DIY - kleding maken?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
DIY - kleding maken?
Maak jij wel eens zelf kleren? Of maak je iets anders van je oude kleding?
Ik vind dat altijd zo leuk! Zou ook wel graag willen leren naaien, het lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk (volgens mijn moeder onderschat ik het ) maar ik heb daar nu gewoon geen tijd voor.
Dit heb ik gemaakt van 'oude' kleren:
Dit is was een los strapless jurkje en een soort doorzichtig vestje/gilet. Vestje heb ik eigenlijk andersom aan, aan de achterkant vast gezet en dan krijg ik dit effect
Dye tie broek, helemaal zelf in de chloor gedaan
Dit was gewoon een saaie blouse. Mouwen en kraagje eraf geknipt, pareltjes erop geplakt en klaar
Ik vind dat altijd zo leuk! Zou ook wel graag willen leren naaien, het lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk (volgens mijn moeder onderschat ik het ) maar ik heb daar nu gewoon geen tijd voor.
Dit heb ik gemaakt van 'oude' kleren:
Dit is was een los strapless jurkje en een soort doorzichtig vestje/gilet. Vestje heb ik eigenlijk andersom aan, aan de achterkant vast gezet en dan krijg ik dit effect
Dye tie broek, helemaal zelf in de chloor gedaan
Dit was gewoon een saaie blouse. Mouwen en kraagje eraf geknipt, pareltjes erop geplakt en klaar
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: DIY - kleding maken?
Wat leuk zeg! Ik heb een tante die is lerares in het maken van kleding. Vroeger ging ik dan altijd een week bij haar logeren om zelf een spijkerbroek of iets anders te maken. Was altijd erg leuk! Maar vergis je niet, het is echt best lastig. Een spijkerstof is misschien nog wel het makkelijkste (naar mijn idee). Ik ben begonnen door eerst een simpel kussen te maken.
Inmiddels maak ik zelf geen kleding meer. Eigenlijk wel jammer, maar de logeerpartijtjes zijn ook niet echt meer voor mijn leeftijd en voor cursussen heb ik geen geld helaas.
Inmiddels maak ik zelf geen kleding meer. Eigenlijk wel jammer, maar de logeerpartijtjes zijn ook niet echt meer voor mijn leeftijd en voor cursussen heb ik geen geld helaas.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben helemaal niet handig, ik kan ook slecht opmeten en heb geen inzicht in dat soort dingen. Kleren maken lijkt voor mij ook net wiskunde haha. Dus zelf iets naaien of zo ga ik niet doen.
Maar wat ik wel leuk vind en al een tijdje op mijn to-do lijstje staat is een simpele wollen trui kopen en daar op de schouders van die studs bevestigen (verkopen ze bij de kralenwinkel). Omdat die truien met die accessoires op de schouders vaak heel duur zijn leek me dit een goed idee:). Deze studs zijn ook leuk om bijv. op je gympen te bevestigen.
Maar wat ik wel leuk vind en al een tijdje op mijn to-do lijstje staat is een simpele wollen trui kopen en daar op de schouders van die studs bevestigen (verkopen ze bij de kralenwinkel). Omdat die truien met die accessoires op de schouders vaak heel duur zijn leek me dit een goed idee:). Deze studs zijn ook leuk om bijv. op je gympen te bevestigen.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik heb zelf een leren tas gemaakt. En verder van mijn spijkerjasje de mouwen afgeknipt.. vaak knip ik ook broeken af tot shortjes o.i.d.
Maar de laatste tijd eigenlijk vrij weinig gedaan.
Maar de laatste tijd eigenlijk vrij weinig gedaan.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Leeeuukk! Heb je ook foto's indigo? Broeken afknippen doe ik ook vaak, of scheuren o.i.d. er in maken.
Afgelopen zomer heb ik deze ook nagemaakt:
Alleen die ben ik kwijtgeraakt op Solar, misschien maak ik er deze zomer weer een.
Afgelopen zomer heb ik deze ook nagemaakt:
Alleen die ben ik kwijtgeraakt op Solar, misschien maak ik er deze zomer weer een.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
» Kleding van de WE
» DIY kleding
» kou en kleding
» Kleding van Bla bla bla
» Kleding van de WE
» DIY kleding
» kou en kleding
» Kleding van Bla bla bla
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: