Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat leuk, CL, dat je zo'n goede indruk hebt achtergelaten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Uhu, ik vond het echt leuk, ze wisten zelfs nog dat mijn zoontje dit jaar 8 wordt.
Wauw!!!
@ Dolcis, ja daar heb je ook gelijk in.... daar zit ook mn dilemma..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Wow leuk joh! Gaat je zusje nog naar een andere school kijken of wil ze toch naar deze?
Ze weet het nu niet meer, ze heeft ook al bij twee andere scholen gekeken en vanavond gaat ze weer bij een andere kijken. Maar die school vind ik zelfs niks, ik heb er alleen niks over te zeggen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Snap ik, je zusje moet zelf die keus maken. Trouwens, wat een groot leeftijdsverschil tussen jullie ...
Gast- Gast
Doe je nog iets leuks voor je verjaardag, BA?
Suus- Lady Post-a-lot
Yup, mijn zusje is 13 jaar jonger, ze is/was echt een cadeautje Het is trouwens mijn volle zusje, geen halfzusje.
Straks lekker babyshoppen!! Alleen eerst even een bril kopen, door de hormonen heb ik last van mijn ogen en kan mijn lenzen steeds slechter verdragenSuus schreef:Doe je nog iets leuks voor je verjaardag, BA?
Gast- Gast
Wat grappig. 13 jaar verschil, meestal denk je dan dat oudesr uit elkaar zijn gegaan ofzo. Maar dat is bij jou dus niet het geval!
Mijn jongste broertje is 8 en ik 23. Mijn ouders zijn wel uit elkaar trouwens.
Mijn jongste broertje is 8 en ik 23. Mijn ouders zijn wel uit elkaar trouwens.
Gast- Gast
Zo, dat is een groot leeftijdsverschil zeg! maar leuk dat ze je een cadeautje voor je is:) jullie hebben zo te horen ook wel een goede band?
Gast- Gast
Ik scheel 17 jaar met mijn jongste zusjeCherrieLola schreef:Yup, mijn zusje is 13 jaar jonger, ze is/was echt een cadeautje Het is trouwens mijn volle zusje, geen halfzusje.
Gast- Gast
BA zijn jouw ouders ook nog bij elkaar? Mijn broertje en ik schelen 15 jaar. maar zit nog een broertje en een zusje tussen
Gast- Gast
Ja, die zijn nog samen, en hebben samen veel kinderen, dus vandaar veel leeftijdsverschil
(niet quoten)
(niet quoten)
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 15 feb 2011 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat ik nog heel graag even kwijt wil: het gaat super goed tussen mij en mijn vriend Heb hem weer helemaal terug gevonden! Voel me weer helemaal blij met hem. Kriebels voor een 2e komen zelfs al helemaal terug. Zin in de leuke dingen die we geplant hebben is er weer. Ik voel ook gewoon echt weer een toekomst stamen. Die ik dus eigenlijk helemaal niet meer voelde. Mijn twijfels om bij hem weg te gaan zijn weg. Ik verstoot hem ook niet meer en hij merkt ook dat het weer goed zit.
Gast- Gast
BA. wauw! knap van je ouders.. dus bij jullie thuis is het een gezellige drukke boel? hoe heb jij dit vroeger ervaren?
Gast- Gast
BA, allemaal 1lingen of ook meerlingen? Groot gezin zeg Ik vond ons gezin van 4 kinders al best groot.
Gast- Gast
Haha, ik wist niet anders!!Sannie89 schreef:BA. wauw! knap van je ouders.. dus bij jullie thuis is het een gezellige drukke boel? hoe heb jij dit vroeger ervaren?
Gast- Gast
Ja, vooral sinds ik niet meer thuis woon is onze band alleen maar beter geworden. Ze is nu al heftig aan het puberen, maar bij ons is ze altijd heel rustig.
@ Dolcis, wat fijn voor je zeg dat je/jullie er weer een leuke toekomst in ziet!
Gast- Gast
Wow, 10 kinderen Ik vond 4 altijd al veel, haha!
CL, grappig dat jij en je zusje meer schelen dan je zoontje en je zusje
CL, grappig dat jij en je zusje meer schelen dan je zoontje en je zusje
Gast- Gast
Dolcis, wat fijn om te horen!
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: