Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Try schreef:Trouwens, ik was net op zoek naar witte chocolade voor de fondue (dus van die speciale chocolade die goed smelt, wil er een taart mee 'bekleden'), normaal gesproken ligt dat wel ergens bij de Xenos maar kon het nergens vinden, wie heeft er nog tips waar ik het wellicht kan vinden?
wilde dat ook net zeggen.. helaas.
euhm chocolaterie? v&d?
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ben ook nog op zoek naar mijn talent..
wat vind jij leuk om te doen?
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik ben goed in ordenen, opruimen, dingen organiseren.
Organiseren! dat is toch een hele goede talent.. en daar kun je ook je geld mee verdienen.. wedding planners, feesten etc. Hoorde gister op de radio zelfs breaking up planners (voor gescheiden feestjes:P haha)
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Ik ben ook nog op zoek naar mijn talent..
Met kinderen omgaan, fotograferen, schrijven (ga nu cursus kinderboeken schrijven doen)
Gast- Gast
Dolores schreef:Sannie, ik heb een vriendin
o sorry.. ik dacht er al aan toen ik het typte dat ook kon..
Nou fijn dat je vriendin dan komt
Gast- Gast
Wat zouden jullie doen als je deze maand nog 50 euro 'vrij' te besteden hebt.
De perfecte enkellaarsjes kopen waar je al drie weken van kwijlt
Of.. Festivalkaartjes kopen die je waarschijnlijk over 1-2 maanden ook nog kan kopen, maar de kans dat het uitverkocht raakt is er altijd..
De perfecte enkellaarsjes kopen waar je al drie weken van kwijlt
Of.. Festivalkaartjes kopen die je waarschijnlijk over 1-2 maanden ook nog kan kopen, maar de kans dat het uitverkocht raakt is er altijd..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sannie89 schreef:Isabella schreef:Ik ben goed in ordenen, opruimen, dingen organiseren.
Organiseren! dat is toch een hele goede talent.. en daar kun je ook je geld mee verdienen.. wedding planners, feesten etc. Hoorde gister op de radio zelfs breaking up planners (voor gescheiden feestjes:P haha)
Ja, I know. Maar ben bang dat daar al té veel mensen van bestaan, het is niet echt origineel
Gast- Gast
Isabella schreef:Sannie89 schreef:Isabella schreef:Ik ben goed in ordenen, opruimen, dingen organiseren.
Ja, I know. Maar ben bang dat daar al té veel mensen van bestaan, het is niet echt origineel
Je kan wel zelf bedrijfje als wedding planner oprichten
Gast- Gast
Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Ik ben ook nog op zoek naar mijn talent..
Met kinderen omgaan, fotograferen, schrijven (ga nu cursus kinderboeken schrijven doen)
Je noemt er nu al 3 op! en met alle 3 kun je geld verdienen:)
Oefen hierin en dan word je steeds beter
Zie mijn onderschrift Dat vind ik echt.
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik zou de laarsjes kopen.
Ik ook.
Maar is dit omdat jullie prioriteit hier eerder naar uit zou gaan dan naar het festival, of omdat de kans groot is dat ik die festivalkaartjes volgende maand ook nog kan kopen.
Dat festival móet ik wel naartoe.
Toet- Lady Post-a-lot
Anousch schreef:
Je kan wel zelf bedrijfje als wedding planner oprichten
of breaking up planner, daar zijn er nog niet zoveel van:)
@dolores.. gelukkig maar..
@ toetje, de enkellaarsjes!
Gast- Gast
Dan moet je kijken waar jóuw prioriteit ligt. Bij de laarsjes of bij het festival.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik zou de laarsjes kopen.
Ik ook.
Maar is dit omdat jullie prioriteit hier eerder naar uit zou gaan dan naar het festival, of omdat de kans groot is dat ik die festivalkaartjes volgende maand ook nog kan kopen.
Dat festival móet ik wel naartoe.
Nou de kans is groot dat je di ekaartjes volgende maand ook nog kan kopen!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Ik ben ook nog op zoek naar mijn talent..
Je noemt er nu al 3 op! en met alle 3 kun je geld verdienen:)
Oefen hierin en dan word je steeds beter
Zie mijn onderschrift Dat vind ik echt.
Ja maar je moet er ook veel voor investeren haha
Maarja eerst maar die kinderboeken proberen, misschien gaat dat me wel bakken met geld opleveren *kuch*
Gast- Gast
V&D zit hier niet in de buurt.. en de jamin ook niet.. Maarja, morgen misschien even naar utrecht, kan daar wel even kijken na college
Ik zou willen dat ik 50 euro vrij te besteden had, of uberhaupt 50 euro had.. maar dan zou ik gaan voor de laarsjes denk ik
Ik zou willen dat ik 50 euro vrij te besteden had, of uberhaupt 50 euro had.. maar dan zou ik gaan voor de laarsjes denk ik
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even gekeken en de laatste jaren was het fesival pas in april/mei uitverkocht, dus ik ga voor de enkellaarsjes.
Toet- Lady Post-a-lot
Anousch schreef:
Ja maar je moet er ook veel voor investeren haha
Maarja eerst maar die kinderboeken proberen, misschien gaat dat me wel bakken met geld opleveren *kuch*
Haha.. tsja.. maar je hoeft er ook geen geld mee te verdienen.
Ik vind het leuk om servies te schilderen, geef ik vaak als cadeau weg. en laatst had ik een opdracht voor een kennis. Ik vind het leuk, anderen vinden het leuk, het zijn originele kado's.. dus ach.. dan blijf ik wel werken in de zorg, dat vind ik super leuk en kan ik ook wel redelijk vind ik.. en verdien ik daar mn geld mee.
Met fotograferen kun je ook bon als kado geven.. is gratis voor jou en je geeft iemand een super origineel kado!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: