En de kinderfeestjes dan..
+23
PapillonRose
Slakje
Joli86
Toet
Sea of Trees
Sun88
strawberry
Viva
Linda
Jade
Silver
Tania
Parisienne
Sarah1985
Rush
xxjojootjexx
Flower_L
PiP
tweeling
ProudMom
koNijntje
Puggle
Susan
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
En de kinderfeestjes dan..
Die worden volgens mij wel steeds gekker..
Hoorde gisteren dan mijn neefje (hij werd 7 jaar) zijn kinderfeestje had (op zondag..)
Ze gingen met twee auto's vol naar blijdorp (dat is voor ons ruim anderhalf uur rijden) ze gingen al heel vroeg weg en zouden pas laat terug zijn..
Ik dacht echt toen ik dit hoorde.. Ik geloof niet dat ik er om zou staan springen als mijn 7 jarige zo'n feest je zou hebben...
Hoorde gisteren dan mijn neefje (hij werd 7 jaar) zijn kinderfeestje had (op zondag..)
Ze gingen met twee auto's vol naar blijdorp (dat is voor ons ruim anderhalf uur rijden) ze gingen al heel vroeg weg en zouden pas laat terug zijn..
Ik dacht echt toen ik dit hoorde.. Ik geloof niet dat ik er om zou staan springen als mijn 7 jarige zo'n feest je zou hebben...
Gast- Gast
Re: En de kinderfeestjes dan..
Hier worden nog geen kinderfeestjes gegeven. Ik heb nog geen idee wat ik dan ga doen, het ligt er ook aan hoe oud ze worden en hoeveel vriendjes/vriendinnetjes er komen.
Wij gingen op mijn verjaardagsfeestje vaak zwemmen, achteraf denk ik: dat mijn ouders dat niet doodeng vonden. Mijn tante ging dan vaak wel mee om te helpen, maar toch.
Naar Blijdorp vind ik trouwens wel leuk, zolang het één activiteit is vind ik het sowieso leuk, ik vind het overdreven worden als ze én naar het zwembad, én naar de speeltuin, én naar het pannenkoekenhuis, én naar het circus gaan. Zo'n bomvol programma waarbij je van het ene naar het andere rent (wat ik tegenwoordig ook vaak vind bij vrijgezellenfeestjes). Een dagje dierentuin vind ik niks mis mee.
Wij gingen op mijn verjaardagsfeestje vaak zwemmen, achteraf denk ik: dat mijn ouders dat niet doodeng vonden. Mijn tante ging dan vaak wel mee om te helpen, maar toch.
Naar Blijdorp vind ik trouwens wel leuk, zolang het één activiteit is vind ik het sowieso leuk, ik vind het overdreven worden als ze én naar het zwembad, én naar de speeltuin, én naar het pannenkoekenhuis, én naar het circus gaan. Zo'n bomvol programma waarbij je van het ene naar het andere rent (wat ik tegenwoordig ook vaak vind bij vrijgezellenfeestjes). Een dagje dierentuin vind ik niks mis mee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie hier zelf eigelijk niet zoveel geks in maar goed ik had dan zelf ook meestal zulk soort verjaardagsfeestjes.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
iedereen moet het zelf weten, maar soms vraag ik me af wat er mis is met spijkerpoepen en koek happen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Het feit dat het zover van huis is vind ik raar, als de dierentuin hier nu in de buurt zat is het nog wat anders vind ik..
Maar goed tijden veranderen ook, wij gingen met feestjes nooit weg, deden spelletjes thuis of knutselden, bakten koekjes enz.
Bij sommige gingen we dam zwemmen dat vond ik al heel bijzonder.
Maar goed tijden veranderen ook, wij gingen met feestjes nooit weg, deden spelletjes thuis of knutselden, bakten koekjes enz.
Bij sommige gingen we dam zwemmen dat vond ik al heel bijzonder.
Gast- Gast
Dat is toch alleen maar hartstikke leuk? Okay, het is dan wel wat 'grootser' dan de gewone kinderfeestjes.
Maar misschien dachten de ouders ''laten we eens gek doen'', en is dit niet ieder jaar zo.
Ik zou het voor mijn zoontje alleen maar super leuk vinden, als hij voor zo'n feestje werd uitgenodigd.
Maar misschien dachten de ouders ''laten we eens gek doen'', en is dit niet ieder jaar zo.
Ik zou het voor mijn zoontje alleen maar super leuk vinden, als hij voor zo'n feestje werd uitgenodigd.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
koNijntje schreef:iedereen moet het zelf weten, maar soms vraag ik me af wat er mis is met spijkerpoepen en koek happen..
Nou, niks, maar dat daar niks mis mee is wil toch niet zeggen dat dat dan de standaard is?
Susan- Lady Post-a-lot
koNijntje schreef:iedereen moet het zelf weten, maar soms vraag ik me af wat er mis is met spijkerpoepen en koek happen..
Ik denk dat ouders het makkelijker vinden om weg te gaan. Geen gedoe in huis
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik wil volgend jaar haar eerste verjaardag vieren, dan houden we het nog lekker bij taart eten en spelletjes spelen!
Naar een dierentuin vind ik ook veel te gek, ik zou dan eerder voor een kinderboerdij of speeltuin/ballorig kiezen.
Wij hebben eerder eigenlijk altijd de verjaardag thuis gevierd met spelletjes en later een keer naar het zwembad of bowlen, ook mijn vriendjes en vriendinnetjes deden het zo.
Het was dan al een uitzondering als er ook nog patat ter plekke gegeten werd, meestal werd dit gewoon thuis gebakken als we bleven eten.
Naar een dierentuin vind ik ook veel te gek, ik zou dan eerder voor een kinderboerdij of speeltuin/ballorig kiezen.
Wij hebben eerder eigenlijk altijd de verjaardag thuis gevierd met spelletjes en later een keer naar het zwembad of bowlen, ook mijn vriendjes en vriendinnetjes deden het zo.
Het was dan al een uitzondering als er ook nog patat ter plekke gegeten werd, meestal werd dit gewoon thuis gebakken als we bleven eten.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vond puzzelspeurtochten altijd leuk. Beetje pijltjes krijten, wat opdrachten maken, en nadien wat eten bij kind thuis.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vind het jammer dat mijn kinderen niet in de zomer jarig zijn, dan zou ik denk ik een feestje op de camping geven. Daar hebben we een grote tuin met trampoline, grote schommel, klimtoren/glijbaan, zandbak, speelhuisje, verschillende fietsjes, we kunnen een badje opzetten. Het lijkt me hartstikke leuk om daar dan gewoon een dag door te brengen, lekker lunchen/picknicken tussendoor, misschien nog iets van een speurtocht of schatzoeken. Voor Yrsa's verjaardag zou het misschien nog wel kunnen in de herfstvakantie (minus het badje dan), maar dan moet je wel boffen met het weer.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik vind het jammer dat mijn kinderen niet in de zomer jarig zijn, dan zou ik denk ik een feestje op de camping geven. Daar hebben we een grote tuin met trampoline, grote schommel, klimtoren/glijbaan, zandbak, speelhuisje, verschillende fietsjes, we kunnen een badje opzetten. Het lijkt me hartstikke leuk om daar dan gewoon een dag door te brengen, lekker lunchen/picknicken tussendoor, misschien nog iets van een speurtocht of schatzoeken. Voor Yrsa's verjaardag zou het misschien nog wel kunnen in de herfstvakantie (minus het badje dan), maar dan moet je wel boffen met het weer.
Nou idd heel leuk en toch lekker gewoon.
Gast- Gast
Flower_L schreef:Ik vond puzzelspeurtochten altijd leuk. Beetje pijltjes krijten, wat opdrachten maken, en nadien wat eten bij kind thuis.
Ja mee eens!
Gast- Gast
Blijdorp lijkt mij nogal duur, maar er zijn mensen die dat niet vinden, dus tja waarom niet.
Bij kirsten haar eerste feestje zal het blijven bij max 5 euro per kind wat ik eraan wil uitgeven, maar dit zal in de toekomst ook wel groeien. Dit jaar wordt het een disco feestje bij ons in de tuin of in de loods bij slecht weer.
Enige kosten die we hebben is dan wat ranja, snoepjes, chips en een zak patat + doos frikandellen die we zelf bakken.
Bij kirsten haar eerste feestje zal het blijven bij max 5 euro per kind wat ik eraan wil uitgeven, maar dit zal in de toekomst ook wel groeien. Dit jaar wordt het een disco feestje bij ons in de tuin of in de loods bij slecht weer.
Enige kosten die we hebben is dan wat ranja, snoepjes, chips en een zak patat + doos frikandellen die we zelf bakken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Oh en trouwens uitjes zoals naar een dierentuin of pretpark vind ik meer iets als gezinsuitje, niet voor een kinderfeestje.
Want waar ligt de grens dan op den duur... Ik krijg dan gelijk beelden voor me van die reclame van knaks van unox
Want waar ligt de grens dan op den duur... Ik krijg dan gelijk beelden voor me van die reclame van knaks van unox
Gast- Gast
De meeste kinderfeestjes waar ik ben geweest waren thuis en dan hadden we bingo of knutselen en dan patat met snacks. Ik had meestal alleen meisjes op m`n feestje en dan gingen we ons eigen taartje versieren en bingo spelen ofzo. Ook hebben we regelmatig dingen buiten kunnen doen en dat in februari! Wel met de jas aan natuurlijk.
Mijn vriendinnetje had altijd een bowling feestje of McDonalds. Awesome was dat!
Mijn vriendinnetje had altijd een bowling feestje of McDonalds. Awesome was dat!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vierde regelmatig mijn verjaardag in de Efteling. Dan huurde mijn vader een klein busje en dan waren we weg. Maar goed ik snap dat sommige dat gek vinden en ik weet ook niet of ik het zelf zou doen met mijn dochter, maar ik vond het wel altijd erg leuk!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vraag me eigenlijk nooit af 'waar dan de grens ligt' want als je zo gaat denken kan er niks meer en is alles al heel snel teveel.
Over duur: wij hadden vorig jaar een abonnement op Ouwehands, dan zouden wij dus gratis kunnen en volgens mij ook allemaal iemand mee kunnen nemen met korting. Dat scheelt wel. Misschien hadden die ouders dat ook, of hadden ze kortingsbonnen. Mijn tante organiseert op haar verjaardag en die van haar man ook altijd iets leuks, heel vaak is dat een zelfgemaakt spel (speurtocht, schatzoeken, Wie is de mol, et cetera) maar we zijn ook wel een paar keer naar de dierentuin geweest en dan heeft ze daar volgens mij bonnen voor gespaard.
Over duur: wij hadden vorig jaar een abonnement op Ouwehands, dan zouden wij dus gratis kunnen en volgens mij ook allemaal iemand mee kunnen nemen met korting. Dat scheelt wel. Misschien hadden die ouders dat ook, of hadden ze kortingsbonnen. Mijn tante organiseert op haar verjaardag en die van haar man ook altijd iets leuks, heel vaak is dat een zelfgemaakt spel (speurtocht, schatzoeken, Wie is de mol, et cetera) maar we zijn ook wel een paar keer naar de dierentuin geweest en dan heeft ze daar volgens mij bonnen voor gespaard.
Susan- Lady Post-a-lot
Op de feestjes die ik vroeger had....gingen we eerst vaak cake versieren overigens. En wat ook vaak gebeurde, was het afhuren van de gymzaal van school. En daar lekker rondrazen en spelletjes doen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn gedachten was overigens altijd, hoe oud het kind wordt, zoveel kinderen mogen ze uitnodigen.
Maar 2 weken geleden had k een feestje en waren alle meisjes uit de klas uitgenodigd. Ze deden een activiteit waarbij de kosten gelijk bleven zolang het onder de 12 kindjes was. tja dus toen hadden ze alle meisjes uit de klas, 11 in totaal, uitgenodigd.
Maar 2 weken geleden had k een feestje en waren alle meisjes uit de klas uitgenodigd. Ze deden een activiteit waarbij de kosten gelijk bleven zolang het onder de 12 kindjes was. tja dus toen hadden ze alle meisjes uit de klas, 11 in totaal, uitgenodigd.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
mijn oppaskindjes gingen eens met een feestje naar een pretpark.. Ik heb het idee dat gewoon thuis een feestje niet meer kan. Alle klasgenoten doen van die grote dingen dan kan 1 kind niet achterblijven
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sowieso werden vanaf groep 7 discofeestjes populair, dat deed eigenlijk iedereen.
Ik weet nog dat een jongen uit mijn klas een discofeestje gaf met een Halloween-thema, dat was echt helemaal geweldig, dat was zo goed georganiseerd, ik heb daar laatst nog over gedroomd zelfs. Een ander meisje had een soort feestruimte in de kelder, dat was ook heel erg gaaf. Aan die feestjes heb ik eigenlijk wel de beste herinneringen.
Ik weet nog dat een jongen uit mijn klas een discofeestje gaf met een Halloween-thema, dat was echt helemaal geweldig, dat was zo goed georganiseerd, ik heb daar laatst nog over gedroomd zelfs. Een ander meisje had een soort feestruimte in de kelder, dat was ook heel erg gaaf. Aan die feestjes heb ik eigenlijk wel de beste herinneringen.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij gingen vroeger vaak zwemmen in het zwembad na sluitingstijd met de kinderfeestjes van mij en mijn zusjes. Mijn stiefvader is badmeester, dus dit was voor ons gratis. Er werden dan patatjes gehaald met een snack erbij, wat limonade, chips en snoep en het feestje was compleet. Iedereen vond het geweldig! Het hele zwembad voor ons alleen. Later ook nog examenfeesten daar gegeven.. ideaal.
Verder deden we dingen thuis en gingen dan bijvoorbeeld eten bij de McDonalds. Ik zou met N. de eerste jaren ook gewoon lekker thuis blijven en leuke dingen doen. Een speurtocht (hier in het Kralingse Bos), spelletjes thuis, een themafeestje, koekjes/cakejes bakken, nadien patat of pannenkoeken eten.. prima. Zodra ze wat ouder wordt zien we wel weer verder.
Verder deden we dingen thuis en gingen dan bijvoorbeeld eten bij de McDonalds. Ik zou met N. de eerste jaren ook gewoon lekker thuis blijven en leuke dingen doen. Een speurtocht (hier in het Kralingse Bos), spelletjes thuis, een themafeestje, koekjes/cakejes bakken, nadien patat of pannenkoeken eten.. prima. Zodra ze wat ouder wordt zien we wel weer verder.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben in groep 8 naar centerparcs geweest met 4 vriendinnen en mn ouders als feestje
Zolang de kinderen het leuk vinden en het verantwoord blijft zie ik geen probleem.
Zolang de kinderen het leuk vinden en het verantwoord blijft zie ik geen probleem.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ik ben in groep 8 naar centerparcs geweest met 4 vriendinnen en mn ouders als feestje
Gaaf!
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: