vraagje kinderopvangtoeslag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje kinderopvangtoeslag
Ik kon het zo snel niet vinden maar misschien dat iemand het hier weet. Ik ben echt een leek betreft deze zaken.
De peuterspaalzaal valt hier onder kinderopvangtoeslag. Nu zijn dit natuurlijk maar een aantal uurtjes per week. Als ik kinderopvangtoeslag krijg voor die uren en mijn kind zou ook nog naar een gastouder gaan, krijg je dan voor die uren ook nog kinderopvangtoeslag?
Of kan het dus maar voor 1 soort opvang?
De peuterspaalzaal valt hier onder kinderopvangtoeslag. Nu zijn dit natuurlijk maar een aantal uurtjes per week. Als ik kinderopvangtoeslag krijg voor die uren en mijn kind zou ook nog naar een gastouder gaan, krijg je dan voor die uren ook nog kinderopvangtoeslag?
Of kan het dus maar voor 1 soort opvang?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: vraagje kinderopvangtoeslag
Dat kan. Er wordt wel gekeken naar hoeveel je werkt. Onder de 4 jaar krijg je dacht ik tot 140% van die uren.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Kinderopvangtoeslag krijg je inderdaad max 140% over je gewerkte uren. Dit wordt berekend over de uren van degene die het minst werkt.
Je kan meerdere opvangcentra opgeven, dit kan je ook al berekenen in een proefberekening!
Je kan meerdere opvangcentra opgeven, dit kan je ook al berekenen in een proefberekening!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Aah super! Thxz ladies
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» kinderopvangtoeslag vraagje
» Nog een kinderopvangtoeslag vraagje...
» snel vraagje: kinderopvangtoeslag
» kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Nog een kinderopvangtoeslag vraagje...
» snel vraagje: kinderopvangtoeslag
» kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: