Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon hebben jullie?

+80
nina
JD
Jade
Ilargi
MiKa
Maudy
Elliot
SuzieQ
Roxi3
Pannetoet
JustMeDaan
Sam
Siamsa
Puggle
Pompoen
Gympie
marjoleinnn
Marie
Mida4you
Magenta
Flippin' Bitch
FruttiTutti
Snoes
Roza
Femmem
Penny Blossom
Dikkie Dik
Parisienne
Japie
Arwyn
Esperanza
Poubelle
Caresses
PeperMunt
Raindrop
Macelka
Kiekeboe
Caroow
Bazinga
Anousch91
Kreeftje
Ragazza
Blond
Jeanette
Caramba
_Lacey_
rianne287
Muisz
Sarah1985
girli
Bliss
Muppetje
Beachgirl
Zonnetje
Lady Starstruck
Taeda
love
Shisha
duckie
Verde
Zwerver
Linnie1985
Nietjuuh
Ella
Tyrael
Sneeuwvlok
Sugarfall
Sterre
M_as
Liz
xxjojootjexx
Atelier Madame
mo-lola
Merai
VeryCherry
Rush
Pien
Tamagotchi
Fortissimo
Rose
84 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Welke telefoon hebben jullie? - Pagina 5 Empty Re: Welke telefoon hebben jullie?

Bericht  Gympie do 14 feb 2013 - 6:12

Ik heb ook een iPhone 4.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon hebben jullie? - Pagina 5 Empty Re: Welke telefoon hebben jullie?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 6:21

Verde schreef:Sinds gisteren een nieuwe: Sony Xperia T. Heerlijk snel vergeleken met m'n oude Galaxy S.
Hoe vind jij de Sony Xperia?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 6:29

Oké, ik ga denk ik ook aan de smartphone. Mijn bel-en-sms-Samsung gaat het zo langzamerhand begeven. Ik heb alleen de ballen verstand van abonnementen en telefoons. Wie kan/wil mij helpen?

Volgens mij heb ik nu al jaren een Sim only-abonnement, en ik betaal rond de 30-35 euro per maand. Ik wil nu graag een betrouwbare telefoon, met een langlopende batterij, waar ik mijn eigen nummer kan behouden, waar ik veel mee kan bellen en internetten. Leuke apps wil ik ook graag. Touchscreen lijkt me nu nog niks, maar da's vast een kwestie van wennen.

Gil maar. Wat moet ik nemen?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 6:38

Ik denk dat je dan wel concessies zult moeten doen aan de batterij Rood, smartphones met langlopende batterijen zijn er eigenlijk nauwelijks. Mijn Iphone 4 gaat weliswaar een stuk langer mee dan mijn Sony Xperia X10 dat deed, maar in vergelijking met mijn niet-smartphone hiervoor is het echt een schijntje, die hield het rustig een week vol, deze leg ik elke nacht aan het infuus. Hij doet het wel iets langer, maar twee dagen houd hij zeker niet vol, tenzij ik niet echt bel, sms, whatsapp, internet etc.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 6:42

O, maar elke nacht vind ik geen probleem. Als 'ie maar wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat loopt.

Ik heb trouwens gisteren wat vergelijkingsonderzoekjes bekeken, en daar komt de Samsung vaak als de beste uit de bus. Terwijl ik toch vaak lovende geluiden hoor over de iPhone. Hoe denken jullie daarover? Wat zijn de verschillen? Wat maakt de een of de ander voor jou de beste?

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 14 feb 2013 - 6:46

Ik vond Samsung leuk en de iPhone nu ook. Een verschil kan ik eigenlijk niet noemen, vind het allebei wel prima. Maar er zullen vast mensen zijn die de verschillen wel merken.

Edit: een verschil qua batterij dan: iPhone kan ik een hele dag mee en met Samsung kon dat niet. Maar ik had een Samsung Galaxy S en de nieuwere modellen van Samsung zullen qua batterij denk ik wel tippen aan de iPhone 4.

Laatst aangepast door Gympie op do 14 feb 2013 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Puggle do 14 feb 2013 - 6:50

Zwarte iPhone 4s. Geweldige phone, hierna neem ik de 5. Voor mij alleen nog een iPhone.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 6:55

Ik heb geen ervaring met de samsung, dus ik kan het niet voor je vergelijken. Ik heb hiervoor een SonyEricsson Xperia X1 gehad, vond het echt een verschrikkelijk onding, batterij ging helemaal niet lang mee, daar hield ik het niet de hele dag op uit en hij had soms kuren. Verder snapte ik geen drol van dat ding, ik wist echt van de helft niet hoe ik het moest gebruiken of hoe het moest. Nou weet ik van mijn iphone vast ook het een en ander niet, maar die snap ik veel intuïtiever. Ik kon die gewoon gelijk gebruiken zonder zoeken, zonder moeilijk doen, ik kan de meeste dingen gewoon zo vinden en als ik het even niet weet staan er op internet genoeg handleidingen en tips. Ik heb gewoon het gevoel dat de dingen met de Iphone veel meer vanzelf en vanzelfsprekend gaan. Dat heb ik nog nooit met een telefoon gehad!!
Kortom, ik ben echt ontzettend blij met mijn Iphone 4s. Ik heb ook eigenlijk zelden problemen dat hij voor het einde van de avond leeg is, alleen als ik extreem veel heb zitten bellen en continue zitten internetten, de hele dag door dan is hij rond een uur of 8 wel aardig leeg.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Siamsa do 14 feb 2013 - 6:56

Ik heb de iPhone 4 en ben er super blij mee!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Verde do 14 feb 2013 - 7:01

Parisienne schreef:
Verde schreef:Sinds gisteren een nieuwe: Sony Xperia T. Heerlijk snel vergeleken met m'n oude Galaxy S.
Hoe vind jij de Sony Xperia?

Ik vind hem erg fijn. Vergelijk nu na 1 dag natuurlijk meer met de vorige ipv een open oordeel vellen, maar deze is lekker snel en ook makkelijk te bedienen. Hij is wat groot, maar dat zijn wel meer smartphones. Deze ligt lekker in de hand door de wat ruwere achterkant. Ik heb reviews gelezen dat sommigen klachten hadden over het geluid tijdens het bellen, maar dat heb ik niet. Verder kan ik er nog niet veel over zeggen, na zo kort.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 9:30

Ik heb nu een iPhone 4, maar vind een iPhone 5 (die ik eind deze maand mag) zo duur om bij te betalen. Dat geld heb ik momenteel echt niet. Ben dus op zoek naar iets anders, wil geen Samsung. De Sony Xperia zag ik en wellicht is dat een goede optie. Ik las dat 'ie een goede camera heeft, de Xperia Z helemaal. Ik denk dus dat ik daarvoor ga. Weer eens iets anders dan de iPhone, ook weleens leuk smile

Edit: hij draait volledig op Android toch? Zijn de apps ook wel handig in gebruik, bijvoorbeeld Facebook, Whatsapp, etc.?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 9:53

Ik had een htc one x. Die heb ik aten vallen waardoor er barsten in er scherm zaten. Die verkocht en een htc sensation gekocht maar de beviel net. Liep steeds vast e batterijen was zo leeg. Dus die ook weer verkocht en nu heb ik een galaxy s2. Daar en ik erg tevreden over.
Met de tijd il ik een s3. Samsung heeft me overtuigd.

Gast
Gast

Bericht  Sam do 14 feb 2013 - 10:06

Een Sony Xperia S.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Verde do 14 feb 2013 - 11:17

Parisienne , ja de Xperia draait op Android. Ik vind de apps prima om te gebruiken, volgens mij verschilt daar niets in t.o.v. de iPhone. Het zal alleen even wennen zijn aan de "knoppen". De Xperia T en ook de Z hebben een veel betere camera dan de iPhone 4 en een snellere processor.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  JD za 9 maa 2013 - 7:42

Ik mag over 2 weken eindelijk een nieuwe, verlost van mijn blackberry!
Wil het liefst een Iphone,maar ik vind het niet normaal hoeveel je dan moet bijbetalen voor het toestel. En dan is het abbonement ook nog eens aardig aan de prijs!

Dus het wordt denk ik een S3 mini.... Maar ben er nog niet helemaal uit!

Is het nu nog aan te raden om voor de Iphone 4 of 4s te kiezen voor 2 jaar? Of loop ik dan straks echt onwijs achter??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JustMeDaan za 9 maa 2013 - 11:38

Ik heb van de week gewoon een Iphone 4s gehaald. Verschilt niet veel met de 5 qua systeem en wat erin zit enz. Dus dan liever wat goedkoper uit.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  JD za 9 maa 2013 - 13:00

Nog een vraag...

Ik heb nu een super aanbieding gezien voor de Iphone 5, mooi maandbedrag en "maar" 129 euro betalen voor het toestel.
Alleen is het een telefoon met 16 GB. Dat zegt mij dus helemaal niets, maar is dat genoeg?
Want ik zie er ook versies tussen staan met 32 en 64 GB.

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 13:46

Ik heb aan 16 gb meer dan genoeg smile

Ik heb de iPhone 4s, ben heel tevreden, maar ik ga volgende keer misschien de overstap naken naar Sony Ericsson. Weer even wat anders dan Apple, en kijken of SE nog zo'n fijn merk is.

Is die xperia Z nou echt waterproof?

Gast
Gast

Bericht  JD za 9 maa 2013 - 13:56

Ik twijfel tussen 3 telefoons; de Iphone 5, de Samsung galaxy s3 mini of de nokia Lumia.
Maandag maar eens naar de winkel om ze allemaal even vast te houden en te kijken hoe of wat, en hem vervolgens via internet bestellen.

En geen idee Lennox, of die waterdicht is. Zou wel gunstig zijn trouwens.... maar zal het niet spatproof zijn ipv écht waterdicht? Zou wel super zijn als het echt zo is, heb m'n telefoon al eens eerder in bad laten vallen... maar kan me niet voorstellen dat er een telefoon bestaat die daar tegen kan.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 13:59

De Nokia zou ik niet nemen, Nokia draait op eigen software en heeft veel minder leuke apps..

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 9 maa 2013 - 19:59

@ JD: Ik zou echt zeker weten voor de iPhone 5 gaan! Je betaald er ietsje meer voor maar iphone werkt zoveel fijner dan samsung..hij is snel, echt snel. Geen vastlopers, haarscherp en duidelijk beeld (ook bij inzoomen). Dus als jij ren telefoon wil waar je blij mee bent en geen irritaties bij wil hebben omdat hij traag is of wat dan ook: iPhone! Beste telefoon ever!

Het spreekt voor zich dat ik een iPhone 5 heb :P Een witte trouwens! Voor mij nooit meer een andere telefoon!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Roxi3 za 9 maa 2013 - 20:17

Ik heb nu een witte iphone 4. Hiervoor had ik een iphone 3 en als ik in mei een nieuwe telefoon krijg dan neem ik een iphone 5. Ik ben heel tevreden en zou niet snel een andere nemen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  marjoleinnn za 9 maa 2013 - 22:51

Ik heb sinds een week de samsung galaxy s3 en ik vind hem echt super fijn! Helemaal geen problemen mee, hij is super snel en het beeld is echt heel erg scherp, net zoals de foto's die hij maakt. En natuurlijk beste smartphone van het jaar Wink haha.
Maar ik kies sowieso altijd voor samsung en ik zou zelf nooit voor een iphone kiezen dusja.
En nog een groot pluspunt, de batterij gaat nu al telkens 2 dagen mee bij mij, wat waarschijnlijk nog langer gaat worden als je hem elke keer goed leeg laat gaan en weer oplaad.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuzieQ za 9 maa 2013 - 23:48

Ik heb sinds een week een iphone 4S (een witte). Het was even wennen na mijn galaxy SII maar ben er erg blij mee.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  JustMeDaan zo 10 maa 2013 - 0:15

Lennox schreef:De Nokia zou ik niet nemen, Nokia draait op eigen software en heeft veel minder leuke apps..

De Nokia lumia is een windows phone. Geen Nokia's eigen Symbian meer.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: