groentenhap baby, tips gevrgaagt
+8
SarahKey
Snoes
_Lana_
Jezzie
Linda
Pien
Annie24
Bluestar
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: groentenhap baby, tips gevrgaagt
Met 14 maanden 10,2 kilo en 81 cm. Maar hij woog met de geboorte 3046 en 52 cm dus hij werd vaak kleiner en jonger geschat. Vanaf 14 maanden werd hij wel ouder geschat. Vorige week met 18 maanden gemeten thuis, 11 kilo en 87 cm. Hij draag nu kledingmaat 92 en soms nog 86._Lana_ schreef:
Hoe zwaar was jouw zoontje met een jaar?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Tip voor TO, geef het over 2 weken gewoon in stukjes, dan kan hij zelf bepalen of hij het eet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Maar 8500 gram is toch niet heel tenger?
Al was jouw meisje wel lang Pien.
Mijn zoontje is 8400 gram, maar heeft toch wel spekkies genoeg hoor .
Maar dochter is wel 2 kilo lichter nog.
De laatste 5 maanden is ze maar 200 gram gegroeid.
Nou ja het zal vast wel goed komen en misschien heeft ze gewoon niet mijn bouw, haha.
Al was jouw meisje wel lang Pien.
Mijn zoontje is 8400 gram, maar heeft toch wel spekkies genoeg hoor .
Maar dochter is wel 2 kilo lichter nog.
De laatste 5 maanden is ze maar 200 gram gegroeid.
Nou ja het zal vast wel goed komen en misschien heeft ze gewoon niet mijn bouw, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind haar zelf wel echt tenger... Ze heeft nergens eigenlijk vet zitten en kan zo haar ribbetjes zien... Maar, ik vind het niet erg hoor!! Ik heb het liever zo als andersom!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben wel met fruit begonnen, dat was ook het advies van het CB en dat ging prima, het had geen gevolgen voor het groente eten later. Wat onze zoon vanaf 4 maanden kreeg qua groente was: bloemkool, broccoli, boontjes, pompoen, courgette, worteltjes, bruine bonen met appel.. Courgette was hier meteen een groot succes maar hij lust alle groenten inmiddels wel (behalve rauwe tomaat, maar tomatensaus vindt hij daarentegen weer heerlijk)
En wat meerdere dames al zeggen: blijven aanbieden, het is soms gewoon even wennen aan de smaak.
En wat meerdere dames al zeggen: blijven aanbieden, het is soms gewoon even wennen aan de smaak.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Bij onze dochter ook van alles geprobeerd. Ik begon heel fanatiek met zelf koken, toen replay en uiteindelijk maar potjes geprobeerd en dat wou ze wel!
Met 8 maanden at ze eindelijk de 6 maanden potjes goed en daarna heeft het nog een poos geduurd voordat ze dat 8 maanden potjes met stukjes wou.
Nu heeft ze nog altijd iets tegen stukjes in haar vloeibare eten. Bijvoorbeeld vruchtenyoghurt..
Onze zoon daarintegen eet alles wat hij voorgeschoteld krijgt. Hij at dag 1 al 1/3e van een potje op (meer had ik niet in het bakje gedaan)
Dag 2 een half potje en de 4e of 5e keer had ik een heel potje gedaan en dat at hij ook op... Maakt niet uit wat!
Ik wist niet wat me overkwam
Ik ben toen ook zelf gaan koken voor hem, bij mijn dochter baalde ik van al het werk en dat ze er toen geen hap van wou.
Nu krijgt hij de ene keer hetzelfde als wat wij eten en de andere keer een potje, net hoe het uitkwam.
Onze dochter wou ook als eerste de bruine bonen wel eten!
Met 8 maanden at ze eindelijk de 6 maanden potjes goed en daarna heeft het nog een poos geduurd voordat ze dat 8 maanden potjes met stukjes wou.
Nu heeft ze nog altijd iets tegen stukjes in haar vloeibare eten. Bijvoorbeeld vruchtenyoghurt..
Onze zoon daarintegen eet alles wat hij voorgeschoteld krijgt. Hij at dag 1 al 1/3e van een potje op (meer had ik niet in het bakje gedaan)
Dag 2 een half potje en de 4e of 5e keer had ik een heel potje gedaan en dat at hij ook op... Maakt niet uit wat!
Ik wist niet wat me overkwam
Ik ben toen ook zelf gaan koken voor hem, bij mijn dochter baalde ik van al het werk en dat ze er toen geen hap van wou.
Nu krijgt hij de ene keer hetzelfde als wat wij eten en de andere keer een potje, net hoe het uitkwam.
Onze dochter wou ook als eerste de bruine bonen wel eten!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Kijk, weer wat tips. Ik ga het proberen! Hij is nu ziek en spuugd zijn flessen uit. Ik ben al blij als hij die binnen houfd. Ik heb dus geen groenten aangeboden. Zouden jullie dit ook niet doen of wel?
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Bluestar schreef:Kijk, weer wat tips. Ik ga het proberen! Hij is nu ziek en spuugd zijn flessen uit. Ik ben al blij als hij die binnen houfd. Ik heb dus geen groenten aangeboden. Zouden jullie dit ook niet doen of wel?
Nee, ik zou inderdaad geen bijvoeding geven. Gewoon eerst even lekker alleen flesvoeding en beter worden.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Als S niet helemaal lekker was kreeg hij geen groente, het was tot 6 maanden echt nog bijvoeding, hij kreeg toen ook nog 5 flessen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bluestar schreef:Kijk, weer wat tips. Ik ga het proberen! Hij is nu ziek en spuugd zijn flessen uit. Ik ben al blij als hij die binnen houfd. Ik heb dus geen groenten aangeboden. Zouden jullie dit ook niet doen of wel?
Ik zou dan even niks geven idd. Als L een mindere dag heeft geef ik haar ook geen bijvoeding. Ze moet er wel voor in de stemming zijn anders weet ik zeker dat ze niks wil eten.
Zoals vandaag, was ze niet echt vrolijk, na twee happen hield ze haar mond dicht, dus dan is het ook gewoon klaar en proberen we het morgen gewoon vrolijk opnieuw!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Oké top. Dacht al hier goed aan te doen, maar bevestiging is altijd fijn..
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baby Shower. tips?
» Baby en slijm...tips?
» Tips bij obstipatie baby
» Op vakantie met een baby.. tips?
» Baby uitzet lijst.. Tips?
» Baby en slijm...tips?