Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw vriend/man een man-man?

+29
M-G
Blueschick
Flow
Highway
Mizz_S
Mari
RioolSpook
Middleme
Slakje
Star007
bolus26
Snoes
Verde
Marsy28
Punk'd
Ragazza
Caramba
Shopaholic
Elliot
Aziraphale
Linnie1985
Primrose
Chocoholic
Thunder
Lady Starstruck
SoGood
Rush
Caroow
Charles
33 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is jouw vriend/man een man-man? - Pagina 2 Empty Re: Is jouw vriend/man een man-man?

Bericht  Star007 zo 10 feb 2013 - 22:37

Nee, hij is geen held in klussen. Houdt niet van voetbal of is niet overdreven geinteresseerd in auto's etc. Hij kan goed poetsen, wassen, strijken en voor onze dochter zorgen smile Hij houdt trouwens wel van fitness/krachttraining. Qua uiterlijk een man-man, qua innerlijk niet echt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man een man-man? - Pagina 2 Empty Re: Is jouw vriend/man een man-man?

Bericht  Slakje zo 10 feb 2013 - 23:04

Man man.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 23:49

Nee, niet als je man-man ziet als houden van voetbal, bier en tieten.

Die van mij houdt niet van voetbal of sport, kijkt er ook niet naar, drinkt liever wijn dan bier, tenzij hij uitgaat, houdt niet enorm van klussen of andere mannendingen. Is goed in het huishouden, kijkt liever een drama dan een actiefilm, weet niets van auto's of andere technische zaken, houdt wel van winkelen en van dingen met de kinderen doen. Maar ik vind hem wel gewoon een echte man, ik ken eigenlijk ook geen echte man-mannen, als je aanhoudt dat ze van klussen, auto's, voetbal en bier houden. Ik geloof dat ik compleet ben omringd door metromannen. En dat vind ik eigenlijk prima.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 0:04

Qua uiterlijk een man-man, innerlijk iets minder (gelukkig maar! Ik houd echt niet van mannen met de instelling: Bier-tieten-voetbal etc).

Gast
Gast

Bericht  Middleme ma 11 feb 2013 - 4:44

Uiterlijk en innerlijk zon beetje half: mijn vriend is heel slank (uhh mager) gebouwd, maar kan wel onwijs sexy ogen met verward haar en een stoppeltjesbaard.

Qua innerlijk: hij houdt onwijs van shoppen, maar weet ook ontzettend veel van auto's. Kan best technisch zijn (met name voor camera's haha) maar ook heel netjes. Is ontzettend zorgzaam en zal me altijd beschermen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 5:47

Hij kan niet klussen (twee linkerhanden), drinkt geen bier maar wijn, houdt van koken, is erg verzorgend, geen baard, snor, borsthaar, stoppels of wat dan ook, auto's interesseren hem niet, voetbal en wielrennen wel, kijkt ook graag naar actiefilms, maar heeft vooral vrouwelijke vriendschappen. Dus tsja... Een echte man-man is ie niet.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook ma 11 feb 2013 - 6:27

Mijn vriend kan alles met zijn handen, en kan echt van niets-iets maken. Hij is heel technisch, vindt alles wat een motor heeft leuk en besteedt niet heel veel zorg aan zijn uiterlijk (staat zo'n 1 minuut voor de spiegel en dan is het klaar) Ook voel ik me in mijn bijzijn beschermd en echt een meisje. Hij is lang en breed en ik voel me veilig. Dat maakt hem voor mij een echte man.

Maar aan de andere kant houdt hij ook van musicals, huilt hij gerust bij een film, en vindt hij het leuk om te shoppen. Hij gaat mee naar taartenworkshops, houdt er van om taarten te bakken (en dan vooral het beslag op te eten) en heeft hij meer schoenen dan ik heb. Wat dat betreft dan weer niet zo mannelijk. En hij is ook niet zo'n typisch man die stoer doet bij zijn vrienden.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mari ma 11 feb 2013 - 8:37

Mijn vriend is een oerman echt 1000000% een man man
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Mizz_S ma 11 feb 2013 - 23:51

Tsja, wat is man-man?
Mijn man houdt wel van voetbal (om te doen) maar kijkt het vrijwel nooit. Hij kijkt wel graag andere sporten (maar ik ook). Hij heeft niets met auto's. Hij drinkt geen alcohol. Hij heeft een hekel aan mensen die drinken 'om het zuipen' en zal nooit een seksistische opmerking maken (als in 'lekker wijf', 'lekkere tieten') etc. Hij praat altijd met mij over z'n gevoelens, houdt van een schoon huis en maakt ook uit zichzelf alles schoon (beter en vaker dan ik), en doet altijd de afwas. Hij houdt niet van klussen maar kan het opzich wel. Hij is niet zo bezig met mode/uiterlijk, maar wil er wel gewoon leuk uitzien, besteedt wel aandacht aan zn uiterlijk maar gewoon, niet superveel. Als hij ziek is gaat hij niet liggen piepen oid. Dus misschien geen echte man-man, maar wel heel mannelijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Highway di 12 feb 2013 - 1:33

Man-man, afgezien van zijn lange haar waardoor hij soms ' mevrouw' wordt genoemd, is er niks vrouwelijks bij hem te vinden smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flow di 12 feb 2013 - 2:03

Mijn vriend is wel een echte vent vind ik! Hij is bouwvakker, houdt van klussen, bier drinken en auto's. Maar aan de andere kant houdt hij ook van gezellige dingen doen met mij en met de kinderen. En hij kijkt met mij alle afleveringen Vampire Diaries! Laughing
Flow
Flow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 6:17

Ik denk een man-man. Hij houdt van auto's, klussen, een biertje, voetbal kijken en dat soort dingen.

Gast
Gast

Bericht  Blueschick wo 13 feb 2013 - 11:06

Een echte man! Houdt van motoren,vechtsport en hij is heel beschermend. I love you
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  M-G za 16 feb 2013 - 15:44

Ja ik denk het wel. Hij is gek op auto's, doet de meeste klusjes hier in huis (terwijl ik dat net zo goed zou kunne maar er geen in in heb) Hij houdt van voetbal. Af en toe houdt hij ook van bier, vooral als hij een avond naar een vriend gaat. Daar en tegen is hij altijd bereid om iets voor mij of onze zoon te doen. Hij kan nu al niet wachten tot onze zoon gaat lopen zodat hij er echt dingen mee kan ondernemen maar verschoont niet ook met liefde zijn luier, gaat er mee onder de douche, kleed hem aan, geeft zijn fles....etc. etc. Lijkt mij vrij normaal maar in mijn omgeving gezien, schijnt het niet eens zo normaal te zijn.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen za 16 feb 2013 - 17:36

Ik ben getrouwd met een holbewoner... Hij houd niet van voetbal maar weet er wel álles vanaf (maar laat mij in mijn eentje naar het wk of ek kijken), zijn haar daar gooit hij de tondeuse overheen als hij het niet vergeet en scheren, tja, als ik het zat ben wil die dat wel eens doen. Ik moet hem af en toe echt zeggen dat hij zijn broek in de was moet doen of een trui vol vlekken want anders blijft hij er rustig in wonen. Schoon ondergoed trekt hij dan wel weer keurig aan.
Als hij de deur uit moet echter gaat hij het liefst in pak, is meestal overdressed op mijn families feestjes en draagt zelfs wel eens sokophouders...
Hij houd van auto's maar heeft geen rijbewijs, hij kan heerlijk koken maar dat is wel altijd iets met veel vleesch. Hij vindt dat ik het huishouden moet doen (omdat ik niet werk en een vrouw ben) maar ondtussen doet hij het beter dan ik.
Hij is handig maar niet een echte klusser, als er iets moet gebeuren in huis ben ik vaak de gene die het doet. Ingewikkelder dingen doen we samen.
Als er iets heets uit de oven gepakt moet worden is hij er altijd als de kippen bij om het te pakken want hij wil niet dat ik mijn handen brand. Vervolgens zit hij dus regelmatig onder de brandwonden terwijl ik me over het algemeen niet brand als ik iets uit de oven haal.
Als we ergens uit eten gaan oid dan mag ik niet voor hem naar binnen lopen want de man hoort eerst te checken of het wel veilig is en er niet net gevochten word Laughing . Daar hoort overigens ook bij dat hij de deur voor me open houd, jas ophoud en aanneemt en mijn stoel aanschuift, alleen ben ik daar te lomp voor dus heb ik het meestal zelf al gedaan.
Hij heeft hele zachte handen, lange pianovingers waar hij duidelijk niet zo veel zwaars mee doet. Mijn handen zijn echt minder zacht en met meer eelt.

Let op: dit verhaal is deels wel gekleurd doordat ik niet echt een vrouwvrouw ben en mijn man dus af en toe wat moet compenseren laughcry .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 zo 17 feb 2013 - 7:21

Yep hier een echte man-man. Houdt van auto's, schieten en is erg handig mbt klussen. En huilen hoort volgens hem niet bij een man;)
En hoort het beschermende wel of niet bij een man-man? Want dat ontbreekt hier nog wel eens;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  dolfijntje24 ma 18 feb 2013 - 5:52

Niet als hij ziek is....
Hij is verder best handig...Hij heeft enigzins verstand van computers en kan het een en ander repareren als er iets stuk is (in tegenstelling tot mezelf ).
En hij is ook niet romantisch..typisch een jongen dus. Wink
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Stuiterbal ma 18 feb 2013 - 6:57

Tot nu toe kan ik zeggen dat ik echt een man-man heb.
Heeft zijn eigen bouw bedrijf dus is erg handig en momenteel bezig met zijn koophuis te verbouwen (alleen buitenmuren zijn blijven staan)
Voetbalt en drink ook graag bier in het weekend.
En met valentijnsdag gaf hij me een cadeau en zei daarop volgend "dat was wel de eerste en laatste keer met valentijnsdag he"

Of hij romantisch is geen idee, hij heeft wel in april iets geboekt en ik moest dat weekend vrij houden maar hij zegt niet wat dus we zullen zien.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: