Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij al heel goed in?

+33
Linnie1985
Bazinga
Caroow
mezzoforte
Roxi3
Arwyn
Rouxxxe
Ooh La La!
Femmem
Susan
Bacio
SuperGrover
Suusie
Merai
Charles
Happinaz
VeryCherry
Bliss
Phileine
Sea of Trees
Toet
Alex
Lady Starstruck
nina
Rush
Printje
Chocoholic
Roza
Exogenesis
Highway
Parisienne
LDJ
Elliot
37 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Charles zo 10 feb 2013 - 0:37

Ik ben goed in taal. Nederlands, Duits en Engels en ook qua grammatica en spelling.

Ik ben ook muzikaal, kan best goed gitaar spelen en heb een goed ritmegevoel en muzikaal gehoor.

Ik kan ook nog goed priegelwerkjes doen en ben handig. Ik kan dingen repareren enzo haha.

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Merai zo 10 feb 2013 - 0:47

Ik ben goed in het onderhouden van relaties/contacten, ik hoor vaak dat mensen zo fijn met me kunnen praten. Ik ben ook goed in mijn werk. En ik kan best leuk zingen en dansen. Afijn, ik doe het best aardig smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Suusie zo 10 feb 2013 - 0:52

Ik ben goed in organiseren. Ik vind het ook leuk om alles tot in de puntjes goed te organiseren en te laten verlopen.

En in eten... confused
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  SuperGrover zo 10 feb 2013 - 1:39

Ik ben buitengewoon getalenteerd in statistiek en SPSS, dat is een talent dat ik koester. Ik ben ook goed in oeverloos babbelen en in heel lang niets doen zonder me te vervelen. En ik ben getalenteerd in uitslapen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Bacio zo 10 feb 2013 - 1:45

Ik ben echt supergoed in midget golf. Ik win altijd!! Niet een heel handig talent, maar het is er één

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 1:51

Ik kan goed schrijven, al ben ik op dit moment wel heel vaak onzeker over mijn schrijfwerk. Niet echt over mijn doktersromans, maar wel over persoonlijke projecten, ik heb steeds allerlei leuke ideeën, maar ben dan bang dat het tegenvalt als ik eenmaal begin. Nu heb ik een heel goed idee, dus dat wil ik wel per se gaan uitwerken.

Verder vind ik dat ik ook wel goed kan fotograferen, ik ben daar nog maar heel kort echt mee bezig en ik ben trots op wat ik maak.

Zingen kan ik een beetje, misschien zou ik als ik een goede dag heb één ronde verder komen in zo'n talentenshow, maar verder dan dat niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Femmem zo 10 feb 2013 - 2:00

Ik ben wel goed in 'freubelen', achter de naaimachine, prutsen met papier of muurschilderingen. Ben dan weer niet zo goed in die dingen zelf bedenken, namaken kan ik wel goed Laughing
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Ooh La La! zo 10 feb 2013 - 2:49

Rush schreef:Ik ben heel creatief, maar ik doe er te weinig mee.


+ 1
En ik kan goed klussen. Heb best wel technisch inzicht en ben niet bang om grote klussen aan te pakken.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Rouxxxe zo 10 feb 2013 - 2:57

Ik kan ook heel snel praten haha. Maar verder kan ik niet echt iets bedenken waar ik heel goed in ben.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Arwyn zo 10 feb 2013 - 3:22

Ik kan zo niet iets verzinnen waar ik heel goed in ben.
Ik kan veel dingen een beetje, maar volgens mij niks uitzonderlijk goed.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Roxi3 zo 10 feb 2013 - 3:50

Ik kan goed dingen vertellen en uitleggen vooral aan kinderen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  mezzoforte zo 10 feb 2013 - 5:33

Ik ben goed in een specifiek onderdeel van mijn werk (waardoor mijn carrièreperspectieven uitgebreid/verbeterd zijn).
Ik kan goed luisteren naar mensen.
Ik kan goed coördineren.
Ik ben goed in negatief denken over mezelf laughcry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 7:21

Ik ben niet echt ergens heel erg goed in. Ik kan best zingen, maar heel goed? Geloof het niet. Ik heb wel een absoluut gehoor.

Verder kan ik niks bedenken. Ja in bed kan ik 1 ding heel goed. Maar om daar nou trots op te zijn Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 7:45

Haha, Carrie! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 7:46

Ik ben best goed in organiseren, opruimen, bakken, praten & slapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 7:46

Carrie lol!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Bazinga zo 10 feb 2013 - 7:49

Carrie schreef:Ik ben niet echt ergens heel erg goed in. Ik kan best zingen, maar heel goed? Geloof het niet. Ik heb wel een absoluut gehoor.

Verder kan ik niks bedenken. Ja in bed kan ik 1 ding heel goed. Maar om daar nou trots op te zijn Very Happy

Ik kan ook heel goed slapen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Linnie1985 zo 10 feb 2013 - 7:52

Ik praat ook altijd heel veel en volgens vriend vooral 's ochtends heel druk pratend... Ik ben goed in lekkere dingen bakken, maar koken is weer een ander verhaal haha.
En ik ben goed in bowlen. Het was al iets van 3 jaar geleden dat ik voor het laatst gebowld heb, en ben ik in mijn 1tje een paar maanden terug een paar balletjes gaan gooien met mijn eigen bowlingbal. Ik gooide gewoon mijn gemiddelde en dat is rond de 180. Het is heel erg jammer dat het zo duur is, heb wel een baan (parttime) en mijn eigen bowlingbal + spullen maar het is gewoon TE duur, anders was ik dat wel weer gaan doen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 8:15

Oh ja, bowlen, dat heb ik als kind ook gedaan, en mijn man ook (los van elkaar, we kenden elkaar vroeger niet en woonden ook niet in dezelfde stad). Ik was er niet zo goed in, als we met school gingen bowlen of zo dan gooide ik niet eens hoger dan de rest, maar ik vond het wel altijd iets heel gezelligs.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 8:36

Bazinga schreef:
Carrie schreef:Ik ben niet echt ergens heel erg goed in. Ik kan best zingen, maar heel goed? Geloof het niet. Ik heb wel een absoluut gehoor.

Verder kan ik niks bedenken. Ja in bed kan ik 1 ding heel goed. Maar om daar nou trots op te zijn Very Happy

Ik kan ook heel goed slapen Very Happy

Ook Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Primrose zo 10 feb 2013 - 8:47

Helaas alleen in onzinnige dingen :p slapen/niks doen/computeren/slap kletsen/geld uitgeven, dat soort dingen.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Kowalski zo 10 feb 2013 - 9:35

Luisteren, vrienden opvrolijken en toch ook wel praten Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 3079029344 Ik ben ook heel goed in wijn drinken en ik ben helaas nog heel goed in mezelf naar beneden halen, iets waar ik helemaal niet goed in wil zijn! Evil or Very Mad
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Rapunzel zo 10 feb 2013 - 9:38

Bliss schreef:Ik ben goed in taal (spelling en grammatica).

Ik ook!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Blond zo 10 feb 2013 - 10:38

Dingen regelen en organiseren. Heb ik toch het juiste beroep te pakken smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij al heel goed in?  - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij al heel goed in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum