Achterwand keuken
+4
Ooh La La!
JD
Ella
Annie24
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Achterwand keuken
Wij hebben een nieuw huis gekocht waarvan we afgelopen week de nieuwe keuken hebben uitgezocht.
We hebben alleen nog géén idee wat we met de achterwand van de keuken willen
Het huis wordt pas in het 1e kwartaal van 2014 opgeleverd, dus we hebben nog even te gaan.
Ondanks dat ben ik al druk aan het bekijken wat onze mogelijkheden zijn.
Dus daarom: wat hebben jullie op de achterwand van jullie keuken? Is het makkelijk schoon te maken/houden? Waar heb je het gekocht en natuurlijk: heb je een foto?
We hebben alleen nog géén idee wat we met de achterwand van de keuken willen
Het huis wordt pas in het 1e kwartaal van 2014 opgeleverd, dus we hebben nog even te gaan.
Ondanks dat ben ik al druk aan het bekijken wat onze mogelijkheden zijn.
Dus daarom: wat hebben jullie op de achterwand van jullie keuken? Is het makkelijk schoon te maken/houden? Waar heb je het gekocht en natuurlijk: heb je een foto?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Achterwand keuken
Wij hebben als achterwand hetzelfde als op het aanrecht, een composiet blad.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Vrienden van mij hebben een nieuwbouwhuis gekocht 2 jaar terug, en zij hebben de achterwand van de keuken geverfd met lichtgrijze verf. Het is speciale verf voor in keukens. Je kunt vlekken en spatten van etensresten er zo met een nat doekje afvegen, en het staat superstrak. Je hebt het in alle kleuren.
Ze hebben zelf achter het fornuis geen spatplaat, maar ook die verf, en het ziet er na 2 jaar nog vlekkeloos uit
Ze hebben zelf achter het fornuis geen spatplaat, maar ook die verf, en het ziet er na 2 jaar nog vlekkeloos uit
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij hebben nu tegeltjes maar in het nieuwe huis komt er behang op de achterwand die we daarna behandelen met een coating.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij hebben tegeltjes.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh zo'n grijze achterwand lijkt me gaaf! Wij hebben tegels.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Nou dat heb ik ook, en we hebben echt een hele goede kwaliteit verf. Je wil niet weten hoe het eruitziet, incl coating. Daarom ben ik ook op zoek naar alternatieven. Het beste is toch een stuk van je aanrechtblad omhoog laten trekken (vind ikz elf ook niet mooi..) of tegels. Echt. Believe it.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben tegels. Hele mooie
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Paper Crown schreef:Nou dat heb ik ook, en we hebben echt een hele goede kwaliteit verf. Je wil niet weten hoe het eruitziet, incl coating. Daarom ben ik ook op zoek naar alternatieven. Het beste is toch een stuk van je aanrechtblad omhoog laten trekken (vind ikz elf ook niet mooi..) of tegels. Echt. Believe it.
Een coating is ook echt goed te doen hoor.
Mijn ouders hebben het al ruim 10 jaar en ziet er nog gaaf uit.
Tis vooral belangrijk dat je een goede en harde coating hebt en niet gewone lak.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: