Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stand van voetjes (lopen)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 9:53

Mijn zoon loopt nu al een tijdje langs de tafel, bank en achter zijn loopwagentje en het valt me op dat hij zijn voetjes zo raar neer zet. Zijn teentjes wijzen naar buiten en hij loopt op de binnenkant van zijn voetjes. Zijn kleine teentjes staan dan ook best krom. Is dit normaal in het begin? Het ziet er zo raar uit namelijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  TukTuk zo 2 okt 2011 - 10:12

Ziet het er zo uit:

Stand van voetjes (lopen)  2aevyty

Dus alsof de voet een beetje naar binnen knikt? Want dat is bij kinderen die net lopen heel normaal smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:14

Zo heeft M.ara ook een hele tijd gestaan. Sinds ze even los kan staan (nu 1 week) staat ze veel steviger, en goed plat op haar voetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:20

Ik heb een foto gevonden. Ik moet wel zeggen dat het normaal iets meer naar binnen staat. Hier is het wel heel overdreven. Maar hij staat wel zo op de binnenkant van zijn voetjes

Stand van voetjes (lopen)  Voetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:23

Ja, precies zo heeft M.ara een hele tijd gestaan. Het zoontje van mijn vriendin in 15 maanden en staat trouwens ook zo aan tafel. Naar mijn idee is het heel normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:25

Nou gelukkig maar !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  TukTuk zo 2 okt 2011 - 10:25

Hmm zo te zien komt de buitenkant van zijn voetje ook van de grond? Dan weet ik het helaas niet.. Ben dat eigenlijk nog niet tegen gekomen. Kan hij wel volledig plat met zijn voetjes op de grond staan? Of wordt hij echt beperkt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:29

AngelNyn schreef:Hmm zo te zien komt de buitenkant van zijn voetje ook van de grond? Dan weet ik het helaas niet.. Ben dat eigenlijk nog niet tegen gekomen. Kan hij wel volledig plat met zijn voetjes op de grond staan? Of wordt hij echt beperkt?

Oei daar heb ik eigenlijk nog niet op gelet maar volgens mij wel. Hij kan wel heel goed op zijn teentjes staan (als hij bijv. ergens niet bij kan) Maar als hij zich optrekt aan bijv. de bank doet hij dat weer via de binnenkant van zijn voetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  TukTuk zo 2 okt 2011 - 10:41

Als zijn voetjes verder gewoon soepel zijn denk ik niet dat het kwaad kan, de banden zijn nu nog heel soepel, ik denk dat hij gewoon nog heel erg zoekende is naar stevigheid, maar weet dit dus niet zeker. (Wil voorkomen dat er hier nu gezegd word "kan geen kwaad" , en dat het vervolgens toch niet helemaal goed is, bedoel het dus niet om je ongerust te maken!)
Volgens mij zit hier toch ook een kinderfysiotherapeut op het forum? Zij zal het vast wel weten smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Parisienne zo 2 okt 2011 - 10:57

N. heeft haar voetjes ook precies zo staan. De kinderarts zei laatst dat het voor nu nog geen kwaad kan, ze zijn gewoon nog heel erg soepel, ook in de voetjes dus. Het is allemaal nog erg slap en moet nog goed vorm krijgen. Het gaat meestal vanzelf wel steviger worden, waarna ze dus steeds meer plat op de voeten gaan staan. Zodra ze echt gaan lopen lijkt goede schoenen me wel beter, met goede ondersteuning bij met name de enkels. Maar daar kan AngelNyn misschien weer meer over vertellen? Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stand van voetjes (lopen)  Empty Re: Stand van voetjes (lopen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum