Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot feest!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Groot feest! Empty Groot feest!

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 8:27

Ik weet niet zo goed waar ik 'm moet plaatsen.. Maar ik geef over 2 weken voor 't eerst in m'n leven een heel groot feest samen met nog 2 vriendinnen voor onze verjaardag.

Hebben jullie nog tips misschien? Welk bier waar? (meen me te herinneren dat je volle kratten weer terug kan brengen naar Jumbo ofzo) Ervaring met zulke feestjes? We hebben al een dj smile
Kan ik op één of andere manier m'n 1.60m boxspring makkelijk afdekken? (studentenhuis dus alle kamers open)

Ben dus gewoon op zoek naar handige tips voordat ik dingen over 't hoofd zie! Vind 't wel spannend maar vooral erg leuk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Paper Crown wo 4 jan 2012 - 8:29

Feline schreef:Ik weet niet zo goed waar ik 'm moet plaatsen.. Maar ik geef over 2 weken voor 't eerst in m'n leven een heel groot feest samen met nog 2 vriendinnen voor onze verjaardag.

Hebben jullie nog tips misschien? Welk bier waar? (meen me te herinneren dat je volle kratten weer terug kan brengen naar Jumbo ofzo) Ervaring met zulke feestjes? We hebben al een dj smile
Kan ik op één of andere manier m'n 1.60m boxspring makkelijk afdekken? (studentenhuis dus alle kamers open)

Ben dus gewoon op zoek naar handige tips voordat ik dingen over 't hoofd zie! Vind 't wel spannend maar vooral erg leuk!

Ja hoor gewoon paar zeiltjes kopen bij de gamma/praxis. Liggen bij het verf etc. Is plastic en heel groot.. Ik zou er 2/3 kopen (zijn een eurootje ofzo) en dan kan je je bed 2x inpakken ermee. ALs er drinken op gaat is er niets aan de hand en als je er 2/3 erom doet is het ook steviger.. het is namelijk tja zo dun als een boterhamzakje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:30

Hapjes maken die je vtv kunt maken. Koelkast vullen met bier en wijn en de rest buiten.
Boxspring afplakken met klusplastic?
Heb je een stoffen bank? Ook afdekken met iets, bij ons hebben ze nl wel eens over de bank gekotst Mad
Stoffer en blik klaarleggen. Hangtafels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  _Femme wo 4 jan 2012 - 8:31

Wat leuk! smile

Ik zou sowieso kijken waar het bier in de aanbieding is, dit is een hele handige site:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:31

Handig dit topic, ik geef over 3 weken ook een feestje en ik ben altijd bang dat ik dingen vergeet, ook al heb ik het vaker gedaan!

Ik zet altijd op 1 plek alle glazen en drank zodat iedereen aan zelfservice kan doen, een aantal sta-tafels neerzetten.
Bier koop ik meestal wat in de aanbieding is, en even overleggen met de winkel of wat over is terugkan, van wijn koop ik de goedkoopste droge want die vind ik altijd prima te drinken.
Nog wat frisdrank en evt sap voor mensen die nog moeten bob-en.
Qua hoeveelheid reken ik altijd heel ruim want ik ben altijd bang dat ik te weinig heb.
Hapjes doe ik altijd makkelijk toastjes en smeersels, nootjes en chips. Heb 1x ovenhapjes gemaakt maar dat vond ik toch te veel werk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  _Femme wo 4 jan 2012 - 8:33

Oja en over het algemeen zijn de duitse wijnen van de Lidl best goed te drinken.

Ik zou ook niet aan mixdrankjes gaan beginnen.. als iemand een mix wilt zal hij zelf de fles mee moeten nemen. Of het moet in de vriendenkring een gewoonte zijn, maar dan zou ik ook niet al te veel verschillende soorten nemen. Je koopt je namelijk suf aan die dure dingen en als het niet gedronken wordt is het echt zonde.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 8:37

Tnx! Zitten al handige tips tussen! Ik ken m'n vrienden en die gedragen zich wel.. zijn geen kotszuipers gelukkig.. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat de vrienden van m'n vriendinnen doen. Dus bed afdekken is wel goed idee.. bank sjouw ik wel even naar kamer van huisgenoot.. die blijft afgesloten.

Sta-tafels, kan je die ergens huren?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:39

Ja, bij een tent verhuur bedrijf vaak.
Of rondvragen, veel mensen hebben ze wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:40

Sta-tafels kun je in mijn woonplaats huren, neem aan dat dat in andere woonplaatsen ook wel kan.
Misschien heeft een kroeg waar je vaak komt er ook een aantal waarvan je er wat kunt lenen?
De kroeg waar ik werkte had dat dus ik keek m'n baas dan altijd even lief aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:43

Feline schreef:Tnx! Zitten al handige tips tussen! Ik ken m'n vrienden en die gedragen zich wel.. zijn geen kotszuipers gelukkig.. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat de vrienden van m'n vriendinnen doen. Dus bed afdekken is wel goed idee.. bank sjouw ik wel even naar kamer van huisgenoot.. die blijft afgesloten.

Sta-tafels, kan je die ergens huren?
Ik was net van plan mezelf helemaal misselijk te drinken. Ik reed laatst langs je huis en heb lopen toeteren als een achtelijke, maar vergeten te vragen of je het had gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Lady4 wo 4 jan 2012 - 8:45

En ik ben erbij, jeeej! Wijn voor mij is prima hoor. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 8:59

Hahaha Lady, meer krijg je ook niet Wink Mixjes doen we niet aan.. Weet niet of je de gastenlijst gezien hebt :shock: Hoop maar dat 't bij een stuk of 50 blijft..

Huisgenootje werkt bij kroeg en gaat haar baas vragen of we sta-tafels mogen lenen Very Happy

Smikkel, ik heb niets gehoord Sad Wanneer heb je getoeterd? Kom je ook? Very Happy Zou ik heel leuk vinden! Zusje is er misschien ook bij! En Lady sowieso!! En nog 2 'forummers' maar die moet je maar even in de lijst opzoeken smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Lady4 wo 4 jan 2012 - 9:01

Ik hoop dat Zusje ook komt, dat zou leuk zijn! En Smikkel, het zou ook leuk zijn als jij komt! En PB!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:03

Feline schreef:Hahaha Lady, meer krijg je ook niet Wink Mixjes doen we niet aan.. Weet niet of je de gastenlijst gezien hebt :shock: Hoop maar dat 't bij een stuk of 50 blijft..

Huisgenootje werkt bij kroeg en gaat haar baas vragen of we sta-tafels mogen lenen Very Happy

Smikkel, ik heb niets gehoord Sad Wanneer heb je getoeterd? Kom je ook? Very Happy Zou ik heel leuk vinden! Zusje is er misschien ook bij! En Lady sowieso!! En nog 2 'forummers' maar die moet je maar even in de lijst opzoeken smile
Ja, ik had het allemaal al gezien, maar nog niet geantwoord. Ik ben wel van plan er bij te zijn. Leuk! Ik haal Zusje wel even over.. Wink
Leuk om Lady ook een keer te zien dan.
Toeteren was uhh... 22 december uur of 15.30 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 9:05

Toen was ik aan 't werk laughcry (dit poppetje kan echt overal bij he... tis net sambal)

Ja, vind 't ook superleuk dat ik eindelijk Lady weer mag zien! En haal Zusje inderdaad maar over.. geen feestje zonder Zusje!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:06

Feline schreef:Toen was ik aan 't werk laughcry (dit poppetje kan echt overal bij he... tis net sambal)

Ja, vind 't ook superleuk dat ik eindelijk Lady weer mag zien! En haal Zusje inderdaad maar over.. geen feestje zonder Zusje!
lol! lol!

Het is geloof ik het enige weekend deze maand dat ik Zusje niet zie, dus kan er ook nog wel bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Bliss wo 4 jan 2012 - 9:18

Leuk, veel plezier!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:14

Smikkell schreef:Ik ben wel van plan er bij te zijn. Leuk! Ik haal Zusje wel even over.. Wink

Ah, door met je voetjes te trappelen? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:16

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Ik ben wel van plan er bij te zijn. Leuk! Ik haal Zusje wel even over.. Wink

Ah, door met je voetjes te trappelen? laughcry
Als dat helpt.. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groot feest! Empty Re: Groot feest!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum