Stoppen met de pil en weer ongesteld worden.
+33
Ilovethe90s
Bosjesvrouw
Exogenesis
Caramba
Noortje
Sneeuwvlok
Ooh La La!
sanne-84
M-G
Filoria
Puggle
Jade
Jezzie
Pompoen
Zora
rianne287
piene1983
Sun88
Annemoontje
MissD
Suus
Snoes
Joli86
Shopaholic
Elodie
Laced
Silver
Femmem
Annie24
boekenwurm83
Annemie
Happydobby
SoGood
37 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stoppen met de pil en weer ongesteld worden.
Volgens mijn gynaecoloog is het normaal als je het eerste half jaar na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus hebt. Bij sommige vrouwen duurt het zelfs een jaar voordat de regelmaat terug is. Bij mij nog langer: anderhalf jaar ben ik helemaal niet ongesteld geweest. Dat is niet normaal meer
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wil je een kindje Sogood of wilde je gewoon stoppen met de pil? Ik ben ik sep gestopt, en werd na 39 dagen zwanger. De cyclus erna ben ik kwijt en doe daarna duurde 70 dagen. Mijn laatste 28 dus hoop dat dat betekent dat mijn cyclus regelmatiger wordt.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Ik was direct zwanger na het stoppen, niet eerst ongesteld geweest. Maar ik testte op dag 28 wel positief, dus waarschijnlijk had ik ook een cyclus van ongeveer 28 dagen gehad.
Hier ook hetzelfde.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Carrie schreef:Wil je een kindje Sogood of wilde je gewoon stoppen met de pil? Ik ben ik sep gestopt, en werd na 39 dagen zwanger. De cyclus erna ben ik kwijt en doe daarna duurde 70 dagen. Mijn laatste 28 dus hoop dat dat betekent dat mijn cyclus regelmatiger wordt.
Beiden. Ik voelde me eigenlijk al jaren niet echt fijn bij de pil maar omdat ik geen ander anticonceptiemiddel kon vinden waar ik me wel goed bij voelde ben ik gewoon bij de pil gebleven.
We willen een kindje, maar dat hoeft niet perse nu. We zijn er nog niet helemaal aan uit en zien wel hoe het loopt allemaal. Het niet plannen bevalt ons het best. (voor zoiets al te plannen valt natuurlijk) Inmiddels zit ik op dag 47 van mijn cyclus en dat vind ik maar niks.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Carrie schreef:Wil je een kindje Sogood of wilde je gewoon stoppen met de pil? Ik ben ik sep gestopt, en werd na 39 dagen zwanger. De cyclus erna ben ik kwijt en doe daarna duurde 70 dagen. Mijn laatste 28 dus hoop dat dat betekent dat mijn cyclus regelmatiger wordt.
Zwanger?!! Denk dat je ongesteld bedoelde?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Na 27 dagen (ik ging van 28 uit, dus was ergens balen omdat ik die dag naar de sauna ging). Maar ik klaag niet verder hoor. Daarna was mn cyclus ook 27-29 dagen (1x 32)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik ben 21 december gestopt en nog niks. Soms een beetje buikpijn of hoofdpijn maar thats it.
Gast- Gast
Ik ben 21 december ook gestopt met de pil.
Daarna heb ik op 15 januari wat bloedverlies gehad en daarna niks meer. Weet niet of ik die ene dag moet tellen als menstruatie of niet.
Daarna heb ik op 15 januari wat bloedverlies gehad en daarna niks meer. Weet niet of ik die ene dag moet tellen als menstruatie of niet.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de pil na 6 jaar en toen werd ik vrij snel weer gewoon ongesteld. Na hoeveel dagen weet ik niet maar het was volgens mij een normale cyclus.
Gast- Gast
Bij mij duurde het een halfjaar, en de keren daarna was het heel onregelmatig en met lange tussenpozen. Na een jaar was ik weer regelmatig ongesteld
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Pompoen schreef:Carrie schreef:Wil je een kindje Sogood of wilde je gewoon stoppen met de pil? Ik ben ik sep gestopt, en werd na 39 dagen zwanger. De cyclus erna ben ik kwijt en doe daarna duurde 70 dagen. Mijn laatste 28 dus hoop dat dat betekent dat mijn cyclus regelmatiger wordt.
Zwanger?!! Denk dat je ongesteld bedoelde?
Ah ja bedoel zwanger haha! Jeetje typ ik weer zwanger, ik bedoel ongesteld. Waar het hart vol van is,
Gast- Gast
SoGood schreef:Carrie schreef:Wil je een kindje Sogood of wilde je gewoon stoppen met de pil? Ik ben ik sep gestopt, en werd na 39 dagen zwanger. De cyclus erna ben ik kwijt en doe daarna duurde 70 dagen. Mijn laatste 28 dus hoop dat dat betekent dat mijn cyclus regelmatiger wordt.
Beiden. Ik voelde me eigenlijk al jaren niet echt fijn bij de pil maar omdat ik geen ander anticonceptiemiddel kon vinden waar ik me wel goed bij voelde ben ik gewoon bij de pil gebleven.
We willen een kindje, maar dat hoeft niet perse nu. We zijn er nog niet helemaal aan uit en zien wel hoe het loopt allemaal. Het niet plannen bevalt ons het best. (voor zoiets al te plannen valt natuurlijk) Inmiddels zit ik op dag 47 van mijn cyclus en dat vind ik maar niks.
Oh op die manier, ja snap het! Wat leuk en spannend dat jullie opzich wel zonder haast een kindje willen Je zou of nu al zwanger kunnen zijn of je lichaam is gewoon aan het wennen. Had/heb ik ook. Irritant is het wel, maar ik ga er vanuit dat het gewoon weer bij trekt. De dokter raadde mij aan wanneer mijn cyclus zo gekkig bleef, wel eens in de zoveel weken een zwangerschapstest te doen. Want met een lange cyclus kun je wel gewoon nog steeds zwanger worden.
Gast- Gast
Ik heb een test gedaan! Niet zwanger. Maar inderdaad, met de pil wist ik dat ik op maandagmorgen 'ongesteld' werd. Nu vind ik het niet zo erg dat ik het niet precies kan uitmeten maar ik wil gewoon zeker weten dat alles oke is. Ik ben ongeduldig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bij mij duurde het nadat ik gestopt was met de pil (na 7 jaar de pil slikken) ook lang; 112 dagen. Daarna een cyclus van 47, 38, 35... Komt dus steeds meer in de buurt van een normale cyclus Ik maakte mij er in het begin echt druk om, maar inmiddels hoor ik steeds van meer mensen dat het bij hen ook langer duurde. Je hele hormoonhuishouding heeft al die jaren plat gelegen, dus is ook niet zo gek
Noortje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 44
Registratiedatum : 25-04-12
Ben nu een jaar gestopt en de eerste keer werd ik na 29 dagen ongesteld. Nu steeds 32 dagen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
De eerste keer rond de 80 dagen, daarna steeds zo'n 10 dagen korter en nu blijf ik hangen op halverwege 40.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
eerste en 2e keer na 28 dagen
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Hier duurde het 30 dagen, dat vond ik eigenlijk nog best netjes. Heb sinds die tijd ook gewoon een cyclus van 28-30 dagen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik werd de eerste keer na 34 dagen ongesteld, daarna na 38 dagen, vervolgens 49 dagen, en sindsdien zit mijn cyclus ergens tussen de 26-37 dagen. Nogal wisselend dus, ben nu 10 maanden gestopt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben een keer 3/4 maanden gestopt en toen was het gelijk 28 dagen. Ik haat een cyclus zonder Mirena
Maar voor een kindje zou het toch echt moeten haha.
Maar voor een kindje zou het toch echt moeten haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt en was meteen weer regelmatig ongesteld, na 28 dagen.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Ik ben sinds bijna drie maanden gestopt met de pil. De eerste keer werd ik na 29 dagen ongesteld, de tweede keer na 27 dagen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met prikpil en ongesteld worden
» Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?
» Aan de pil en niet ongesteld worden...
» Dag 12 weer ongesteld
» Wanneer na de bevalling weer ongesteld?
» Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?
» Aan de pil en niet ongesteld worden...
» Dag 12 weer ongesteld
» Wanneer na de bevalling weer ongesteld?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: