Keuken van Miele
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Keuken van Miele
http://www.intertoys.nl/speelgoed/miele-elektronische-keuken-550717.html
Wie heeft deze? Is hij een beetje leuk? Ik wil wel een keuken voor mijn zoontje. Maar wil wel een beetje een stevige.
Wie heeft deze? Is hij een beetje leuk? Ik wil wel een keuken voor mijn zoontje. Maar wil wel een beetje een stevige.
Gast- Gast
Re: Keuken van Miele
Ik zag gisteren een keukentje bij Bart Smit van Miele dat hem of is of er erg op lijkt, hij was in de aanbieding voor 30 euro!!
Ziet er leuk uit!
Ziet er leuk uit!
Gast- Gast
Zit er leuk uit. Ik heb er geen ervaringen mee, dus ik kan je niet helpen. Misschien is het een idee om in de winkel te gaan kijken. Als je daar tijd voor hebt, dan kun je daar bepalen of dit keukentje stevig genoeg is. Als je echt een stevig keukentje wil hebben, zou ik eerder voor een houten keukentje gaan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan idd ook wel even langs gaan.. Maar heb nu niet zo'n zin Leek me wel handig als hij thuis afgeleverd wordt haha..
Gast- Gast
Wij hebben ongeveer dezelfde maar dan van tefal. Ik vind hem stevig genoeg en er wordt veel mee gespeeld hier.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tilima schreef:Ik zag gisteren een keukentje bij Bart Smit van Miele dat hem of is of er erg op lijkt, hij was in de aanbieding voor 30 euro!!
Ziet er leuk uit!
Die van bart smit is en stukje kleiner.
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: