Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring? Empty Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?

Bericht  Cimic vr 29 maa 2013 - 0:10

Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik heb de nuvaring voor het laatst gebruikt in Februari en ben nog netjes ongesteld geworden. Sindsdien gebruik ik niets meer.

Nu is mijn vraag wat is ongeveer de gemiddelde tijd voordat je menstruatie weer op gang komt? Mijn cyclus is nu al langer dan bij de nuvaring, wat niet meer dan logisch is. Op het internet staan zo veel verschillende verhalen. Neutral Maak me geen zorgen, ben gewoon even benieuwd.

Moet wel erbij zeggen dat ik mij een heel stuk beter voel zonder hormonen, had dit veel eerder moeten doen. :cheering:
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring? Empty Re: Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?

Bericht  Pitufo vr 29 maa 2013 - 2:02

Ik ben twee maanden geleden gestopt met de Nuvaring en mijn cyclus is gewoon meteen op gang gekomen. Eerste cyclus nadat ik gestopt was, was 5 weken, dit keer 4,5 week.

Ik heb de Nuvaring zo'n 5 jaar gebruikt denk ik. Daarvoor gebruikte ik al zo'n 7 of 8 jaar de pil.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring? Empty Re: Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?

Bericht  Suus vr 29 maa 2013 - 2:50

Ik had gelijk weer een cyclus van 4 weken.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring? Empty Re: Wanneer ongesteld na stoppen nuvaring?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum