Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij als je later groot bent? ;)

+3
Caroow
Minx
Elliot
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 3:55

Ik hoop ooit op een boerderij liefst een stolp te gaan wonen met een gigantische woonkeuken en een tafel met minimaal 10 stoelen er aan Very Happy. Ook wil ik dan heel veel beesten hebben die daar lekker hun gang kunnen gaan. Ik hoef er overigens geen land bij te hebben voor de rest, al zou mijn vriend dat dan weer wel willen, maar goed het leven van een boer gaat ook niet over rozen op dit moment. En dan ook een aantal fruitbomen en ergens tussen 2 bomen een hangmat waar je 's avonds lekker in kunt liggen bij een ondergaande zon.

Qua werk heb ik echt nog geen idee, horeca is wel mijn ding, maar dan zou ik een eigen eetcafé willen of een eigen kroeg. Maar misschien als ik de rust vind toch nog een studie gaan volgen.

Ik ik hoop ik dat ik later wel oma mag worden van veel kleinkinderen, lijkt me geweldig om dan tegen die tijd met zijn allen aan een grote tafel te eten en bij elkaar te zijn.

Ook zou ik willen dat ik wat meer rust in mijn hoofd kan krijgen en mijn lichaam een stuk meer ontspannen is en ik mezelf kan accepteren.

En wat jullie? Het mag natuurlijk alles zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 4:02

Ik wil vooral gelukkig worden en een goede moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Elliot di 5 feb 2013 - 4:07

Ik wil heel graag trouwen, twee kindjes en een mooi vrijstaand huis. Wat me trouwens echt heel leuk lijkt is moeder worden van een tweeling, maar aangezien er in onze familie geen tweelingen voorkomen is die kans niet zo heel groot.

Oh en als ik dan toch nog even mag dromen over een huis; ik zou zo graag een binnenhuisarchitect inhuren om ons mooie grote vrijstaande huis (zonder budget) zo mooi mogelijk in te richten! Haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Minx di 5 feb 2013 - 4:12

Mijn ideaal plaatje,

een mooi groot vrijstaand huis aan de rand van een dorpje. Met een mooie grote woonkeuken met twee openslaande deuren naar de tuin. Dan een slaapkamer op de begane grond met kleine badkamer (douche/toilet) en een kamertje wat als inloopkast kan dienen en waar ook de wasmachine droger en strijkbout staan.
De boven verdieping heeft een paar mooie ruime kamers en een luxe badkamer met onder andere een bad er in. En ik zou graag een ruimte hebben om te sporten. Dus mijn eigen mini gym in huis.

De achterkant wil ik helemaal afzetten zodat de katten daar naar buiten kunnen. Daarnaast wil ik graag een moestuintje hebben en een paar fruitbomen zodat we verse onbespoten groenten en fruit hebben.

Verder wil ik dus heel graag, 2 katten, 2 kinderen, een aquarium en een hond. Huisdieren heb ik vroeger echt gemist.

Edit: moet dus op zoek naar een rijke vent Wink

Edit 2: en helemaal een droomplaatje zou zijn een cursus voeding doen en dan in mijn eigen huis een praktijkje opzetten waar ik zelf aan het werk kan, en ook cursussen kan geven om af te vallen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Elliot di 5 feb 2013 - 4:18

Ohja door Minx bedenk ik me ook nog iets: later als ik groot ben wil ik echt goed kunnen koken. Ik ben al steeds meer zelf aan het experimenteren in plaats van pakjes en zakjes te gebruiken, maar het lijkt me super leuk om echt zo'n Masterchef-amateurkok te zijn.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 4:21

Ik vind koken ook zo leuk om te doen. Met feestdagen en verjaardagen vind ik het heerlijk om in de keuken te staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Elliot di 5 feb 2013 - 4:23

Ja ik ook! Afgelopen kerst heb ik twee dagen een diner gemaakt en ik vond het heerlijk smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 4:34

Mijn ideaalbeeld van "later" is dat ik thuiskom uit mijn werk en mijn man en drie zoons alvast aan tafel zitten. Lijkt me zo leuk I love you

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 4:40

Caroow schreef:Mijn ideaalbeeld van "later" is dat ik thuiskom uit mijn werk en mijn man en drie zoons alvast aan tafel zitten. Lijkt me zo leuk I love you


En het huis schoon is en er eten op tafel staat? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Minx di 5 feb 2013 - 4:44

Zazou schreef:
Caroow schreef:Mijn ideaalbeeld van "later" is dat ik thuiskom uit mijn werk en mijn man en drie zoons alvast aan tafel zitten. Lijkt me zo leuk I love you


En het huis schoon is en er eten op tafel staat? Very Happy

de jongens hun huiswerk gedaan hebben, al netjes gedoucht zijn en vragen nou mama hoe was je dag :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 4:51

Een mooi woonboerderijtje in een rustig buurtschap, maar wel dicht in de buurt van een iets grotere plaats met voorzieningen zoals supermarkt, sportschool en wat andere winkels zoals bruna en en een hema(achtige) winkel.

Om die woonboerderij zit een mooi lapje grond. Daarop wil ik in ieder geval een hoekje moestuin, ik wil een of 2 geiten houden en kippen. Misschien wat konijntjes. En allemaal leuke hoekjes waar je 's zomers lekker buiten kunt zitten.

En ook graag tijd om mijn tuin en diertjes op orde te houden.

Ja, ik vestig al mijn hoop op de staatsloterij Wat wil jij als je later groot bent? ;) 281626781Wat wil jij als je later groot bent? ;) 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  mzcharlotte di 5 feb 2013 - 5:44

Een B&B in het buitenland, waar wij ook wonen. Hij kookt/maakt schoon en ik doe de admin/sales/help bij het schoonmaken waar ik kan. We kunnen de gasten alles over de omgeving vertellen en hebben goede recensies op internet. Ik wil graag een mega-grote keukentafel, met comfortabele stoelen. Ik hoop dat daar dan twee kinderen aan zitten, die de gasten aan het lachen kunnen maken en als ze oud genoeg zijn af en toe helpen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 5:46

Minx schreef:
Zazou schreef:
Caroow schreef:Mijn ideaalbeeld van "later" is dat ik thuiskom uit mijn werk en mijn man en drie zoons alvast aan tafel zitten. Lijkt me zo leuk I love you


En het huis schoon is en er eten op tafel staat? Very Happy

de jongens hun huiswerk gedaan hebben, al netjes gedoucht zijn en vragen nou mama hoe was je dag :P

Ik heb niet de illusie dat ik over een aantal jaar spontaan wel lekker kan koken, dus uiteraard staat het eten al op tafel. En ik verwacht de jongens uiteraard netjes gekapt terwijl ze nog even snel een boek lezen Yes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Sam di 5 feb 2013 - 5:53

Een woonboerderij met veel grond, een groot gezin, een paar honden en een Volvo station Laughing
Verder mag alles blijven zoals het nu is.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Roza di 5 feb 2013 - 6:08

Ik heb werkelijk geen idee!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Aggi di 5 feb 2013 - 9:02

Een ruimer huis, getrouwd zijn met mijn vriend.
Genieten van mijn vriend dan man dus hahaha en onze zoon. En hopelijk een 2de kindje.
Lekker genieten van het leven, en in de zomervakanties naar mooie bestemmingen in de wereld gaan.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij als je later groot bent? ;) Empty Re: Wat wil jij als je later groot bent? ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum