongste slaapt sinds 2dagen van 19.00 tot 6.00 (1e fles) en dan door tot 9.30 - 10.00uur.
Hoeveel krijgt jullie kleinste meisje in de fes?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
A. gaat om 19.00 naar bed en slaapt tot ergens tussen 06.00 en 08.30
En in de middag, afhankelijk van hoe laat hij `s ochtends wakker is, van 11.00 tot 13.00 of van 12.30 tot 14.30
H. slaap van 19.30 tot 08.00 of later.
En in de middag, afhankelijk van hoe laat hij `s ochtends wakker is, van 11.00 tot 13.00 of van 12.30 tot 14.30
H. slaap van 19.30 tot 08.00 of later.
Gast- Gast
Mijn oudste van bijna 3 gaat rond half 8 slapen en is dan 5 uur weer wakker. Hij slaapt niet meer overdag.
De jongste van 1 jaar gaat rond 19 uur slapen, slaapt dan echt rond 12/1 uur als we geluk hebben en wordt half 8, 8 uur wakker als ik niet moet werken. Hij slaapt dan overdag ongeveer 1,5 uur.
De jongste van 1 jaar gaat rond 19 uur slapen, slaapt dan echt rond 12/1 uur als we geluk hebben en wordt half 8, 8 uur wakker als ik niet moet werken. Hij slaapt dan overdag ongeveer 1,5 uur.
Gast- Gast
D. gaat rond 19.00 uur naar bed en word tussen 8 en 9 weer wakker.
J. die slaapt en drinkt een flesje en heeft nog geen vaste tijden.
J. die slaapt en drinkt een flesje en heeft nog geen vaste tijden.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
S. Gaat tussen 19.30/20.00 naar bed en is vaak rond 6.00 wakker.
Het lijkt me heeeerlijk als hij eens een keertje wat langer zou slapen....
Smiddags slaap hij gemiddeld 2 à 2,5 uur.
Het lijkt me heeeerlijk als hij eens een keertje wat langer zou slapen....
Smiddags slaap hij gemiddeld 2 à 2,5 uur.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Parisienne schreef:Wow. Ik vind dat zij, voor een kindje van al 1 jaar, veel slaapt zeg. Als ze om 9 u wakker wordt is ze een uurtje wakker, daarna om 10 u weer naar bed? Dan wakker van 12 tot 14, vervolgens nog wakker van 16 tot 19? Jeetje.. een echte slaapkop!Slakje schreef:Louise gaat slapen rond 19u en wordt meestal wakker tussen 5 en 6, dan krijgt ze gewoon haar flesje in bed (drinkt ze zelf), dus ik kruip dan terug in bed, ze valt zelf weer in slaap en slaapt dan verder tot 9u.
Overdag slaapt ze van 10u tot 12u, in de namiddag van 14u tot 16u. Heel soms slaapt ze in de vroege avond ook nog een uurtje.
Dat was hier tot 2 weken terug ook zo. Ze werden kwart voor 7 wakker en lagen er om 8.00 uur weer in, tot 10.00/10.30. Dan om kwart over 12 weer naar bed en ongeveer 14.00 uur wakker. Om 16.00 naar bed tot ongeveer 17.15/17.30 uur.
Ik had het idee alsof ik de hele tijd kindjes naar en uit bed aan het brengen was, haha.
Nu slapen ze dus 2x wat langer en dit vind ik heerlijk!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
H. slaapt 's avonds rond 8 uur, half 9. Ze wordt 's ochtends weer wakker rond 6 uur.
Overdag slaapt ze zo'n 4 uur, verdeeld over twee slaapjes.
Wat zitten er veel uitslapers tussen, dat wil ik ook wel eens.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
S. gaat rond 19.15 slapen en is dan om 07.00 wakker. Overdag slaapt ze nog van 12.30 tot 15.30. Op de dagen dat ze naar het kdv gaat, slaapt ze niet in de middag.
(Ze is trouwens net 3 geworden)
N. gaat ook rond 19.15 naar bed en wordt dan wakker rond 06.30/07.00
Ze gaat dan slapen van 08.30-10.30 en dan weer om 12.30-15.00
(Ze is bijna 1,5)
(Ze is trouwens net 3 geworden)
N. gaat ook rond 19.15 naar bed en wordt dan wakker rond 06.30/07.00
Ze gaat dan slapen van 08.30-10.30 en dan weer om 12.30-15.00
(Ze is bijna 1,5)
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
lelie schreef:Mijn oudste van bijna 3 gaat rond half 8 slapen en is dan 5 uur weer wakker. Hij slaapt niet meer overdag.
Is het nog steeds bal....? Pff, respect voor jou hoor.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Hier gaan ze beide tussen 19.30 uur en 20 uur naar bed en ze slapen ongeveer tot ongeveer 8 uur. Soms wat eerder, soms wat langer, maar dit is ongeveer het gemiddelde. Dus het klokje rond.
Beide slapen 's middags nog, alhoewel A. er steeds minder gebruik van maakt, die ligt vaak alleen maar in bed te kletsen. Maar soms slaapt ze rustig 3 tot 4 uurtjes.
En M. slaapt een uurtje of 2 tot 3. Ze gaan er rond 13 uur in en zijn er meestal rond 15-16 uur weer uit.
Beide slapen 's middags nog, alhoewel A. er steeds minder gebruik van maakt, die ligt vaak alleen maar in bed te kletsen. Maar soms slaapt ze rustig 3 tot 4 uurtjes.
En M. slaapt een uurtje of 2 tot 3. Ze gaan er rond 13 uur in en zijn er meestal rond 15-16 uur weer uit.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Sanne schreef:H. slaapt 's avonds rond 8 uur, half 9. Ze wordt 's ochtends weer wakker rond 6 uur.
Sanne, dat komt bij jou ook nog wel. Toen T, 10 maanden was, werd hij ook rond 07.30 en 08.00 uur wakker.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Hier wel een uitslaper, maar eentje die dus overdag helemaal niet zo veel slaapt.
Gelukkig is ze ontzettend makkelijk en vermaakt ze zichzelf prima! Anders zou ik nergens aan toe komen.
Gelukkig is ze ontzettend makkelijk en vermaakt ze zichzelf prima! Anders zou ik nergens aan toe komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als ik dit zo allemaal lees slapen veel kindjes hier toch nog best redelijk.
@ Lejow: ondanks dat N. niet meer slaapt overdag en zichzelf niet goed kan vermaken, kom ik toch wel overal aan toe. Bij mij is het alleen mijn nachtrust, waar ik telkens maar niet aan toe kom
@ Lejow: ondanks dat N. niet meer slaapt overdag en zichzelf niet goed kan vermaken, kom ik toch wel overal aan toe. Bij mij is het alleen mijn nachtrust, waar ik telkens maar niet aan toe kom
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oudste 2, gaan om 8 uur naar boven en slapen vaak tegen half 9. Ze ziijn tussen 6 en 7 wakker.
De jongste slaapt nu meestal rond 9 uur en is rond 5 uur wakker, dan slaapt hij nog even verder bij mij tot meestal half 7. Regelmatig wordt de jongste ook nog 's nachts ergens een keer wakker. Overdag slaapt hij bijna nooit meer.
De jongste slaapt nu meestal rond 9 uur en is rond 5 uur wakker, dan slaapt hij nog even verder bij mij tot meestal half 7. Regelmatig wordt de jongste ook nog 's nachts ergens een keer wakker. Overdag slaapt hij bijna nooit meer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
L. en R. gaan meestal tussen 19.00-19.45 uur naar bed. L. is meestal (als hij niet naar opvang gaat) tussen 8.00-9.00 u wakker
R. is meestal tussen 9.00-10.30 uur wakker
T. slaapt nog extreem veel en daar zit nog geen ritme in.
R. is meestal tussen 9.00-10.30 uur wakker
T. slaapt nog extreem veel en daar zit nog geen ritme in.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
munk schreef:Sanne schreef:H. slaapt 's avonds rond 8 uur, half 9. Ze wordt 's ochtends weer wakker rond 6 uur.
Sanne, dat komt bij jou ook nog wel. Toen T, 10 maanden was, werd hij ook rond 07.30 en 08.00 uur wakker.
Hèhè dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.. Onze zoon is bijna drie jaar en die is al zijn hele leventje lang tussen 5 en 6 wakker, elke dag dus
Gast- Gast
Ze gaat meestal tussen 18.30 en 20.00 slapen en wordt dan tussen 7.00 en 08.30 wakker. Laatst zelfs een keer pas om 9.45! S'nacht wordt ze geregeld even wakker. Dan krijgt ze een schone luier en slaapt ze vaak zo weer verder. Zo niet, mag ze even tussen ons in liggen. Overdag slaapt ze meestaal van 11.00- ongeveer 13.00
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Siep schreef:munk schreef:Sanne schreef:H. slaapt 's avonds rond 8 uur, half 9. Ze wordt 's ochtends weer wakker rond 6 uur.
Hèhè dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.. Onze zoon is bijna drie jaar en die is al zijn hele leventje lang tussen 5 en 6 wakker, elke dag dus
idd die van ons heeft in ruim 2 1/2 jaar alle kloktijden wel gehad. Sliep eerste twee jaar voorbeeldig....maar na zn tweede verjaardag....pff. Nu is het weer even rustig en slaapt hij met geluk hele nacht door tot half zeven. Maar is elke dag een verrassing wat de nacht brengt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» schema als je kindje laat wakker is
» Als je kindje s' nachts overstuur wakker wordt...
» Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?
» Hoe laat is jullie baby/kindje wakker?
» Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?
» Als je kindje s' nachts overstuur wakker wordt...
» Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?
» Hoe laat is jullie baby/kindje wakker?
» Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: