Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wellness-dagje(s)

+5
Curious
Cato
Atelier Madame
Jeanette
Rovine
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Wellness-dagje(s)

Bericht  Rovine do 16 feb 2012 - 22:49

Voor mijn verjaardag (een tijdje geleden al) heb ik van mijn vriend een dagje wellness voor ons tweetjes gehad. Maar we zijn nog steeds niet gegaan omdat ik niet zo goed weet waar we heen kunnen. Ik wil dus ergens een hele dag naartoe kunnen (dus niet alleen een sauna en zwembad) en waar we ook een massage of behandeling kunnen krijgen. Budget maakt niet zo veel uit, ik google wel een aanbieding bij elkaar. Very Happy

Welke zijn aan te raden? Ik woon zelf in E.indhoven, dus het liefst in die omgeving. Maar op zich wil ik binnenkort ook wel een weekendje weg, dus hotels in een straal van 150 km zijn ook goed. Maar ik ben bang dat het bij hotels enkel een bubbelbad en sauna is. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Jeanette do 16 feb 2012 - 23:07

Ik ben gek op sauna's! I love you Heerlijk ontspannen!

Een echte aanrader is Deverana in Den Bosch http://www.saunadevarana.nl/?page=1 Ik heb heel wat sauna's gezien, maar dit is toch echt de mooiste! Het is mooi, divers en groot. Pas toen ik een paar keer daar was geweest, had ik alles gehad. Je hebt er echt van alles en ze hebben er ook heerlijke behandelingen. Ik ga hier meestal ook heen en sindsdien vallen andere sauna's ook vaak erg tegen in vergelijking met deze.

Verder heb je ook de Wellnessboot in Mill http://www.fitland.nl/Wellnessboot/ Dit is ook een leuke sauna en hebben er ook heerlijke behandelingen. Hier hebben ze ook veel acties.

Dan heb je ook nog Hotel & Spa in Etten-leur http://www.hotel-bel.nl/trivium/ Deze is wel klein, maar ze hebben er wel heerlijke behandelingen.

In Tilburg heb je Thermen Tilburg http://www.thermentilburg.nl/nl/ Deze is ook wat kleiner.

Alvast veel plezier!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Rovine vr 17 feb 2012 - 1:29

Dankjewel, hier kan ik wel wat mee! De eerste heb ik echt even met open mond naar zitten kijken, wat mooi daar! Maar wel veel sauna's, die kun je toch niet allemaal in 1 dag aflopen, dus ik twijfel nog een beetje.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Atelier Madame vr 17 feb 2012 - 1:50

Ik ben pasgeleden in Oss in Lycia (oid) geweest, dat was ook een hele fijne sauna! Niet super groot, maar echt heel fijn en gezellig opgezet. En heerlijk gegeten tussen de middag!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Cato vr 17 feb 2012 - 2:07

Ik ga vaak na tilburg of naar oss.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Curious vr 17 feb 2012 - 4:52

thermen de prinsejagt in Eindhoven in ook heel erg leuk en prima.

Op tweedekaartjegratis.nl krijg je een tweede kaartje gratis. Ook via optimel (al weet ik niet of die actie nog steeds is)

Wat betreft devarana in Den Bosch, dat is zeker echt zo mooi als het op de foto's lijkt, alleen ik kan er nooit een aanbieding van vinden, en vind hem aan de flink dure kant!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Rovine vr 17 feb 2012 - 4:56

Ik denk inderdaad dat het Devarana niet wordt. Het is wel supermooi, maar je betaalt natuurlijk voor al die sauna's en ik was niet van plan 10 stuks op 1 dag af te lopen. Wellness-dagje(s) 827601 Ik heb net wat leuke dingetjes gezien, heb alle namen opgezocht en nagekeken. Maar nu ben ik vergeten welke aanbieding waarbij hoorde, vanavond eens een nieuwe poging doen. Volgens mij was het die boot die me wel aansprak.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  miss piggy za 18 feb 2012 - 22:15

wij zijn vorige week op de wellnessboot in mill geweest was ook heerlijk en zag er mooi en verzorgt uit
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Zonnetje zo 19 feb 2012 - 2:56

Ik ga binnenkort ook naar Lucaya in Oss. Ik ben benieuwd. Goede tips, Curious, die website van tweedekaartjegratis.nl.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  silly-one wo 22 feb 2012 - 20:06

Ik ben dinsdag in Den Bosch geweest en echt hij was heerlijk. Super mooi complex en voor alles wat wils. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat bepaalde sauna's niks voor mij zijn. Dus dat daar ook niet in ga en ik dat ook niet erg vind.

Het enige wat ik daar een beetje miste waren de rustruimtes. Deze was boven en op een gegeven moment hadden wij een heerlijk waterbed gevonden om te gaan liggen, maar er kwamen een hele hoop mensen langs die niks hadden. Mijn moeder en ik hadden beetje het idee dat er ligbedden te kort waren.

Roykan in Zutphen vind ik ook een echte aanrader. De opgietingen die ze daar doen zijn echt leuk en gezellig. Toen ik er was deed een leuk stel het en die maakte er ook een feestje van.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Liz do 23 feb 2012 - 6:38

Ik vind Prinsejagt in Eindhoven wel een aanrader. Die hebben altijd wel aanbiedingen (kijk onder kopje acties), nu bijv een well being arrangement (super) de luxe (met massage, salade etc.) 2e persoon gratis. De massages en gezichtsbehandelingen zijn daar erg goed. Vind het een fijne sauna, ook de rustruimtes zijn heerlijk.
http://www.thermenprinsejagt.nl/1024x768/
Als je wat meer geld te besteden hebt zou ik naar Thermen Geldrop gaan, echt een geweldige sauna!! Die hebben meestal ook wel aanbiedingen http://www.thermengeldrop.nl/C154-Home.html
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Rovine vr 24 feb 2012 - 0:14

Faalfaalfaal. Wellness-dagje(s) 394967 Ik liet mijn vriend er een aantal zien die me wel leuk leken. Komt hij ineens met "ohja, ik mag daar helemaal niet in met mijn verse tatoeage". Hmpf. Hij heeft nog een aantal sessies te gaan voor de zomer, dus op zijn vroegst kunnen we nu pas eind mei gaan.

We gaan nu als tussendooriets naar Antwerpen voor een dagje en stellen dit even uit. Die laatste ziet er ook erg goed uit Liz! Met de 2e persoon gratis wordt het ineens heel goedkoop.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Jeanette vr 24 feb 2012 - 0:26

silly-one schreef:Ik ben dinsdag in Den Bosch geweest en echt hij was heerlijk. Super mooi complex en voor alles wat wils. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat bepaalde sauna's niks voor mij zijn. Dus dat daar ook niet in ga en ik dat ook niet erg vind.

Het enige wat ik daar een beetje miste waren de rustruimtes. Deze was boven en op een gegeven moment hadden wij een heerlijk waterbed gevonden om te gaan liggen, maar er kwamen een hele hoop mensen langs die niks hadden. Mijn moeder en ik hadden beetje het idee dat er ligbedden te kort waren.

Roykan in Zutphen vind ik ook een echte aanrader. De opgietingen die ze daar doen zijn echt leuk en gezellig. Toen ik er was deed een leuk stel het en die maakte er ook een feestje van.



Boven hebben ze meerdere kamers met rustruimtes. Ik vond het in vergelijking met andere sauna's dat ze juist veel haddeen om te rusten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  silly-one vr 24 feb 2012 - 1:29

Jeanette schreef:
silly-one schreef:Ik ben dinsdag in Den Bosch geweest en echt hij was heerlijk. Super mooi complex en voor alles wat wils. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat bepaalde sauna's niks voor mij zijn. Dus dat daar ook niet in ga en ik dat ook niet erg vind.

Het enige wat ik daar een beetje miste waren de rustruimtes. Deze was boven en op een gegeven moment hadden wij een heerlijk waterbed gevonden om te gaan liggen, maar er kwamen een hele hoop mensen langs die niks hadden. Mijn moeder en ik hadden beetje het idee dat er ligbedden te kort waren.

Roykan in Zutphen vind ik ook een echte aanrader. De opgietingen die ze daar doen zijn echt leuk en gezellig. Toen ik er was deed een leuk stel het en die maakte er ook een feestje van.



Boven hebben ze meerdere kamers met rustruimtes. Ik vond het in vergelijking met andere sauna's dat ze juist veel haddeen om te rusten.

Wij lagen boven op de heerlijke waterbedden, maar er zijn toch een hoop mensen binnen komen stappen en die konden weer zonder te liggen naar buiten omdat er weinig bedden waren.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Jeanette vr 24 feb 2012 - 23:49

Was het toen erg druk op die dag zeker?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness-dagje(s) Empty Re: Wellness-dagje(s)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum