Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Vandaag vroeg naar bed?Dolores schreef:Niet slapen en heel veel ondernemen en doen
Gast- Gast
Maar dat kan heel makkelijk, omdat de data op dezelfde dagen in de week vallen... Wil je jezelf nu alsjeblieft niet de grond in gaan boren?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolores schreef:Niet slapen en heel veel ondernemen en doen
Is niet goed he, Je moet wel je rust pakken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga even naar de stad. Knutselspullen halen. Ik had ook graag een boek op willen halen bij de bieb maar ze hebben m hier niet. Grr.
Gast- Gast
Jordana, ik ben even benieuwd hoe het met jou gaat, PM mag ook.
Smikkell, tja, kan gebeuren toch? Je bent iig lekker buiten geweest.
Smikkell, tja, kan gebeuren toch? Je bent iig lekker buiten geweest.
Gast- Gast
hallo!!
Ik heb nu ook zo'n rokje van de action ben benieuwd hoe die zit bij mij
Ik heb nu ook zo'n rokje van de action ben benieuwd hoe die zit bij mij
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben er ook weer, kringloop had niks helaas, wel een bolletje katoen en een bos ranonkels gekocht.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
smikkel, kan gebeuren toch, en maart en feb is altijd zo irritant dat de data op dezelfde dagen vallen...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Isabella: Pm :d
Ik wil ook shoppen maar ik mag niet shoppen
Ik wil ook shoppen maar ik mag niet shoppen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zouden ze bij mijn apotheek trouwens helderziend zijn? Mijn psychiater had op mijn recept een te lage dosering van oxazepam geschreven en daardoor ook tabletjes in een te lage dosering. Ik dacht, nou ja, ik red het hier ook wel mee en ben er dus niet meer achteraan gegaan. Toen ik het net ophaalde bij de apotheek, kreeg ik wat ik eigenlijk had moeten hebben, maar wat dus niet was voorgeschreven. Ik vind het heel bijzonder.
Lotus- Ratel
Doe ik ook niet, maar het is gewoon zo onhandig. Morgen een gesprek op school over of en hoe ik verder kan, en daar had het gesprek van vandaag bij kunnen helpen. Nu kan ik school nog niets bieden.Lotus schreef:Maar dat kan heel makkelijk, omdat de data op dezelfde dagen in de week vallen... Wil je jezelf nu alsjeblieft niet de grond in gaan boren?
Gast- Gast
Eigenlijk is dat gewoon slecht..(ik kan me medicatie voorstellen waarbij het slecht kan aflopen als iemand een te hoge dosis krijgt) maar als het een herhaalrecept is zijn ze daar misschien vanuit gegaan?Lotus schreef:Zouden ze bij mijn apotheek trouwens helderziend zijn? Mijn psychiater had op mijn recept een te lage dosering van oxazepam geschreven en daardoor ook tabletjes in een te lage dosering. Ik dacht, nou ja, ik red het hier ook wel mee en ben er dus niet meer achteraan gegaan. Toen ik het net ophaalde bij de apotheek, kreeg ik wat ik eigenlijk had moeten hebben, maar wat dus niet was voorgeschreven. Ik vind het heel bijzonder.
Bij mijn huisarts gaat het via een mail naar de apotheek. Ow, je hebt het over de psych. Hmz...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eigenlijk is dat gewoon slecht..(ik kan me medicatie voorstellen waarbij het slecht kan aflopen als iemand een te hoge dosis krijgt) maar als het een herhaalrecept is zijn ze daar misschien vanuit gegaan?Lotus schreef:Zouden ze bij mijn apotheek trouwens helderziend zijn? Mijn psychiater had op mijn recept een te lage dosering van oxazepam geschreven en daardoor ook tabletjes in een te lage dosering. Ik dacht, nou ja, ik red het hier ook wel mee en ben er dus niet meer achteraan gegaan. Toen ik het net ophaalde bij de apotheek, kreeg ik wat ik eigenlijk had moeten hebben, maar wat dus niet was voorgeschreven. Ik vind het heel bijzonder.
Bij mijn huisarts gaat het via een mail naar de apotheek. Ow, je hebt het over de psych. Hmz...
bestaan die medicijnen er wel in een lagere dosis?
Gast- Gast
Het was geen herhaalrecept. Ik heb het wel vaker voorgeschreven gekregen, maar dat is alweer een hele tijd geleden, want ik gebruik het niet zo vaak. Ja, op het recept stond zo nodig 1 keer per dag 10 mg. Nu heb ik tabletjes van 50 mg gekregen waar ik een halve van mag. Dat was ook mijn bedoeling, dus ik vind het prima, maar ik vind het wel raar.
Smikkell, dat is inderdaad lastig. En het is natuurlijk balen dat je nog zo lang moet wachten.
Smikkell, dat is inderdaad lastig. En het is natuurlijk balen dat je nog zo lang moet wachten.
Lotus- Ratel
Ik ben thuis aan het werk en m`n pakketje uit Hong Kong is eindelijk gekomen..
Mag het pas openmaken als ik klaar ben met werk, moeilijk!!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben thuis aan het werk en m`n pakketje uit Hong Kong is eindelijk gekomen..
dat is lastig lijkt me! Werkze nog!
Gast- Gast
Haha, sterkte met wachten, Donnaa!
Ik ga naar de mindfulnesstraining.
Ik ga naar de mindfulnesstraining.
Lotus- Ratel
Wat goed..Alex167 schreef:Ik heb net online gesolliciteerd bij de sportschool
Gast- Gast
Ja, vind ik ook wel. Kans dat ik in het weekend daar moet werken is groot, maar dat heb ik er dan wel voor over.
Eerst maar eens reactie afwachten voor ik op de zaken vooruitloop.
Eerst maar eens reactie afwachten voor ik op de zaken vooruitloop.
Gast- Gast
Ja, dat zal je qua afwisseling wel hebben, maar dat is opzich geen probleem toch?
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: