Hoeraaaaaa S van SarahKey is 1 jaar!
+25
smooch
meisje
Nijntje
Shopaholic
Raindrop
Steep
Jade
Ella
Happydobby
Floor
studiebol
Bimbam
Limburg85
Slakje
_Lana_
-Belle-
Puggle
strawberry
_Jet
Amber-
L!ND@
Aagje!
Jezzie
Linda
Lejow
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeraaaaaa S van SarahKey is 1 jaar!
Gefeliciteerd!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Dank jullie wel allemaal!
Wat leuk een felicitatie topic.
Wij hebben het hele weekend feest gehad, dus heb nu pas tijd om even achter de laptop te zitten. We hebben een heerlijk weekend gehad. En oh oh nu is hij een dreumes. Kijk erg naar dit jaar uit! Al heb ik al wel een klein beetje 'heimwee' naar de babytijd.
Wij hebben het hele weekend feest gehad, dus heb nu pas tijd om even achter de laptop te zitten. We hebben een heerlijk weekend gehad. En oh oh nu is hij een dreumes. Kijk erg naar dit jaar uit! Al heb ik al wel een klein beetje 'heimwee' naar de babytijd.
SarahKey schreef:Dank jullie wel allemaal!
Haha je omschrijft precies mijn gevoel.
Aan de ene kant sluit je de babytijd af, wat een hele mooie tijd was. En aan de andere kant heb ik zoveel zin in het aankomende jaar.
Als ze gaan lopen, lekker fietsen, misschien wat praten, heerlijk!!
Ik hoop dat jullie en S een hele fijne dag gehad hebben!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ja dat lijkt me ook zo leuk. Als hij straks heerlijk achter me aan keutelt met zijn verhalen.
Straks van de zomer lekker buiten spelen. Hij heeft een tractor met karretje gekregen, een water en zand tafel en een zandbak dus ik hoop dat hij straks van de zomer kan lopen en lekker kan gaan spelen.
Maar idd die babytijd, ach dat komt niet meer terug. Vond het aan de ene kant heerlijk, een baby in huis. Maar ik vind het wel dat het allemaal steeds makkelijker word. Meer vrijheid, S die gewoon wat makkelijker word qua eten en slapen etc.
Nog even 2 foto's van mijn dreumesje
Straks van de zomer lekker buiten spelen. Hij heeft een tractor met karretje gekregen, een water en zand tafel en een zandbak dus ik hoop dat hij straks van de zomer kan lopen en lekker kan gaan spelen.
Maar idd die babytijd, ach dat komt niet meer terug. Vond het aan de ene kant heerlijk, een baby in huis. Maar ik vind het wel dat het allemaal steeds makkelijker word. Meer vrijheid, S die gewoon wat makkelijker word qua eten en slapen etc.
Nog even 2 foto's van mijn dreumesje
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een jaar later...
» Hoeraaaaaa SparklingEyes is jarig
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» 1 jaar
» Een jaar....
» Hoeraaaaaa SparklingEyes is jarig
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» 1 jaar
» Een jaar....