Werk van man en bevallen
+43
Dikkie Dik
-Ieniemienie-
LDJ
CCC
Flower_L
teletascha
sanne-84
Sterrin_
Viva
Liadan
sabje
Shopaholic
Puggle
joyce0606
Slakje
kwak
koNijntje
slaatje
MADDIE
PiP
Printje
Amber-
smooch
Sun88
Aagje!
SarahKey
Muppetje
Nana
Miccie
Urban Naked
Lejow
Shy
Linda
blondje1313
Ella
Smaragdje
Floor
Susan
Happydobby
Limburg85
Annemie
Highway
Caroow
47 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Werk van man en bevallen
Ik werd ingeleid en moest een dag van te voren in het ziekenhuis zijn. Mijn man was toevallig die dagen vrij en is bij mij geweest in het ziekenhuis.
De laatste weken van mijn zwangerschap had mijn man zijn mobiel bij de hand op zijn werk, mocht er wat gebeuren dan kon hij meteen naar huis komen. Uiteindelijk was dit dus niet nodig.
De laatste weken van mijn zwangerschap had mijn man zijn mobiel bij de hand op zijn werk, mocht er wat gebeuren dan kon hij meteen naar huis komen. Uiteindelijk was dit dus niet nodig.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Mijn man werkt als vrachtwagenchauaffeur ongeveer in de buurt van Noord Holland, zon 1,5u hier vandaan.
Hij is telefonisch goed bereikbaar. Hij werkt van 1u snachts tot 11u smorgens. Als hij eenmaal van huis weg is, moet hij zijn wegbreng klanten allemaal afmaken. Zijn leeghaal klanten kan hij laten doen door een ander. Dus dan kan hij rond 8u thuis zijn ipv 11u. Maar eerder niet.
Bij M braken mn vliezen om half11 savonds, en hij heeft toen meteen zn invaller geregeld voor die nacht. M werd toen om 4.31u geboren.
Bij T heeft mijn man het maar net aan gehaald.
De krampen begonnen om 2u snachts. Man was net weg. Hem gebeld en hij had geregeld dat hij dan rond 8u thuis kon zijn. Om half7 werden de weeen zo erg dat ik de VK en mn zusje (als oppas voor M) gebeld heb. De vk was hier om 7u en ik had toen 6cm ontsluiting en ik moest met haar mee naar het ziekenhuis. Daar wilde we graag bevallen. Man gebeld dat hij meteen door naar het ziekenhuis moets komen ipv naar huis want het ging wel snel. Hij voelde zich zo machteloos! Wist dat ik aan het bevallen was en wist ook dat hij er niet eerder dan 8u kon zijn.
Dit werden nog erg spannende minuten, voor mij en mn man. In de auto van de vk kreeg ik al persweeen.
Om 8u was ik zelf in het ziekenhuis (zonder man!) en had ik volledige ontsluiting. De vliezen waren nog niet gebroken.
De vk heeft gewacht met die doorprikken tot het echt niet meer kon, of tot mn man er was. Mn man kwam na heel veel haasten om 8.12 in het ziekenhuis. Toen mn vliezen gebroken en om 8.18u werd T geboren.
Hij was dus echt net optijd! Als mn vliezen al gebroken waren, was hij te laat geweest.
Ik vond het zo erg dat hij er nog niet was. Heb echt gehuild toen ik wist dat de kans er was dat de baby geboren werd zonder dat mn man erbij was. Maar gelukkig heeft hij het net aan gehaald.
En nu heeft hij stoere praat haha, dat hij al die ellende van weeen niet mee gemaakt heeft, en alleen de geboorte.
Dus wel de lusten niet de lasten.
Hij is telefonisch goed bereikbaar. Hij werkt van 1u snachts tot 11u smorgens. Als hij eenmaal van huis weg is, moet hij zijn wegbreng klanten allemaal afmaken. Zijn leeghaal klanten kan hij laten doen door een ander. Dus dan kan hij rond 8u thuis zijn ipv 11u. Maar eerder niet.
Bij M braken mn vliezen om half11 savonds, en hij heeft toen meteen zn invaller geregeld voor die nacht. M werd toen om 4.31u geboren.
Bij T heeft mijn man het maar net aan gehaald.
De krampen begonnen om 2u snachts. Man was net weg. Hem gebeld en hij had geregeld dat hij dan rond 8u thuis kon zijn. Om half7 werden de weeen zo erg dat ik de VK en mn zusje (als oppas voor M) gebeld heb. De vk was hier om 7u en ik had toen 6cm ontsluiting en ik moest met haar mee naar het ziekenhuis. Daar wilde we graag bevallen. Man gebeld dat hij meteen door naar het ziekenhuis moets komen ipv naar huis want het ging wel snel. Hij voelde zich zo machteloos! Wist dat ik aan het bevallen was en wist ook dat hij er niet eerder dan 8u kon zijn.
Dit werden nog erg spannende minuten, voor mij en mn man. In de auto van de vk kreeg ik al persweeen.
Om 8u was ik zelf in het ziekenhuis (zonder man!) en had ik volledige ontsluiting. De vliezen waren nog niet gebroken.
De vk heeft gewacht met die doorprikken tot het echt niet meer kon, of tot mn man er was. Mn man kwam na heel veel haasten om 8.12 in het ziekenhuis. Toen mn vliezen gebroken en om 8.18u werd T geboren.
Hij was dus echt net optijd! Als mn vliezen al gebroken waren, was hij te laat geweest.
Ik vond het zo erg dat hij er nog niet was. Heb echt gehuild toen ik wist dat de kans er was dat de baby geboren werd zonder dat mn man erbij was. Maar gelukkig heeft hij het net aan gehaald.
En nu heeft hij stoere praat haha, dat hij al die ellende van weeen niet mee gemaakt heeft, en alleen de geboorte.
Dus wel de lusten niet de lasten.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ben wel benieuwd hoe dat bij ons zal gaan. Mijn man staat voor de klas en moet ook ongeveer 45 min terugrijden. De VK vertelde dat de weeen meestal beginnen als je partner thuis is.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef: De VK vertelde dat de weeen meestal beginnen als je partner thuis is.
Zeiden ze bij ons ook.
Maar toch zijn de vliezen van mijn vrouw gebroken toen ik aan het werk was en daarna ook de weeën. Ik was ongeveer op 3 kwartier afstand van huis. Alleen had ik nog de nasleep van de file toen ik naar huis reed. Maar het is me gelukt om binnen iets meer dan een half uur thuis te zijn.
Toen bij mij de weeën echt begonnen is ze tussendoor een partytent gaan afbreken. De jongste en ik lagen toen op bed. Maar wel afgesproken zodra ik zo bellen ze zou komen. Toen ik belde dat ik hulp nodig had bij de oudste en ik dacht dat het wel eens serieus kon worden waren ze de auto al aan het inladen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Mijn vriend was aan het werk. Ik belde hem om 13:00 uur dat ik regelmatig kramp had en m'n slijmprop aan het verliezen was. Kon loos alarm zijn maar wilde graag dat hij kwam.toen hij thuis was samen de vk gebeld en om 20:22 uur ben ik thuis bevallen. Daarna was hij meteen 4 weken vrij.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik werd om half 4 's nachts wakker met weeën, maar dacht dat het nog even zou duren, ze waren niet heel heftig, dus vriend is gewoon om half 6 naar zijn werk gegaan. Om half 7 heb ik hem toch maar gebeld of hij misschien weer thuis wilde komen, want toen kwamen de weeën ineens al om de 5 minuten. Hij is meteen gekomen, met zijn werkkleren nog aan. (normaal moet hij zich omkleden voor hij de fabriek uit gaat!) Tijdens de bevalling had hij zijn werkshirt ook gewoon nog aan...dat hebben we maar niet teruggegeven op zijn werk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn vriend had toevallig een dagje vrij genomen en net die dag begonnen mijn weeën. Als het was begonnen als hij op zijn werk was, was hij gewoon gelijk vertrokken. Hij had sowieso al met zijn baas afgesproken dat hij de laatste maand niet meer mee zou gaan naar een werf (hij werkt in de bouw) maar dat hij wel altijd in de hal zou werken zodat hij zelf kon kiezen wanneer hij zou vertrekken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn man kwam op bezoek in het ziekenhuis toen ik ging bevallen, de weeen begonnen tijdens het bezoekuur, en hij kon niet meer naar huis. Kwam rechstreeks uit zijn werk en is toen gebleven tot de bevalling zelf, gelukkig maar 7 uur later.
Bij de tweede was het al dagen spannend of ze hem zouden halen en de artsen hadden hem al gezegd dat hij in het ziekenhuis moest blijven slapen omdat het elk moment kon gebeuren, dus hij sliep op de ziekenhuiskamer naast me en 's ochtends kwamen de artsen zeggen dat ik een uur later de OK in zou gaan, dus hij was er gelukkig al, anders was hij ook niet meer op tijd geweest omdat het ziekenhuis in de spits zeker 1,5 uur rijden was.
Bij de tweede was het al dagen spannend of ze hem zouden halen en de artsen hadden hem al gezegd dat hij in het ziekenhuis moest blijven slapen omdat het elk moment kon gebeuren, dus hij sliep op de ziekenhuiskamer naast me en 's ochtends kwamen de artsen zeggen dat ik een uur later de OK in zou gaan, dus hij was er gelukkig al, anders was hij ook niet meer op tijd geweest omdat het ziekenhuis in de spits zeker 1,5 uur rijden was.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: