Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stand van voetjes

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Stand van voetjes

Bericht  Aimee wo 6 feb 2013 - 22:12

Het viel mij vanmorgen ineens op dat Luuk heel erg op de binnenkant van zijn voeten loopt. Moeten we hier iets mee(fysio ofzo)? Of hebben meer kindjes dit?

Ik heb een heel kort filmpje om het te illustreren, je ziet het hier vooral aan zijn linkervoet.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Charles wo 6 feb 2013 - 22:17

Ik zie volgens mij niks raars! Maar ik heb er dan ook niet zo'n verstand van.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Pien wo 6 feb 2013 - 22:21

Hij zit nog in het traject van net los lopen toch? Voor zover ik vanuit mijn werkervaring met kleine kinderschoentjes kan zeggen lopen vrijwel alle kindjes die net los lopen nog op een aparte manier, de een op de binnenkant, de ander met de voetjes naar binnen, weer een ander op de tenen. Lijkt mij vrij normaal eerlijk gezegd...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Aimee wo 6 feb 2013 - 22:24

Pien schreef:Hij zit nog in het traject van net los lopen toch? Voor zover ik vanuit mijn werkervaring met kleine kinderschoentjes kan zeggen lopen vrijwel alle kindjes die net los lopen nog op een aparte manier, de een op de binnenkant, de ander met de voetjes naar binnen, weer een ander op de tenen. Lijkt mij vrij normaal eerlijk gezegd...

Nouja, ik wist dat dus niet... Dan kijken we het gewoon aan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  maiadebij wo 6 feb 2013 - 22:38

Ik ben met N pas tegen zijn 4e jaar naar de podotherapeut gegaan omdat hij erg naar binnen loopt. Eerder raadde ze me dit af omdat de voetjes zich dan nog erg vanuit zichzelf zullen corrigeren en 9 van de 10 keer is fysio of zijn zooltjes dan niet meer nodig. Dus ik zou het nog even aankijken!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Pien wo 6 feb 2013 - 23:03

Aimee schreef:
Pien schreef:Hij zit nog in het traject van net los lopen toch? Voor zover ik vanuit mijn werkervaring met kleine kinderschoentjes kan zeggen lopen vrijwel alle kindjes die net los lopen nog op een aparte manier, de een op de binnenkant, de ander met de voetjes naar binnen, weer een ander op de tenen. Lijkt mij vrij normaal eerlijk gezegd...

Nouja, ik wist dat dus niet... Dan kijken we het gewoon aan.

Ik bedoelde die laatste zin anders als hoe het er staat !! Ik krijg van klanten vaak vragen over standen van voetjes maar ik heb daar dus niks over geleerd dus echt advies geven probeer ik niet te doen. Wat ik wel weet is dat die hele kleine voetjes nog volledig uit kraakbeen bestaan en zich nog helemaal moeten vormen. Daarom zijn de eerste schoentjes zo belangrijk, de voet moet een natuurlijke stand krijgen en niet zoals de schoen hem voorvormd..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  teletascha wo 6 feb 2013 - 23:04

Hij ziet er inderdaad uit alsof ie net los loopt. Komende maanden gaat hij waarschijnlijk veel steviger staan en wordt zijn loophouding ook echt anders.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 23:07

Hij loopt net, ik zou me er nog niet druk om maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes Empty Re: Stand van voetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum