Welke telefoon hebben jullie?
+80
nina
JD
Jade
Ilargi
MiKa
Maudy
Elliot
SuzieQ
Roxi3
Pannetoet
JustMeDaan
Sam
Siamsa
Puggle
Pompoen
Gympie
marjoleinnn
Marie
Mida4you
Magenta
Flippin' Bitch
FruttiTutti
Snoes
Roza
Femmem
Penny Blossom
Dikkie Dik
Parisienne
Japie
Arwyn
Esperanza
Poubelle
Caresses
PeperMunt
Raindrop
Macelka
Kiekeboe
Caroow
Bazinga
Anousch91
Kreeftje
Ragazza
Blond
Jeanette
Caramba
_Lacey_
rianne287
Muisz
Sarah1985
girli
Bliss
Muppetje
Beachgirl
Zonnetje
Lady Starstruck
Taeda
love
Shisha
duckie
Verde
Zwerver
Linnie1985
Nietjuuh
Ella
Tyrael
Sneeuwvlok
Sugarfall
Sterre
M_as
Liz
xxjojootjexx
Atelier Madame
mo-lola
Merai
VeryCherry
Rush
Pien
Tamagotchi
Fortissimo
Rose
84 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Welke telefoon hebben jullie?
Ik heb een Iphone4 als ie ermee stopt neem ik een 5 maar koop ze altijd los dus wacht gewoon totdat hij ermee kapt.
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Samsung Galaxy Nexus sinds november. Morgen stuur ik hem terug voor reparatie/vervanging.
Hij start uit zichzelf opnieuw op en valt af en toe uit.
Ook soms tijdens telefoongesprekken..
Verder wel erg fijne telefoon in gebruik. Ik ken meer mensen die heb hebben en die hebben er geen problemen mee..
Maar ik geloof dus wel dat dit een Samsung kwaaltje is!?
Hij start uit zichzelf opnieuw op en valt af en toe uit.
Ook soms tijdens telefoongesprekken..
Verder wel erg fijne telefoon in gebruik. Ik ken meer mensen die heb hebben en die hebben er geen problemen mee..
Maar ik geloof dus wel dat dit een Samsung kwaaltje is!?
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop binnenkort een iPhone 4 te hebben.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet nog even met mijn Samsung S Plus. Hoop dat het halfjaar snel voorbij gaat, dit ding heeft kuren! valt steeds uit, dit van de laaste paar weken.
Weet nog niet wat mijn volgende telefoon word. Heb nog even om daar over na te denken.
Weet nog niet wat mijn volgende telefoon word. Heb nog even om daar over na te denken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nog steeds de Samsung Galaxy S Plus, bevalt nog steeds super!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Iphone 4
Net voor een jaar een sim only afgesloten bij Simyo en dan mag ik volgend jaar van mezelf voor de Iphone 5/5s gaan.
Net voor een jaar een sim only afgesloten bij Simyo en dan mag ik volgend jaar van mezelf voor de Iphone 5/5s gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb de Samsung Galaxy Mini Chique white. De telefoon is alweer bijna 2 jaar oud, ik heb geen abonnement. Ik zou niet weer een mini nemen. De s 2 lijkt me wel wat, maar is nog behoorlijk prijzig. En eigenlijk hoef ik ook geen nieuwe telefoon. Deze doet het nog prima, ik vind 'm mooi, heb er wat leuke apps op en kan er in principe alles mee wat ik wil.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik kwam laatst tegen dat de s3 mini 30 euro goedkoper was. Nou voor die 30 euro meer ging ik zeker wel voor een HTC one S. Ik weet alleen niet meer waar het was.Rush schreef:Ietsje?Zwerver schreef:Mensen met een s3 mini, waarom zijn jullie neit voor een HTC one S gegaan? Die is ietsjes duurder, maar de specificaties zijn echt veel beter!
Ik heb even snel gekeken en vast de goedkoopste niet gevonden, maar ik kwam er 1 tegen van 429 euro. Dan was mijn s3 mini toch wel 140 goedkoper.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Fortissimo schreef:Rush schreef:Ja hij is snel en qua formaat net zo groot als een iPhone. Prima, vind ik.Sneeuwvlok schreef:Rush schreef:Ik heb ook de S3 mini, in het wit. Jammer dat bruin er toen nog niet was.
Hoe bevalt de mini? Ik denk er ook over om deze te kopen! Is hij snel met het laden van applicaties? En wat vind je van het formaat?
Hij is helemaal niet zo mini Inderdaad een fijne telefoon, reageert snel en veel opslagruimte! Ik heb er nog wel een SD kaartje ingedaan, omdat ik die al had maar echt nodig is het mijns inziens niet.
Ah dankjewel voor jullie antwoord! Ik had wat dingen gelezen over dat hij veel slechter zou zijn dan de gewone S3, maargoed, dit valt dus allemaal wel mee
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Hier kun je het goed vergelijken. http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/310210;321817/ Ook met eventueel andere toestellenSneeuwvlok schreef:Fortissimo schreef:Rush schreef:Ja hij is snel en qua formaat net zo groot als een iPhone. Prima, vind ik.Sneeuwvlok schreef:Rush schreef:Ik heb ook de S3 mini, in het wit. Jammer dat bruin er toen nog niet was.
Hoe bevalt de mini? Ik denk er ook over om deze te kopen! Is hij snel met het laden van applicaties? En wat vind je van het formaat?
Hij is helemaal niet zo mini Inderdaad een fijne telefoon, reageert snel en veel opslagruimte! Ik heb er nog wel een SD kaartje ingedaan, omdat ik die al had maar echt nodig is het mijns inziens niet.
Ah dankjewel voor jullie antwoord! Ik had wat dingen gelezen over dat hij veel slechter zou zijn dan de gewone S3, maargoed, dit valt dus allemaal wel mee
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Zwerver schreef:Hier kun je het goed vergelijken. http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/310210;321817/ Ook met eventueel andere toestellenSneeuwvlok schreef:
Oh chill, je hebt gelijk al de goede telefoons 'ingevuld' zie ik. De camera en processor zijn allebei minder goed.. Hmm, ik vraag me dan altijd af in hoeverre ik dat dan merk. Die computernerds die die reviews doen ( op youtube bv ) maken de verschillen altijd zo groot
Wel echt een handige site trouwens!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Sony Xperia P, een plat, hoekig ding; werkt retesnel, laadt snel op en ik kan 'm inrichten zoals ik wil. Mooie foto's, panoramafotomogelijkheiddingie en nog meer geadvanceerd geblaat waar ik 0,0 gebruik van maak...
Oh en Whitemagic, waardoor je in elk soort licht, altijd gewoon op je scherm kunt kijken, omdat 't zelf de beeldinstellingen aanpast.
Ben er wel blij mee, nog steeds, prima formaat etc. Ik mag pas in sept verlengen, maar mss neem ik een Simonly, vind 't allemaal duur genoeg tegenwoordig... Anderzijds; ik blijf gek op nieuwe gadgets en telefoons dus acht ik de kans érg groot, dat er gewoon weer een nieuwe Smartphone komt dit jaar
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb een HTC ChaCha. Wat een ellende. Ik was heel blij met hem, maar hij heeft nu echt kuren. Steeds de provider kwijt, telkens opnieuw opstarten en alle nieuwe apps kan ik niet downloaden omdat het geheugen te klein is.
O en ik heb hem een keer laten vallen, daardoor zat er een hele grote barst in het scherm. En deze oma wilde van de week op staan van de bank.. Drukte ik mijn duim op het scherm Nu is het een en al barst
O en ik heb hem een keer laten vallen, daardoor zat er een hele grote barst in het scherm. En deze oma wilde van de week op staan van de bank.. Drukte ik mijn duim op het scherm Nu is het een en al barst
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Samsung Galaxy s2
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Ik heb de Sony Xperia U:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb de HTC one X en ben er erg tevreden over!
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Blackberry 9780. Ik overweeg om een Iphone5 te nemen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ben je nog blij met je BB? Klinkt misschien overdreven, maar ik ken gewoon niemand meer met een Blackberry...Caresses schreef:Blackberry 9780. Ik overweeg om een Iphone5 te nemen.
Die hebben duidelijk de battle of the Smartphones verloren, geloof ik!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn bb vond ik qua toestel echt een superfijne telefoon, alleen het grote nadeel is gewoon dat de meeste apps niet geschikt zijn daarvoor.
Daarom maken volgens mij de meeste mensen de keuze voor een ander toestel. Ik iig.
Ik heb nu nog de samsung galaxy ace, mag in mei verlengen.
Ik denk dat ik voor een galaxy S2 of S3 ga.
Daarom maken volgens mij de meeste mensen de keuze voor een ander toestel. Ik iig.
Ik heb nu nog de samsung galaxy ace, mag in mei verlengen.
Ik denk dat ik voor een galaxy S2 of S3 ga.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» welke (vaste) telefoon hebben jullie?
» beschermhoes/ cover telefoon. welke hebben jullie?!
» Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon)
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» beschermhoes/ cover telefoon. welke hebben jullie?!
» Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon)
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: