Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

+14
Luce
moepie
PiP
piene1983
Nijntje
Paper Crown
M-G
Snoes
Happydobby
Charles
Annemie
bolus26
SDL
Kruidkoek
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  Kruidkoek vr 1 feb 2013 - 9:50

Net nog een keer gekeken maar rubberen schijfje zit dicht, ook geen gaatje/gleufje in dat ik open kan friemelen. Hij moet met de inkeping toch in/op/over het puntje in het midden van de bodem vallen?
Zit nu te bedenken of ik dat inkepinkje met een mesje iets open zal snijden. Wat zouden jullie doen?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  Floor vr 1 feb 2013 - 9:59

nooit geweten dat het open moest zijn, ik heb net even gekeken maar inderdaad er zit een klein gleufje in dat tuutje. Als je hem de andere kant op vouwt/drukt dan was hij beter zichtbaar, het is wel zo minimaal dat je er ook niet door heen kunt blazen ofzo, het is niet dat het echt helemaal open staat.
Wij draaiden de speen iets losser of de dop onderop als de fles vacuüm zoog.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  Sanne vr 1 feb 2013 - 10:09

H. drinkt ook uit zo'n Difrax fles, maar ik heb nooit gezien dat er een gaatje in dat plastic ding zit. Dat hoort dus wel? Gaat de fles niet lekken dan?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  PiP vr 1 feb 2013 - 10:09

Floor schreef:nooit geweten dat het open moest zijn, ik heb net even gekeken maar inderdaad er zit een klein gleufje in dat tuutje. Als je hem de andere kant op vouwt/drukt dan was hij beter zichtbaar, het is wel zo minimaal dat je er ook niet door heen kunt blazen ofzo, het is niet dat het echt helemaal open staat.
Wij draaiden de speen iets losser of de dop onderop als de fles vacuüm zoog.
Ik heb het ook nooit geweten dat daar een sneetje in zou moeten zitten, gisteren ook meteen gekeken Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  moepie vr 1 feb 2013 - 10:40

Als de fles hier vacuüm zuigt zit het spleetje meestal beetje dicht geplakt, als ik hem dan dubbel duw en hij is weer open gaat het goed. Dat is eigenlijk de enige Eden dat het gebeurt hier.

Het is trouwens ook belangrijk dat de onderste dop, na schoonmaken, en het ventiel beiden goed droog zijn voor je ze in elkaar zet, hierdoor kan hij ook vacuüm zuigen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  M-G vr 1 feb 2013 - 12:13

Kruidkoek schreef:Net nog een keer gekeken maar rubberen schijfje zit dicht, ook geen gaatje/gleufje in dat ik open kan friemelen. Hij moet met de inkeping toch in/op/over het puntje in het midden van de bodem vallen?
Zit nu te bedenken of ik dat inkepinkje met een mesje iets open zal snijden. Wat zouden jullie doen?

Je punt het inderdaad met de punt van een mesje of satépikker open maken,
Ik heb dat ook bij onze fles gedaan en sindsdien geen problemen met vacuüm zuigen.
Hij moet inderdaad met de inkeping over dat puntje in het midden van de bodem vallen.


Precies in dat opstaande rechthoekje moet een inkeping zitten en het gebeurd helaas vaak dat die niet (goed) open is.
Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 9200000002604965


Sanne: de fles gaat alleen lekker als je hem te lang laat staan (ik geloof dat er in de gebruiksaanwijzing iets stond over langer dan 4 uur). Gewoon tussendoor de fles even wegzetten is geen probleem.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  Puggle vr 1 feb 2013 - 12:47

Maar hoort het dan standaard open te zijn? of moet je het altijd zelf open prikken? Ik ga morgen eens kijken bij onze fles.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  M-G vr 1 feb 2013 - 12:50

Officieel behoort hij open te zijn maar op de website staat het ook bij veelgestelde vragen (dus het zal toch wel vaak voorkomen) en ik geloof ook in de gebruiksaanwijzing. Meestal is het te verhelpen door het ventiel even tussen je vingers heen en weer te bewegen maar soms moet je het zelf even inprikken en open maken.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!! - Pagina 2 Empty Re: Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum